Sohvaperunat töihin
Pakottakaa ottamaan vastaan kolmesta tarjotusta työpaikasta yksi tai lopettakaa avustukset !Vuoden karenssi .
Näin oli ennen vanhaan ja näin saisi yhteiskunnan toimimaan. Sohvaperunat töihin!
Kommentit (26)
Te-toimiston "työtarjoukset", on vaan linkkejä kaikille avoimiin työpaikkailmoituksiin. Toimiston asiakas ei ole siihen työhön mitenkään etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein 3 paikkaa mistä voi valita. Vtu mitä unta sä nää?
1/ Siivoamaan2/ Puiston haravoijaksi 3/ Vessanvahdiksi ja siivoajaksi 4/ Maalareiden pensseleitä pesemään
Vielä ehkä kasarmilla oli maalarin pensselin pesijöitä, mutta kyllä maalarit IHAN itse ne sutinsa pesevät.
Vessavahteja on Venäjällä, ehkä sun kotisikin on siellä?
Ruotsissa hienommissa ostoskeskuksissa vessavahdit niinkuin muualla ulkomailla .Roomassa, olipa ennnen Stockmannillakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi työssäkäyvät ajattelee ja pohtii työttömiä noin paljon ? Ite kun olin töissä, niin en ajatellut työttömistä yhtään mitään enkä varsinkaan sitä, että miten ihmeessä nekin nyt sit saatais töihin kun munkin kerran täytyy.
Enempikin ahdistaa se että tänne vedetään työntekijöitä kun oman maan asukit eivät jaksa! Viihdyn työssäni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan huoli töihin.
Mikä syynä? Jokaisella on mahdollisuus saaada täöitä.Kun minua ei huolittu menin kotiavustajaksi.Paras työ mitä milloinkaan!
Kotiavustajat laitettiin pois jo 1990-luvun lamassa.
Luuleeko joku oikeasti, että työkkäristä tarjotaan töitä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tää oli päivän paras 😂😂😂😂😂😂😂😂😂