Sohvaperunat töihin
Pakottakaa ottamaan vastaan kolmesta tarjotusta työpaikasta yksi tai lopettakaa avustukset !Vuoden karenssi .
Näin oli ennen vanhaan ja näin saisi yhteiskunnan toimimaan. Sohvaperunat töihin!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan huoli töihin.
Mikä syynä? Jokaisella on mahdollisuus saaada täöitä.Kun minua ei huolittu menin kotiavustajaksi.Paras työ mitä milloinkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan huoli töihin.
Mikä syynä? Jokaisella on mahdollisuus saaada täöitä.Kun minua ei huolittu menin kotiavustajaksi.Paras työ mitä milloinkaan!
Ei mua huolita edes henkilökohtaiseksi avustajaksi. Syytä en tiedä mutta vuosikymmeniä olen ollut kotona.
Miten töihin mennään, jos ei ole työtä mihin mennä? Ja jos on työ mihin mennä, et ole työtön?
Vierailija kirjoitti:
Häivy turhake!
Juuri töihin lähdössä tienaamaan sinunkin ruokaan! Tekikö totuus kipeää?
toki se on hienoa että joku menee tienaamaan myös meille ruokaa. full support! ollaan hengessä mukana.
Ai oikein 3 paikkaa mistä voi valita. Vtu mitä unta sä nää?
Vierailija kirjoitti:
1/ Siivoamaan2/ Puiston haravoijaksi 3/ Vessanvahdiksi ja siivoajaksi 4/ Maalareiden pensseleitä pesemään
Vierailija kirjoitti:
toki se on hienoa että joku menee tienaamaan myös meille ruokaa. full support! ollaan hengessä mukana.
Ja sitten itket kun ei ole varaa ! Häpeäisit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/ Siivoamaan2/ Puiston haravoijaksi 3/ Vessanvahdiksi ja siivoajaksi 4/ Maalareiden pensseleitä pesemään
Sori mut tossa ei ole kevyitä toimistotöitä. Ens kerralla sitten.
Ja minähän vuonna on ollut APn "ennen vanhaan"?
Minä olen sohvaperunana ihan hyvällä omatunnolla: en ole työkykyinen aivoinfarktin jälkeen paitsi Kelan mielestä.
Joten olen työttömänä ILMAN työnhakuvelvoitetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehkä kasarmilla oli maalarin pensselin pesijöitä, mutta kyllä maalarit IHAN itse ne sutinsa pesevät.
Vessavahteja on Venäjällä, ehkä sun kotisikin on siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehkä kasarilla (80-luku) oli maalarin pensselin pesijöitä, mutta kyllä maalarit IHAN itse ne sutinsa pesevät.
Vessavahteja on Venäjällä, ehkä sun kotisikin on siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, mä lähden nyt kalastamaan haukia, hyvää päivän jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sohvaperunana ihan hyvällä omatunnolla: en ole työkykyinen aivoinfarktin jälkeen paitsi Kelan mielestä.
Joten olen työttömänä ILMAN työnhakuvelvoitetta
Se on eri asia. Tarkoitan laiskureita.
Miksi työssäkäyvät ajattelee ja pohtii työttömiä noin paljon ? Ite kun olin töissä, niin en ajatellut työttömistä yhtään mitään enkä varsinkaan sitä, että miten ihmeessä nekin nyt sit saatais töihin kun munkin kerran täytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten olen työttömänä ILMAN työnhakuvelvoitettaSe on eri asia. Tarkoitan laiskureita.
Mistä mahdat tunnistaa laiskurin?
Minustakaan ei päältä päin näy "vika", joten ihan taatusti joku kaltaisesi kyylä kuvittelee minun olevan laiskuri
Työkkäriltä tuli työtarjous 2 päivää viikossa työhön, mutta hakijoita oli 60 😂
Ei kukaan huoli töihin.