Sanna Marinin mitta tuli täyteen raju tilitys uutuusdokumentissa
Dokumenttisarjan traileri on nyt julkaistu. Esittelyvideolla Marin kertoo, kuinka hän sai palautetta, jonka mukaan teki kaiken yksityiselämässään väärin.
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissa.
Kommentit (694)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ilkeitä ja tietämättömiä ihmisiä täällä onkin. Taitaa olla oma elämä ja ansiot hakusessa. Surullista.
Sanna Marin on ehkä sitten 2Maailman sodan jälkeisen Suomen parhaiten menestynyt pääministeri. Korona pandemia, Ukrainan sota, NATOon liittyminen ja siinä sivussa nämä normaalit talouskriisit sun muut. Hän on hoitanut työnsä moitteettomasti. Tällaisia aikoja ei ole todellakaan ollut sitten sodan.
Jos jotain muuta väitätte, niin voitte katsoa menneitä ministerejä ja olosuhteita.
Hän on tehnyt Suomea tunnetuksi ja on arvostettu maailmalla. En ihmettele vaikka haluttaisiin johonkin kansainväliseen huippuvirkaan. Kummallisinta on että arvostelijat ovat etupäässä naisia. Ehkä perisynti on kateus, Sanna kun on jopa kaunis ja nuori.
No toivotan teille onnea näiden Räsästen ja Orpojen per su jen kanssa. Saatte mitä tilaatte.Luuletko sä että meitä lihaa syöviä heteromiehiä jotenki haittaa Kristillisdemokraatit ja Kokoomus? Niiden arvot on meitä lähempänä ku SDP:n.
Ihanaa, että on tämä vauva-palsta kaikille lihansyöjä he te ro miehille. Saatte purkaa pahaa oloanne täällä, ettekä ole kadulla potkimassa mummoja.
Kuinka monta vuotta incelit jaksaa jauhaa Marinista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ilkeitä ja tietämättömiä ihmisiä täällä onkin. Taitaa olla oma elämä ja ansiot hakusessa. Surullista.
Sanna Marin on ehkä sitten 2Maailman sodan jälkeisen Suomen parhaiten menestynyt pääministeri. Korona pandemia, Ukrainan sota, NATOon liittyminen ja siinä sivussa nämä normaalit talouskriisit sun muut. Hän on hoitanut työnsä moitteettomasti. Tällaisia aikoja ei ole todellakaan ollut sitten sodan.
Jos jotain muuta väitätte, niin voitte katsoa menneitä ministerejä ja olosuhteita.
Hän on tehnyt Suomea tunnetuksi ja on arvostettu maailmalla. En ihmettele vaikka haluttaisiin johonkin kansainväliseen huippuvirkaan. Kummallisinta on että arvostelijat ovat etupäässä naisia. Ehkä perisynti on kateus, Sanna kun on jopa kaunis ja nuori.
No toivotan teille onnea näiden Räsästen ja Orpojen per su jen kanssa. Saatte mitä tilaatte.Luuletko sä että meitä lihaa syöviä heteromiehiä jotenki haittaa Kristillisdemokraatit ja Kokoomus? Niiden arvot on meitä lähempänä ku SDP:n.
Ihanaa, että on tämä vauva-palsta kaikille lihansyöjä he te ro miehille. Saatte purkaa pahaa oloanne täällä, ettekä ole kadulla potkimassa mummoja.
Ei ne ehdi irtautua kadulle ollenkaan, kun menestyneen naisen solvaaminen vie kaiken ajan.
Marinhan sanoi aiemmin Veitolan ohjelmassa, että hänen pahin pelkonsa on, ettei kiinnostus häneen lopu pääministeripestin ollessa ohi. Totuus taitaa kuitenkin olla päinvastainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin normaalit arvot omaavana naisena en ymmärrä kuinka joku purkaa pahaa oloaan somessa haukkumalla tavallisia rehellisiä miehiä jotka sattuvat syömään lihaa.
Epärehelliset tietenkin eri asia, heidän toiminnan arvostelun ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Marinhan sanoi aiemmin Veitolan ohjelmassa, että hänen pahin pelkonsa on, ettei kiinnostus häneen lopu pääministeripestin ollessa ohi. Totuus taitaa kuitenkin olla päinvastainen.
Mitenkäs hän on nyt ollut erityisesti julkisuudessa vaalien jälkeen? Teitä taitaakin vaivata Marin-vieroitusoireet, siksi olette niin kovin äksyjä ja pinna kireällä.
Mariini viha 2.0? Hän ei ole enään pääministeri ja kärsii varmasti eroamisesta, kuinka sairas pitää olla että nauttii kyseisestä vihaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs hän on nyt ollut erityisesti julkisuudessa vaalien jälkeen? Teitä taitaakin vaivata Marin-vieroitusoireet, siksi olette niin kovin äksyjä ja pinna kireällä.
Eikös tossa ollut lehtijuttuja hiljattain? Marin tietää että lehdistö tulee haukan lailla seuraamaan häntä ja hänen tekemisiään myös jatkossa. Kesäfestarit, biletys jnejne.
Sitä sai mitä tilasi.
Mitäs lehtijuttuja hän on itse masinoinut? Antanut haastatteluja? Ottanut kantaa? Postannut kuvia? En ole nähnyt häntä yhtään missään aikoihin. Avioeroilmoitus insta-storyssa, ei mitään siihen liittyvää lausuntoa. Ei haastatteluja tms. liittyen myönnettyihin arvonimiin. Hiljaista on ollut. Ehkäpä tämä on juuri sitä mitä hän tosiaan halusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että saat puhua täällä äänimalja hoidoista ja ole niin zen.
Tämä pienenee kuin pyy maailmanlopun edellä😘
Vierailija kirjoitti:
Mariini viha 2.0? Hän ei ole enään pääministeri ja kärsii varmasti eroamisesta, kuinka sairas pitää olla että nauttii kyseisestä vihaamisesta?
Hän on kansanedustaja siis valtakunnan tason politiikko.
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisi minullakin. Miksei kukaan vahtaa, miten Petteri imuroi kotonaan? Mitä tahansa Marin tekee, se ei ole koskaan oikein.
Erokin oli väärin hoidettu. Olisi pitänyt alkaa riitelemään omaisuudesta, vaikka yleensä sovussa eroamista on pidetty hyvänä asiana 🙄
Se, että tehdään ositus ei tarkoita riitelemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista mietin tässä yhtenä päivänä, että pitäisikö ihan jo ehdolle asettumisvaiheessa tehdä kaikille politiikkaan mukaan haluaville ( siis niille jotka haluavat maatamme johtamaan) ihan sellainen soveltuvuustesti. Kyllähän noita testejä tehdään esim hoitoalalla yms. Ei kuitenkaan kaikista ole isoa vastuuta hoitamaan.
Nyt taitaa olla edustuksellisen demokratian ajatus sinulla hiukan hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kansanedustaja siis valtakunnan tason politiikko.
-sivusta
Hän on pääministeri.
Minä ainakin oon sannasta aivan äärettömän ylpeä, vaikka en spdtä äänestäisikään
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissaja kun mä olin jauhojengin kanssa bilettämässä viikoloppuisin ystävieni kanssa niin sanottiiin, ettei päääministerillä saa olla ystäviä"
Sanoi, ettei ehdi kauppaan. Baariin ja kaikenmaailman viihdeohjelmiin, tilaisuuksiin ja bilettämään kyllä ehti. Hyvin usein. Ihme nolo nillittäjä.
Pääministerin työtehtäviin kuuluu edustaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän johtajan merkki on se, ettei provosoidu, vaikka häntä provosoidaan.
Sellaista pääministeriä tai ministeriä ei vielä ole ollut Suomessa ollut rajattoman Internet käytön aikana ja halpuuden, etteikö pask..tulisi niskaan ja uhkauksia ja solvauksia
Ihan samalla tavalla kuin pm Marin on saanut lokaa niskaansa ja saanut olla kansankusitolppana Vanhanen, Stubb, Katainen, Lipponen jne
Marin kertoi tästä Veitolan Yö Kylässä-ohjelmassa, että häntä varoitettiin, eikä yksikään pääministeri ole kaivannut tehtäväänsä yhden kauden jälkeen, kun se on ollut henkisesti raskas ja osan siitä saa perhe.
Korona aikana tehtiin Ylelle dokumentti Rankka vuosi -ohjelma, jossa hän avaa omaa pääministeri kauttaan, jolloin häntä tietoisesti loukattiin yksityiselämää, uhkailtiin perhettä ja lapsia, läheteltiin kakkapaketteja, uhkailtiin henkeä jne. Myös Matti Vanhasen avioliitto päättyi eroon ja osa syy on somen kielteinen julkisuus. Matti Vanhanen kertoi tästä varoittaneensa myös Marinia.
Saman tulee kokemaan Petteri Orpo. Myös häntä ja perhettä on loukattu ja uhkailtu, eri kesk. palstalla, josta on tuomioistuimen päätös ja tekijä sai rangaistuksen.
Samoin Stubbin perhe on joutunut lähtemään Suomesta some kiusaamisen takia, kun uhkailut muuttuivat konkreettiseksi väkivallaksi ja ne kohdistui hänen pieniin lapsiin.
Liian paljon on vapaalla jalalla hulluja, jotka pitäisi saada hoitoon, kun kiusaaminen on jollekin jopa pakkomielle.
Nämä esimerkkeinä rikollisesta kiusaamisesta, vainoamisesta ja solvaamisesta. Eri asia siis kuin että keskustelupalstoilla pohditaan mikä johti eroon ja onko veronmaksajien kustantamat häät tai onko virkakännykän "unohdus" vain keino päästä bilettämään korona altistuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinistö kirjoitti:
#
Jos olen töissä, niin mun pitäis olla perheen kanssa. Jos siivoan, niin se on väärin, koska pitäisi palkata siivooja. Jos käyn juoksemassa, niin se on väärin, koska minun pitäisi olla töissä, Marin luettelee trailerissaja kun mä olin jauhojengin kanssa bilettämässä viikoloppuisin ystävieni kanssa niin sanottiiin, ettei päääministerillä saa olla ystäviä"
Sanoi, ettei ehdi kauppaan. Baariin ja kaikenmaailman viihdeohjelmiin, tilaisuuksiin ja bilettämään kyllä ehti. Hyvin usein. Ihme nolo nillittäjä.
Pääministerin työtehtäviin kuuluu edustaminen.
Edustaminen viihdeohjelmissa ja baarissa?
Montako tuhatta haukkumaviestiä Sanna-hullu on pelkästään tälle sivustolle kirjoittanut? Samaa paskaa ketjusta toiseen.
Onneksi olemme pääsemässä menneiden vuosikymmenten hyssyttelykultuurista jossa politiikot ja julkkikset pitivät kulisseja yllä nykyiseen avoimuuden kulttuuriin mikä tälläkin palstalla ilmentyy hyvin.
Kulissit pois. Ei pidetä enää maton alla asioita.