Mitä perussuomalaiset ajattelee Käärijästä?
Kommentit (45)
Eiköhän persuissa löydyä mielipidettä puolesta ja vastaan. Ihme oletus AP:lta ajatella persujen olevan jotenkin samanmielisiä. Itse persuna ei pidä kummoisena Käärijän biisiä musiikillisesti, mutta showna ja maskottina varmasti toimii. Euroviisuissahan ei musiikilla pelkästään ole merkitystä.
Itse tykkään sekä biisistä että Käärijästä itsestään. Toivottavasti eurooppalaisetkin tykkää ja tulee voitto.
Kiva että on Lordin jälkeen ekaa kertaa artisti ja biisi joka oikeasti voi menestyä. Tästä saa helposti korvamadon! Ja mikä erikoisinta, tämä ei ärsytä kuten korvamadot yleensä.
Toinen noista semifinaaleista positiivisesti mieleen jäänyt kappale on se puolan teknodisko joka voisi hyvinkin olla ehtaa ysäriä/nollaria.
Ja mä oikein panostin tänä vuonna eli mulla on illaksi sitä muumilimsaa :)
En ole biisiä edes kuunnellut, en lue mitään juttuja aiheesta. Eli en ole puolesta enkä vastaan. Ei vaan kiinnosta.
Ihan hyvä biisi. Toivottavasti voittaa.
-Persu
Vierailija kirjoitti:
Persut ajettelee persillään eli eipä mittään.
Mikä on persi?
Tää persu kannustaa ja toivoo voittoa!, Käärijä on mainio tyyppi ja biisikin on paras pitkään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä muista tiedä, mutta itse tykkään ja toivon että Käärijä voittaa euroviisut, koska tuo nyt vaan on paras biisi tänä vuonna.
Kuulisin mielelläni lisää muidenkin perussuomalaisten mielipiteitä.
Mene jo rakkaan Alisi kanssa alepaan. Sitten sen jälkeen piipahdatte vielä puhoksessa hakemassa halal-lihaa. Hemmottelet vielä illalla alia suuseksillä.
Right or wrong, my country.
Eli en pahemmin välitä sen tyylisestä musiikista tai musiikista ylipäätään mutta jos Suomi voittaa olen iloinen.
Mä olen katsonut euroviisuja aina, mutta nyt on ekaa kertaa oikein jännä fiilis. Se Lordin voitto oli jotenkin niin varma 2006, ettei silloin ollut tällaista samaa fiilistä ja sen jälkeen ei sitten ole tarvinnutkaan voitosta edes haaveilla. Ei ennen kuin nyt.
Saas nähdä kuinka käy ruotsalaista vastaan.
Mä tykkään ja niin tykkää mieskin vaikka ei kyllä yleensä euroviisuista ihmeemmin välitä.
Muista persuista en tiedä.
Puolueen virallinen linja näyttää olevan täydellinen huomiotta jättäminen.
Itse olen Persu ja tykkään Käärijästä
Hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on ilmiselvä persu.
Millä perusteilla?
Tästä muusikkokäärijästä tykkään mutta en punavihreistä huumesätkien käärijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on ilmiselvä persu.
Millä perusteilla?
Ei osaa englantia
.
.
.
Laulaa suomeksi!
PS ajaa Suomenkielen arvon nostoa!
Ruotsilta on odotettavissa Suomelle tutut 0 pistettä, mutta suomen urpo raati antaa takuulla 12 Points Ruotsille.
Purra sanoi, että kappale on perus suomalaisten mieleen.
Siis persujen uusi anthem.
Persuille on ihan uusi ajatus, että joku tuntee elämäniloa.
Niin kuin teidän paskahousu-Sebun.