Lasten suusta se totuus tulee. Tänään kaupassa..
Meille on tulossa toinen lapsi ja tuleva esikoinen (2v7kk) on erittäin innostunut asiasta.
Noh, tänään näimme kaupassa lihavan miehen ja eikös tuo ipana kajauttanut kovaan ääneen, että tuon sedänkin masussa on vauva!
Ja kaupankassalle hän sitten selitti innoissaan, että äidin masussa on vauva. Ja pukki tuo sen sitten kotiin. (Mulla on laskettuaika viikon päästä).
Kommentit (8)
kerrot lapsellesi, että pukki tuo vauvoja =)
Tytär,3-v, istui kylvyssä ja katseli kun olin suihkussa. Hetken katseltuaan hän huomautti; Äiti sun pensaasta tulee pissaa=))
itsekseen käyntiin eikä tarvittu käynnistää.
8 ja 12, kyllä meidän lapsi osaa käyttäytyä ja hän tietää tasan tarkkaan, että ihmisiä on kaikenlaisia, meidän naapissa asuu esim. yksi pakolaisperhe ja meidän lapsi tykkää leikkiä tuon perheen lasten kanssa, heillä kun sattuu olemaan suht saman ikäiset lapset kuin meidän ipana. Eikä hän ole koskaan ihmetellyt sitä miksi kaveri on musta ja hän itse on valkea.
Mutta hän nyt vaan sattuu luulemaan, että kaikki lihavat ihmiset, olkoon se sitten mies tai nainen, odottaa lasta. Vaikka ollaankin selitetty ties kuinka monta kertaa, että ainoastaan tytöt voi saada vauvan, ei pojat.
Kyllä lapselle on kerrottu näin:
kaikilla tytöillä on vauvareikä ja sitä kautta vauvat pääsevät ulos.
Mutta tuo on nyt saanut pukin päähänsä siitä, kun anoppi meni lässyttämään asiasta tai siis, että pukki tuo vauvan.
mut kerran oltiin menos kauppaan,niin kaupan pihalla käveli nainen joka hymyili leveästi tosi ulkonevilla hampaillaan,poika ei voinu pidättää nauruaan ja tokaisi sen mitä naurultaan pystyi et aivan pupun näköinen! :`) ja istuimme autossa,nainen ei kuullut,mut täyty itelläkin ham´masta purra...
Arvasi varmaankin mistä tuo ipana sai tuon kommentin päähänsä.