Kuinka onnellinen olet asteikolla 1-10?
Elämääsi noin yleensä.
(Mitä isompi luku, sen onnellisempi.)
Kommentit (32)
8. Hyvä fiilis tänään vaikka onkin aika paljon stressiä yleisesti ottaen.
6. Rahatilanne ei enää paina, ja on vakityöpaikka. Se vakityöpaikka toisaalta tuottaa harmaita hiuksia. Voisin asua muutenkin mukavammassa paikassa, mutta toisaalta olen tyytyväinen etten asu Helsingissä.
-5, ja siis todella -5, alle nollan.
Kun olisi edes joku asia mikä olisi hyvin. Sujuisi. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
10 enkä edes liioittele. Just nyt kaikki on vaan niin hemmetin hyvin. Parisuhde kukoistaa, terveys reilassa, lemmikeillä asiat kondiksessa, koti on kaunis, ihmissuhteissa kaikki hyvin, asiat järjestyksessä muutenkin. Olen pulpunnut luovaa energiaa ja suunnitellut kaikkea tosi jännää.
Maniavaihe menossa?
Onko iloinen onnellinen vai onko onnellinen iloinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 enkä edes liioittele. Just nyt kaikki on vaan niin hemmetin hyvin. Parisuhde kukoistaa, terveys reilassa, lemmikeillä asiat kondiksessa, koti on kaunis, ihmissuhteissa kaikki hyvin, asiat järjestyksessä muutenkin. Olen pulpunnut luovaa energiaa ja suunnitellut kaikkea tosi jännää.
Maniavaihe menossa?
Oletpa typerä!!
9.
Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni. Toivoisin vielä, että saisin puolison ja lapsia, sitten olisin suurin piirtein täydellisen onnellinen, vaikka olenkin pienituloinen yksineläjä. Kuitenkin perusasiat elämässäni ovat hyvin; olen terve ja minulla on läheisiä ihmisiä ympärilläni.
6-8, vaihtelee lähes päivittäin. Perusasiat nykyään hyvin (koti,työ,lapsenlapset,lapset,ystävät)
Jotakin jaksamattomuutta ja tympääntymistä olossa ollut jo pitkään. Ehkä vaan väsynyt ja tehnyt liikaa töitä.
Mutta kiitollinen siitä,mitä on.
2.
ainoa ilonaihe kun on rahaa vetää päänsä täyteen
Tänään 8 1/2 ja se on mulle ihan normaalia nykyään. 9+ on erittäin hyvä päivä ja niitäkin on.
Tätä ennen oli paljon huonompia, pitkiä aikoja.
Sitä ennen taas parisuhde ja kiinnostavat opiskelut nostivat yli ysin.
Onnistumiset ihmissuhteissa on tällä hetkellä se elämänalue jolla saan päivän paremmaksi.
Niihin yritän kyllä panostaa, mutta introvertihkolle se on joskus vähän vaativaa. Ehkä vielä löytyy se appelsiinin puolikas jonka kanssa tasapaino lähellä/etäällä toimii.
5, koska en kehtaa antaa huonompaa numeroa vaikka tämän hetken tuntemuksen perusteella voisin antaa 1