Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti on Facebook-kavereita entisten kavereideni kanssa?

Vierailija
15.05.2023 |

siis minulla on kavereita (perhe) joiden kanssa välit viilentyi ja loppui. Äiti on facebookissa kaveri heidän kanssa jostain syystä. En tätä facebook-kulttuuria oikein tunne. Äiti on kyllä tavannut nuo kaverit joskus aikaisemmin ja tietää, että en heitä näe enää,siitä emme ole koskaan puhuneet että miksi. Onko teidän mielestä outoa että hän on yhteydessä facebookissa heidän kanssaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä minäkin olen joidenkin tuollaisten kanssa. He itse ovat minua pyytäneet kymmenkunta vuotta sitten aikuisina, en minä.

Tosin ovat myös lasten kavereita facessa vaikkei heillä enää muuta yhteyttä ole.

Vierailija
2/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei olisi, jos hänellä ei ole mitään ongelmia heidän kanssaan. Ei välttämättä ole kuitenkaan yhteydessä vaan ovat vain kavereita siellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi oudompaa, jos äiti alkaa putsata facebookia lastensa kavereiden takia. 

Vierailija
4/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei olisi, jos hänellä ei ole mitään ongelmia heidän kanssaan. Ei välttämättä ole kuitenkaan yhteydessä vaan ovat vain kavereita siellä. 

Siis ovat nimenomaan yhteydessä kuten aloituksessa sanoin. Ap

Vierailija
5/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en olisi kavereita edes äidin nykyisten kavereiden kanssa, koska eivät he mun kavereita ole. Siis onko facebookissa tapana että ollaan ihan kaikkien mahdollisten ihmisten kaveri ja jutellaan niille, kun on tylsää? Ap

Vierailija
6/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi kavereita edes äidin nykyisten kavereiden kanssa, koska eivät he mun kavereita ole. Siis onko facebookissa tapana että ollaan ihan kaikkien mahdollisten ihmisten kaveri ja jutellaan niille, kun on tylsää? Ap

Annapa nyt olla. Tykkäisitkö, jos äitisi määräisi sinua kuinka toimia facessa? Lopeta kyttäys ja elä omaa elämääsi.

Vierailija
7/7 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annapa nyt olla. Tykkäisitkö, jos äitisi määräisi sinua kuinka toimia facessa? Lopeta kyttäys ja elä omaa elämääsi.

No en ole facebookissa joten se on minulle se ja sama, lisäksi jos olisin niin tuskin lisäisin kaveriksi äitini (tai lapseni) kavereita. Ap