Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ei kuuntele minua

Vierailija
15.05.2023 |

Olen ihmeissäni uudessa suhteessa. Mies ei tunnu ollenkaan olevan kiinnostunut juttelemaan kanssani. En edes ole erityisen puhelias nainen, siis sellainen tauotta selittäjä.

Ja kyllä miehet yleensä tykkää mun kanssa puhua, työpaikallakin aina keskustellaan ja olen heistä hauskaa seuraa.

Sitten jos kerron jonkun mielipiteen tai vaikka sanon käytännön vinkin, hän ei "kuule" sitä ollenkaan. Esim. etsii onko tiettyä tuotessa jossain kaupassa ja sanon missä sitä on. Ei rekisteröi mitenkään puhettani vaan jatkaa asian ihmettelyä ja etsimistä.

Mitä tämä on?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täytyy myöntää että suhteessa ehdottomasti parasta on seksi ja sen takia pikkuviat kuten keskustelu on jääneet vähemmälle huomiolle.

Nyt kun vietetään aikaa enemmän yhdessä, on asia alkanut kummastuttamaan. Kyllä mies ns kohteliaisuudesta kuuntelee ja keskustellaan mutta huomaan kyllä että usein ei kiinnostu asiastani eikä tajua huumoriani. Muut läsnäolevat kyllä tajuavat ja nauravat, että ei mun jutut kai niin huonoja ole.

-ap

Vierailija
22/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täytyy myöntää että suhteessa ehdottomasti parasta on seksi ja sen takia pikkuviat kuten keskustelu on jääneet vähemmälle huomiolle.

Nyt kun vietetään aikaa enemmän yhdessä, on asia alkanut kummastuttamaan. Kyllä mies ns kohteliaisuudesta kuuntelee ja keskustellaan mutta huomaan kyllä että usein ei kiinnostu asiastani eikä tajua huumoriani. Muut läsnäolevat kyllä tajuavat ja nauravat, että ei mun jutut kai niin huonoja ole.

-ap

Hmm.. kuulostaa siltä, ettette ole yksinkertaisesti yhteensopivia parisuhteeseen, mutta ehkä teillä on vahva seksuaalinen kemia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kyseessä on mitä ilmeisimmin uusi tuttavuus, Ap voisi miettiä, että on väistämässä luotia kun kuuntelemattomuus ja välinpitämättömyys paljastuivat jo varhaisessa vaiheessa.

Uudehkosta suhteesta on helpompi lähteä kuin vakiintuneemmasta, jossa voi olla jo esim yhteistä omaisuutta.

Mitä tuota ihmettelemään, jos ei osaa toista kuunnella ja ottaa huomioon, onnellisempi on ilman tuollaista keskenkasvuista törppöä.

Vierailija
24/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies tekee kuten ap, menee vaan p***n perässä ja sitten ihmetellään.

Vierailija
25/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies tekee kuten ap, menee vaan p***n perässä ja sitten ihmetellään.

Aloittajan mies on jo viiskymppinen, ei sen ikäisenä enää  seiso.

Vierailija
26/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Alussa seksillä on suurempi merkitys mutta myöhemmin suhde hajoaa jos ei kommunikaatio pelaa. Jos huomaat tuon jo nyt niin olisi teillä vakavan keskustelun aika asiasta. Arjessa kuitenkin puhutte ja keskustelette paljon enemmän kuin harrastatte seksiä. Ja jos puhuminen ja keskustelu tuottaa harmitusta niin kohta koko suhde on pelkkää harmitusta.

Valitettavasti seksuaalinen yhteensopivuus ei ole riittävä tae sille, että toisesta olisi elämänkumppaniksi.

Vierailija
27/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sinua on ex,ex ex miehetkään puhutelleet kuin kysymällä missä mun housut ja lippis on. ei karaoke tyrkkyjen kanssa keskustella niitä pannaan silmät kiinni.

Vierailija
28/41 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu jotain kiinnostavaa

Vierailija
29/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollaisia ole suurin osa miehistä?

Vierailija
30/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin aika liukkaasti lätkimään. Miksi jaksat tuollaista?

Vierailija
31/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites vanha mies?

Mies on lähempänä 50v, minä 10v nuorempi. Olen miettinyt tosissaan onko kuulossa vikaa.:D

Mies on ihana, mutta tuntuu että osa musta menee hukkaan kun hän ei innostu mun mielestä jännistä ja hauskoista jutuista.

Niin ihana mies, että sun pitää tulla tänne valittamaan sitä, että siinä on jotain vikaa.

Mikä hitto teitä naisia oikeen vaivaa?

Vierailija
32/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin aika liukkaasti lätkimään. Miksi jaksat tuollaista?

Mies on rikas.

Vierailija
33/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sille naisesine. Et mikään yksilö etkä kumppani. Hän haluaa viettää aikaa kanssasi sängyssä ja sitten sohvalla hänen omilla ehdoillaan sellaisena kuin hän mieltää miehen ja naisen välisen yhteyden. 

Seurustelin tuollaisen kanssa pari kuukautta ennen kuin tajusin juosta. 

Vierailija
34/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sian jättö aika

Vierailija
35/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Menetät tuon puolen itsestäsi jos jäät suhteeseen hänen kanssaan.

Vierailija
36/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Pikkuvika?! Eivät kaikki kestä tuollaista mieheltä tai aio kestää. Mut sun on ilmeisesti pakko jatkaa kun mies on niin hyvä sitten.

Vierailija
37/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinusta kiinnostunut. Hän haluaa vain naisen elämäänsä. 

Vierailija
38/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi aika ylitsepääsemätön asia jos mies ei olisi kiinnostunut ajatuksistani. Mielestäni silloin ei voi puhua edes rakastumisesta jos toinen ei kiinnosta ihmisenä. Olet miehelle vain väline tai keino saavuttaa jotain, hän ei ole kiinnostunut tietämään kuka ja millainen oikeasti olet.

Vierailija
39/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin osuutta aliarvioidaan

Vierailija
40/41 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanha nainen ei kuuntele minua, kohtalotovereita ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan