Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teidän erektio-ongelmista

Vierailija
16.05.2023 |

Miten teidän erektio-ongelmat ilmenevät ja miten olette pärjänneet sen kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

46v entinen seksiaddikti vastaa.  Satunnaisesti vaikea saavuttaa erektiota ja ylläpitää sitä.  

Uskon että ongelman aiheuttaa se että olen yksinkertaisesti harrastanut elämäni aikana liikaa seksiä, liian monien eri ihmisten kanssa. 

Nyt kun 4vuotta sama nainen vaikea saada virikkeitä. Vaikka nainen on tosi kaunis ja hyvävartaloinen.

Vierailija
22/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän avioliiton jälkeen olin eilen ekaa kertaa treffeillä 27 vuoteen. Jännitti hitosti ja olin ottanut tadalafiiliä pari tuntia ennen. Ensin seisoi, mutta sitten löystyi johtuen jännityksestä. Nyt taas aamulla on koko ajan kovana. Ilmeisesti pitäisi ottaa aikaisemmin tadalafil. Avioliiton aikana en käyttänyt mitään. Myös treffikumppani oli pettymys, ei niin nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän avioliiton jälkeen olin eilen ekaa kertaa treffeillä 27 vuoteen. Jännitti hitosti ja olin ottanut tadalafiiliä pari tuntia ennen. Ensin seisoi, mutta sitten löystyi johtuen jännityksestä. Nyt taas aamulla on koko ajan kovana. Ilmeisesti pitäisi ottaa aikaisemmin tadalafil. Avioliiton aikana en käyttänyt mitään. Myös treffikumppani oli pettymys, ei niin nätti.

Miten vahva oli tuo taladafil ? 

Vierailija
24/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10mg. Myös oli ikävä käyttää kortsua ekan kerran 15 vuoteen.

Vierailija
25/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi erektio-ongelmat, kun sain lääkityksen eturauhasen liikakasvuun.  Erektiota tulee sen verran, että kasvaa täyteen pituuteen, mutta jäykkyys puuttuu.  Yhdyntä ei onnistu, kun on liian veltto. Käsihoidolla kyllä laukean.

Vierailija
26/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tämän puheeksi lääkärin kanssa joka kertoi että nykyään 40v miehistä 40% on vaikeuksia ja 60v miehistä 60%:lla. Eli ihan yksin ei tarvitse näiden ongelmien kanssa painia. 

Vierailija
27/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi erektio-ongelmat, kun sain lääkityksen eturauhasen liikakasvuun.  Erektiota tulee sen verran, että kasvaa täyteen pituuteen, mutta jäykkyys puuttuu.  Yhdyntä ei onnistu, kun on liian veltto. Käsihoidolla kyllä laukean.

Mitäs nainen saa?

Vierailija
28/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaksi tuntia oli lyhyt aika taladafilille. Eikä tuo niin vahva annos vielä ole. Tosin hyvä, jos sillä onnistuu. Lääkehän kestää liuetakkin ennen kuin pääsee vaikuttamaan. Tuossa olis voinut pillerin ainakin puolet pureskella kunnolla ja lasi vettä, niin vaikutus olisi ollut nopeampaa. Nyt sinua tietysti panettaa kahta kovemmin, mutta meneehän se siitä. Koita löytää vaki kumppani. 

Vierailija
29/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi yhteiseloa takana. Alussa avovaimoni ylisti minut taivaisiin ja erektio oli sen mukainen. Seksiä oli paljon. Sitten sairastuin masennukseen ja itsetunto valui sen mukana hyvin alhaalle. Nyt sitten kun alan olemaan taas elävän kirjoissa niin hän ilmoitti että haluaa muuttaa omilleen selvittämään päätään kun tunteet minua kohtaan ovat muuttuneet. Seksiä on kuitenkin ollut vielä, mutta vaikka hän sanoo haluavansa nautin yhtä paljon ja haluaa minunkin laukeavan niin koska koen että hän ei ole täysillä mukana alkaa itselläni erektio pehmetä. Siihen päälle sitten koen että hän yrittää liikaa. Aikoinaan oli minulle liikaa käsiteltäväksi että hän otti suihin loppuun asti ja nieli joka kerta. Nyt sitten laukeamisen ollessa päätavoitteena, koen liikaa painetta ja kun erektio on mennyt ei se enää palaa samassa sessiossa ennalleen. Suoraan sanoen fituttaa kun kuitenkin olisi vielä mahdollisuus saada "hyvää hoitoa".

Vierailija
30/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nainen saa?

Kysy siltä.

Vierailija
31/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ongelmat saattoivat alkaa mielialalääkkeistä, jotka aiheuttivat vakavia terveysongelmia. Minulle annettiin antipsykootteja ilman järkevää syytä. 

Kauheimmat oireet kuten siemensyöksyjen häviäminen menivät ohi lopettamalla ja sitten olen ollut incel eli seksitön koko elämäni. Parikymppisenä minulla oli mahdollisuus seksiä vielä itseäni nuoremman tytön kanssa, mutta siinä vaiheessa inhosin jo itseäni ja vartaloani (kärsin mm. rintojen liikakasvusta), itseluottamus oli pohjamudissa ja en oikein uskonut naisten oikeasti pitävän miehistä. 

Kaikki netistä luetut jutut siitä, miten rumia miehet ja miesten vehkeet ovat ja miten nainen on ihmeellinen jne. vaikuttivat katkeroittavasti eikä tässä vuosien varrella ole hirveästi tullut syitä optimismiin. Kolmisen vuotta sitten nainen suostui vaihtelemaan alastonkuvia hetken aikaa (minulle se oli jännittävää ja piristävää), mutta naisen panostus oli vähäistä eikä tämäkään nainen sanonut kertaakaan peniskuvistani mitään sen suuntaista, että hän haluaisi koskettaa ja aiheuttaa minulle mielihyvää. Erityisen pahalta tämä tuntui huomioiden sen, että nainen kirjoitteli esim. tarjonneensa suihinottoja miehille ihan tyhjästä. 

Minulta siis puuttuu positiivinen tunnistaminen. Kärsin erektio-ongelmista senkin takia, että fantasiani eivät perustu mihinkään todellisuuspohjaan; ei ole positiivisia muistoja ja kaikki fantasiat tuntuvat epärealistisilta. Minun on tosi vaikea kuvitella itseäni katseen kohteena ja minään muuna kuin huohottavana höyryveturina, joka tarjoilee ihailupalveluja objektille eli naiselle. 

Voin yrittää 'hyväksyä itseni', mutta ei se pitkälle kanna, kun sitä hyväksyntää ei saa muualta. Tähänkin joku voi vastata, etä "voiiii harmi, toivottavasti saat seksiä kulta puppeli!" ja se voi lämmittää mieltä hetken aikaa. Oikeaa himoa, uteliaisuutta ja hyväksynnän hakemista minulta se ei korvaa. 

Vierailija
32/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nainen saa?

Joudun itse hoitamaan kädellä.

Vierailija
33/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmekös tuo jos ei seiso, kun aina jonkun muun vika. 

Vierailija
34/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä nämä erektio- ongelmat, kun niin tekee mieli ja ei millään konstilla pysty yhdyntään!

Vierailija
35/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli toinen deitti ja muna seisoi kivikovana, mutta oli deittikin tosi seksikäs ja pitänyt itsestään hyvää huolta. Kyllä sillä vaan on vaikutus. Näin näköjään 55-vuotiaskin voi olla kysytty partneri.

Vierailija
36/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs nainen saa?

Joudun itse hoitamaan kädellä.

Eikö sinulla ole miestä sitten ?

Vierailija
37/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään oli toinen deitti ja muna seisoi kivikovana, mutta oli deittikin tosi seksikäs ja pitänyt itsestään hyvää huolta. Kyllä sil

Kerroit juuri faktan, jota naiset tai siis vaimot eivät usko.

Vierailija
38/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäviä nämä erektio- ongelmat, kun niin tekee mieli ja ei millään konstilla pysty yhdyntään!

No, tuumasta toimeen sanotaan. Eiköhän siihen aina joku konsti löydy ! Rohkeasti vaan

Vierailija
39/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika usein on joo kiusallista...nyt kun taas kesä ja joogapimppihousut ja leningit läpi näkyy...alkaa jöpöttää kaupungilla ja terasseilla...on vaimokin 20v nuorempi mut ei pysy meikkiksen kyydissä...

ihanaa ja kamalaa xD

Vierailija
40/44 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäydinvamma vei kyvyt. Ei voi mitään, onneksi henki säilyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä