Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna on Käärijän päivä jolloin liputetaan Käärijän ja Suomen ensimmäisen kunnon Euroviisuvoiton kunniaksi

Vierailija
13.05.2023 |

Ja tästä lähin tulemme aina kutsuman toukokuun toista sunnuntaita Käärijän päiväksi. Joten hyväö Käärijän päivän aattoa kaikille ja olkoon Pina Coladat ananaspitsan kanssa makoisat.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lordihan teki myös Euroviisujen siihenastisen piste-ennätyksen. Voiko kunnollisempaa voittoa olla?

Vierailija
22/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Lordin voitto ollut mielestäsi kunnollinen?

Outo ajatus, tosiaan. Lordi on aina Suomen ensimmäinen euroviisuvoittaja. Hyvin mahdollista edelleen, että jopa ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaihdettaisiin Äitienpäivä Käärijänpäiväksi vai? 😂 Varsinkin, kun se oikea päivä on lauantai, jos Käärijä käärii voiton.

Vierailija
24/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä olisi yhtään sen kunnollisempi voitto? Molemmissa mentiin pelleily edellä, musiikista tietoakaan. 

Vierailija
25/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lordihan teki myös Euroviisujen siihenastisen piste-ennätyksen. Voiko kunnollisempaa voittoa olla?

Käärijä tulee rikkomaan sen ennätyksen kymmenkertaisesti ja hymy naamalla.

Vierailija
26/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ensimmäinen kunnon euroviisuvoitto?

Suomi voitti vuonna 2006.

Tosin karsee biisi silloin, kuten nytkin.

Vierailija
27/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että vaihdettaisiin Äitienpäivä Käärijänpäiväksi vai? 😂 Varsinkin, kun se oikea päivä on lauantai, jos Käärijä käärii voiton.

Kilpailut päättyvät vasta sunnuntaina kello 2 yöllä.

Vierailija
28/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen päivä väitellä kuka voittaa ja mille sijalle jäädään. Onneksi.

Vierailija
29/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijä tulee rikkomaan sen ennätyksen kymmenkertaisesti ja hymy naamalla.

Se ennätys on kyllä rikottu jo vuosia sitten. Valitettavasti rikkoja taisi olla Venäjä.

Vierailija
30/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D%3D

Vierailija
31/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse väitellä kun kaikki 7 miljardia ihmistä tietää että Käärijä tulee ensimmäiseksi. Loren ei tule edes saamaan viidesosaa Käärijän ylivoimapisteistä.

Vierailija
32/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tarvitse väitellä kun kaikki 7 miljardia ihmistä tietää että Käärijä tulee ensimmäiseksi. Loren ei tule edes saamaan viidesosaa Käärijän ylivoimapisteistä.

Tietävätkö kaikki 7 miljardia edes mikä on Eurovision Song Contest?

Vierailija
33/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ymmärrä miksi käärijän pitää esiintyä irvistellen ja kieli suusta ulos roikkuen. En oikein hahmota, miten voi antaa itsestään mukavan symppiksen kuvaa, jos täytyy näyttää myrkyn maistaneelta. Okei, on mulla autismin piirteitä, jään ymmälleni silloin kuin viesti ja sen ilmaisu ei täsmää. Eli täähän on lopultakin vain mun rajoittuneisuudesta johtuva ongelma. Vai onko?

Vierailija
34/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun puolesta. Kunhan Ruotsi ei voita. Ovat niin varmoja voitosta, että ärsyttää.

Vierailija
35/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ymmärrä miksi käärijän pitää esiintyä irvistellen ja kieli suusta ulos roikkuen. En oikein hahmota, miten voi antaa itsestään mukavan symppiksen kuvaa, jos täytyy näyttää myrkyn maistaneelta. Okei, on mulla autismin piirteitä, jään ymmälleni silloin kuin viesti ja sen ilmaisu ei täsmää. Eli täähän on lopultakin vain mun rajoittuneisuudesta johtuva ongelma. Vai onko?

Ei ole.

Vierailija
36/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä nuorten miesten punkrock meininkiä. Irvistelihän Kiss, Ramones, Green Day ja Sex Pistolskin.

Vierailija
37/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä nuorten miesten punkrock meininkiä. Irvistelihän Kiss, Ramones, Green Day ja Sex Pistolskin.

Eri juttu, eivät nuo edes yrittäneet esittää symppiksiä, sex pistols kaiken vähiten. Eikä Kiss mitään punkkia ole.

Vierailija
38/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri juttu, eivät nuo edes yrittäneet esittää symppiksiä, sex pistols kaiken vähiten. Eikä Kiss mitään punkkia ole.

Kissilläkin ainut irvistelijä oli Gene. Hän on muuten Mr Lordin suurin esikuva.

Vierailija
39/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietävätkö kaikki 7 miljardia edes mikä on Eurovision Song Contest?

1 miljardi ei tiedä.

Vierailija
40/41 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin. Huomenna olen 72 euroa rikkaampi kun löin eilen vetoa kolmella kympillä kertoimella 3,4. Se tekee bruttona 102 euroa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi