Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille yli 6-kymppisille kuuluu?

Vierailija
17.05.2023 |

Onko teitä edes täällä?
Itse tykkään olla kotonani eikä minulla ole
mitään ongelmaa viettää aikaani yksin.

Lastenlapset käy joskus ja aiheuttavat kaaoksen. Heidän käyntiensä jälkeen oion jopa mattojeni hapsut.

Nyt äitienpäivänä oli helvetinmoinen sotku. En voi käsittää, missä tilanteessa isosisko kerkisi leikata pikkuveljen tukan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu.

Parisuhde voi hyvin, kaunis talo ja piha Suomessa ja toinen ulkomailla. Olen siirtymässä etelään yhä enemmän, lämmin tekee hyvää kivuilleni ja uupumukselleni minkä Suomen ainainen matalapaine aiheuttaa. Mies mukana kun töiltään ehtii, itse jäin juuri vähän ennakkoon eläkkeelle. Mun eläke on mielestäni pieni 40v työssäolon jälkeen mutta näin se Suomessa menee, etelä-Euroopassa selviän sillä hyvin. 

Lasten perheillä menee oikein hyvin, siitä olen todella onnellinen. Ihanat vävyt ja miniä. Kuopuskin opiskelujen puolivälissä ja onnellinen, reippaasti töissä opiskelujen ohessa hänkin. Lastenlapset on ihania ja saa tulla lisääkin, hoidan aina kun ehdin ja voin. 

Meillä miehen kanssa eri osoitteet. Kimpassa ollaan tosiaan oltu jo 36 vuotta,

Meillä menee niin, että kahvikuppi pitää olla tiskipöydällä ihan omalla paikallaan.

- ap

Onhan tässä erillään olemmisessa omat hyvät puolensa mutta viihdymme oikein hyvin myös yhdessä, sentään toistakymmentä vuotta oltu etätöissä kotitoimistolla molemmat:) Eli aika uutta olla viikkoja/kuukausia erillään. Kaipaan hänen seuraansa, hölmöä huumoriaan ja yhdessätekemisen tunnetta kun olemme erillämme. 27v yhdessä.

Vierailija
22/23 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu.

Parisuhde voi hyvin, kaunis talo ja piha Suomessa ja toinen ulkomailla. Olen siirtymässä etelään yhä enemmän, lämmin tekee hyvää kivuilleni ja uupumukselleni minkä Suomen ainainen matalapaine aiheuttaa. Mies mukana kun töiltään ehtii, itse jäin juuri vähän ennakkoon eläkkeelle. Mun eläke on mielestäni pieni 40v työssäolon jälkeen mutta näin se Suomessa menee, etelä-Euroopassa selviän sillä hyvin. 

Lasten perheillä menee oikein hyvin, siitä olen todella onnellinen. Ihanat vävyt ja miniä. Kuopuskin opiskelujen puolivälissä ja onnellinen, reippaasti töissä opiskelujen ohessa hänkin. Lastenlapset on ihania ja saa tulla lisääkin, hoidan aina kun ehdin ja voin. 

Meillä miehen kanssa eri osoitteet. Kimpassa ollaan tosiaan oltu jo 36 vuotta,

Meillä menee niin, että kahvikuppi pitää olla tiskipöydällä ihan omalla paikallaan.

- ap

Onhan tässä erillään olemmisessa omat hyvät puolensa mutta viihdymme oikein hyvin myös yhdessä, sentään toistakymmentä vuotta oltu etätöissä kotitoimistolla molemmat:) Eli aika uutta olla viikkoja/kuukausia erillään. Kaipaan hänen seuraansa, hölmöä huumoriaan ja yhdessätekemisen tunnetta kun olemme erillämme. 27v yhdessä.

Kuulostaa niin tutulta. Meilläkin on tuon miehen kanssa mukavaa yhdessä.

Hän on nyt tulossa tänne yökylään. Mennään ostamaan mulle saappaat Halpa Hallista, kun huomenna mennään kalastamaan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/23 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kuuluu. Eläkepäiviä odotellessa. Tammikuussa lyhensin työaikaani ensin nelipäiväiseen työviikkoon ja vähän sen jälkeen kaksipäiväiseen työviikkoon. Kaksi päivää töitä ja viisi vapaata on aika kiva. Noh, tätä iloa riittää tämän kuun loppuun asti ja sitten palaan takaisin joko nelipäiväiseen tai viispäiväiseen työviikkoon. Mäkin viihdyn oikein mainiosti kotona ja yksin. Ystäviä ja kavereita on, mutta en tarvitse seuraa kovin usein. Viestittelyt riittää mulle aika hyvin. Lapsenlapsia mulla ei ole, jos nelijalkaisia karvaisia ei lasketa sellaisiksi. Pidän huolta myös yli ysikymppisistä vanhemmisani, jotka asuvat naapurissa. 

Mulla on ikuisuusprojektina työhuoneen remontti, joka on siis ollut kesken jo vuosia. Nauranut ystävieni kanssa, että olisihan se hyvä ehtiä tehdä edes vähän aikaa työhuoneessa töitä ennen eläkkeelle jäämistä. 3 vuotta ja 2,5 kuukautta pitäisi vielä jaksaa työelämässä. Annan ton työhuoneen kuitenkin vielä odottaa, koska elokuussa alkaa taloyhtiössä ikkunaremontti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi