Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä inhoan kalenteripyhiä, ihan todella. Miten te selviätte

Vierailija
15.05.2023 |

Mua ei haittaa vaikkapa joulunaika, mutta jouluaatto haittaa. Tai pääsiäinen, vappu yms. Eli koristeet, ruuat ja teema mikä siinä päivän ympärillä vallitsee, on okei.

Mutta se itse pääpäivä ahdistaa! Olen koko päivän surullinen ja haikea. En halia tehdä yhtään mitään tai nähdä yhtään ketään. Olen ahdistunut ja masentaa.

Haluaisin skipata tietyt pääpäivät ja matkustaisin joka kerta ulkomaille jos olisi rahaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jees toi helatorstai ainakin kun ottaa vielä perjantain lomaa :)

2/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän itsekin arjesta. Pyhäpäivinä on aina niin hiljaista ja näkee vähän ihmisiä. En ole itse sosiaalinen mutta ahdistun jos ketään ei näy liikenteessä

Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipyhien ympärille on hyvä ottaa vähemmillälomapäivillä lomaa. Viime kuussa olin kaksi viikkoa pois kahdeksalla lomapäivällä kun olin pääsiäisen molemmin puolin lomalla.

Vierailija
4/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tykkään  120% palkka kun juoksee yö vuoron päälle. miten lepsuja ovat olleet neuvottelijat kun tämänkin ovat hyväksyneet politrukit pelottelivat sisällis sodalla sou wat. jäänne historiasta. sain vuoden palkan lisää jouluista. pääsiäisistä ja juhannuksesta.  tein kaksi vuoroa putkeen ay toverit tosin kadehtivat en todella maksanut liittojen sdp toveri tukia.

Vierailija
5/5 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin selviän. Joko olen kotona ja elän niinkuin muutenkin, käyn sukulaisilla tai olen töissä, tai joskus jotain muuta. Jotkut pääpyhäpäivät ovat kivoja, jotkut yhdentekeviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän