Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko ihmiset, jotka pitävät matkustelusta muutenkin avoimempia kokeilemaan uusia asioita?

Vierailija
13.05.2023 |

Ja ne, jotka eivät välitä matkustaa tykkäävät, että kaikki muukin on tuttua ja turvallista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole avoimenpia ja toisaalta eivät tykkää, että kaikki on tuttua ja turvallista. Mutta matkustelijat haluavat ajatella noin, koska tuolla tavalla oikeuttaa ilmastotuhoa aiheuttavan elämäntapansa.

Vierailija
2/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaista matkustelua. Ruotsin laivat ja Canarian saaret, niin ei välttämättä ole kaikista moderneinta porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joo.

Vierailija
4/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty ja avoimempia kokeilemaan myös esim. huumeita. Taiteellisempia. Haluavat pitää rajat auki ja diversiteettiä.

Vierailija
5/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä nuorena ja siellä matkoilla. Vanhemmiten tulee sellaista seesteisyyttä.

Vierailija
6/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu millaista matkustelua. Ruotsin laivat ja Canarian saaret, niin ei välttämättä ole kaikista moderneinta porukkaa.

No jos puhutaan nyt vaikka ihmisestä, jotka harrastaa ihan kaikenlaista matkustelua. Ei semmoista, joka menee joka kerta samaan kohteeseen ruisleipää laukussa.

Vierailija
7/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietty ja avoimempia kokeilemaan myös esim. huumeita. Taiteellisempia. Haluavat pitää rajat auki ja diversiteettiä.

Sitä kiroileekin rohkeammin ulkomailla kun muut ei ymmärrä, paitsi tietenkin siellä Eiffel tornin juurella joku tokaisee "anteeksi" kun meinaatte törmätä ja olet juuri sanonut jonkun ei niin kivan sanan.

Vierailija
8/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni joo, mä rakastan matkustelua ja kokeilla esim. uusia ruokia ja ylipäätään uusia elämyksiä. Mun vanhemmat taas vihaa matkustelua ja he eivät ikinä halua kokeilla mitään uutta, koska se stressaa heitä. 

Vierailija
9/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaukana taiteellisesta, en käytä huumeita, en hyväksy myöskään niitä. Rajoja en halua pitää enkä halua diversiteettiä. Mutta matkustelen paljon, olen asunut monessa eri maassa ulkomailla. 

Vierailija
10/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Haluan itse valita, mitä uusia asioita kokeilen. En pidä siitä, että minut pakotetaan kokeilemaan jotain uutta, jota en ole itse valinnut.

Matkakohteetkin haluan valita itse.

Vastasin nyt vain omasta puolestani.

Vierailija
11/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää kysäisemällä matkatoverilta, ottaako hän kakkoseen.

Vierailija
12/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Haluan itse valita, mitä uusia asioita kokeilen. En pidä siitä, että minut pakotetaan kokeilemaan jotain uutta, jota en ole itse valinnut.

Matkakohteetkin haluan valita itse.

Vastasin nyt vain omasta puolestani.

Eivätkö ihmiset yleensä itse sitten valitse matkakohteitaan?

Vierailija
13/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi niin. Avoimuus on mielentila ja asenne, ei paikanvaihdos.

Vierailija
14/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti.  Jos on nähnyt maailmaa on avarampi maailmankuva.

Mieti jotain mielenterveysfeministiä joka vihaa miehiä .... 

verrattuna mieheen joka löytää rakkauden aasiasta.

Kumpihan tässä saa ...

Vierailija
15/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan se perimmäinen syy. Toiset saavat kicksinsä siitä, että kaikki on uutta eikä ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu ja toisille tuo taas on kauheaa kun kaikki on uutta eikä ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. 

Vierailija
16/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys. Onko paljon matkusteleva ihminen avoimempi myös esim. seksin suhteen kokeilemaan uusia asioita?

Vierailija
17/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on varmaan se perimmäinen syy. Toiset saavat kicksinsä siitä, että kaikki on uutta eikä ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu ja toisille tuo taas on kauheaa kun kaikki on uutta eikä ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. 

Miten niin matkustaessa kaikki on uutta eikä tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu? Ihan sama sillä lähiseudulla viihtyvällä, koskaan ei voi olla varma, että kaikki on ennallaan.

Vierailija
18/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ovat

Vierailija
19/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin matkustaessa kaikki on uutta eikä tiedä, mitä seuraavaksi tapahtuu? Ihan sama sillä lähiseudulla viihtyvällä, koskaan ei voi olla varma, että kaikki on ennallaan.

No kyllä sä nyt lähiseudulla aika hyvin tiedät, että ihmiset todennäköisesti puhuvat samaa kieltä mitä sinä puhut, kaupassa myydään suurinpiirtein samaa ruokaa mitä edelliselläkin kerralla, bussi kulkee samaa reittiä kun on ennenkin kulkenut ja tiedät millä pysäkillä jäädä pois jne. Kun taas matkustellessa voi olla, että olet paikassa jossa kukaan ei puhu sitä kieltä mitä sinä puhut, ruokalajit ovat sinulle kaikki aivan uusia ja bussissa saattaa olla vaikka vuohia vieressäsi.

Vierailija
20/28 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia suuria yllätyksiä olet kokenut lähiseudullasi esim. viimeisen viikon aikana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä