***KevätToiveidenOdotus viikolla 49***
Kommentit (24)
Nää aamut vaan venyy ja venyy. Heräsin tänään viittä vaille yksitoista ja illalla ei tietenkään väsytä yhtään. Kai se jatkuva yöllinen heräily väsyttää.
Onpas täällä paljon tapahtunut! En oo ehtiny sitten tiistain lukea ja vaikka mitä juttuja on tapahtunu. Täällähän alkaa pian ensimmäiset jakaantua. Saa nähdä pitääkö Söpösimmun ennustus paikkaansa :) Toivottavasti mulla ei mene yliaikaiseksi, on jo nyt niin kauhee pelko isosta vauvasta ja vaikeesta synnytyksestä sen takia.
Mulla oli synttärit keskiviikkona ja käytiin miehen kanssa syömässä. Oli kyllä tosi ihanaa. Meidän piti mennä katsoon se ilotulitus, mutta ei löydetty autolle paikkaa ja katseltiin se sitten Ratinasta autosta :) Ei ollu kyllä ihan sama tunnelma kun siellä paukkeen keskellä.
Olisko halukkaita lähteen kahvitteleen ens viikolla joku päivä? Siis jos olette vielä kykeneviä siihen :) Olis kiva nähdä ja jutella. Mulla on tiistaina valmistujaisjuhla mutta muut päivät kävis mulle. Ilmoitelkaahan mielenkiinnostanne!
Minkälaiset tunnelmat teillä on lähestyvän synnytyksen suhteen? Siis onko koko ajan sellainen odottava olo et koska tulee lähtö? Onko muuten sairaalakassi jo pakattu? Saa nähdä kuinka kauan saadaan odotella ensimmäisiä vauvauutisia :)
Söpösimmu: Hirmusesti sulla masu kasvanu viikossa! Mikä sulla on sf mitta? Joko oot käyny keskiraskauden lääkärissä?
Kuinka nopeesti teille tuli se kelan päätös? Mulle ei ole vieläkään tullu ja nyt on menny sellanen viisi viikkoa, pitäisiköhän sinne soittaa?
Tänään on luokan pikkujoulut eikä huvittais yhtään mennä. Aina kun lähtee aiemmin pois niin johan puhutaan p:tä selän takana. Eikä muutenkaan kiva kun muut lähtee kaupungille jatkaan ja ite voi vaan kiltisti tulla kotiin. Mitähän sitä edes ottais juotavaks kun mä en välitä limuakaan juuri juoda? Täytyy varmaan hakee pullo alkoholitonta viiniä :) Juhlatunnelmaa nostaa se että miehellä on huomenna kisat espoossa jonne mun on ajettava. Kotona on siis oltava melko aikasin kun lähtö on huomen aamulla 7.30. No mun sisko lähtee mukaan ja mennään käymään Ikeassa :) Saa nähdä paljonko vauva kamaa tarttuu mukaan... Lainattiin äipän farmaria et mahtuu isommakin tavarat kyytiin :)
Mukavaa viikonloppua!
surullinensiili ja pikkutiikeri 27+4
Mutta piti vaan tulla kertomaan, että näin sellaista unta viime yönä missä Tigger tuli laittamaan pikaviestiä palstalle, että synnytys käynnistetään korkean verenpaineen vuoksi :D
olin ihan kikseissäni yöllä, ja taisin herätäkin siihen uneen, kun oli niin jännää :)
no jopas olet " painajaista" nähnyt:) en ole vielä menossa mihinkään:) katsotaan sitten mitä maanantaina neuvolassa sanotaan. huomenna mennään shoppaileen miehen kaa, ja tänään taidetaan ässäillä, eli laitetaan sauna päälle:)
pakko oli tulla pikku kommentti heittään, hauskaa illanjatkoa ja viikonloppua
tikru ja simppis rv 37 jo kaikki yhes koos
ps. sairaalakassin muuten pakkailin tänään:)
Nyt ei taas väsytä yhtään, vaikka olen ollut ihan puolikuollut koko päivän... Mies tuli puoli yhdentoista aikaan kotiin, ja sekä mamma että muksu piristyivät välittömästi :) Muhku on ollut koko päivän niin hiljaa että oon saanut tökkiä mahaa jatkuvasti, mutta nyt miehen kotiuduttua se rupesi taas mylläämään. Taisi olla isiä ikävä :)
Tikru, sanottiinko sulle, millaisilla paineilla ruvetaan käynnistelemään? Sullakin taitaa kieppua alapaine jossain vähän alle sadassa, vai? Mulle vaan sanottiin että ei tarvita täydellistä lepoa, mutta lepäilyä aina kun tekee yhtään tiukkaa. Ja tosiaan, jos päätä särkee paljon tai tulee rinnanaluskipua, sitten heti soittoa äitipolille. En kyllä usko että olo tästä sen verenpaineen suhteen huononee, kun nousu on ollut niin hidasta.
Minks, kestääkö ne sun supparit pitkään kerrallaan? Musta on jotenkin tosi vaikea kellottaa omia, kun en ikinä tajua heti supistuksen alkaessa katsoa aikaa. Mutta kyllä ne lyhyetkin supparit kipristää ainakin 20s, ja helposti saattaa mennä lähemmäs minuuttikin maha kovana. Sitten on niitä " kestoja" mitkä ei tunnu loppuvan ennen kuin pääsee makuulle...
Mies on menossa nukkumaan, taidan tehdä seuraa :)
Kandi & Muhku, ihan kohta 37+1