Onko Finnair Euroopan kallein halpalentoyhtiö?
Kommentit (7)
Finnair on varsin hyvä lentoyhtiö luotettavuudeltaan, palveluiltaan, joustavuudeltaan ja asiakaslähtöisyydeltään. Ei premium-tasoa, mutta ei oikeasti myöskään halpistasoa.
Kaikkia yhtiön johdon päättämiä toimintatapoja en ole kannattanyt, mutta ymmärrän osittain niissäkin kohdin kuin itse toivoakseni toimisin asemassaan toisin.
Mulle tulee mieleen että ne ketkä morkkaa Finnairia, eivät juurikaan matkusta/käytä lentoja ts. huono vertailupohja.
5 lentoa 8 päivän sisään, 4 Finnairilla. Sanoisin, että on. Mennyt mikro-ostosmalliin, jossa jokainen palvelunkaltainenkin ostettava erikseen. Mutta halpa ei ole. Seuraavaksi varmaan vessakäynti maksaa erikseen.
lomallelompsis kirjoitti:
Mulle tulee mieleen että ne ketkä morkkaa Finnairia, eivät juurikaan matkusta/käytä lentoja ts. huono vertailupohja.
Matkustan keskivertoihmistä huomattavasti enemmän ja Finnairin lennoilla on todella huono hinta-laatusuhde.
Finnair on hyvä kunnes täytyy selvittää ongelma. kaksi kuukautta koitin soittaa ja chattailla siirtoa lennolleni japaniin johon enturistina voinut matkustaa.
Kyllä ihmiset äänestävät jaloillaan aina, kun se vain on mahdollista. Finnairilla on surkea johto, mutta ilmeisesti pian vaihdetaan.
Finnairin johdossa harhaisesti kuvitellaan, että voivat tehdä mitä hyvänsä, kun olemme täällä Euroopan laidalla, eikä kilpailu ole kovin kiihkeää. Ovat niin tyhmiä, etteivät ymmärrä, että näillä päätöksillä avaavat ovia muille halpalentoyhtiöille. Koska esim. kabiiniinkin vietävästä laukusta on maksettava extraa, ihmiset pyrkivät valitsemaan jonkin muun kuin Finnairin.
Luulevat, että kyllä Suomen valtio tukee, kun asiakkaat häviävät. No, ei tue tämä uusi hallitus. He vaihtavat Finnairin johdon. Ja syytä onkin.
Ei ole.
Eikä sillä ole pakko lentää.