Miksi joku on suuttuu "pettämisestä"?
Ja termi pettäminen on tuossa tarkoituksella heittomerkeissä. Miksi siis joku raivoaa siitä, jos kumppani käy harrastamassa esim kerran seksiä jonkun muun kanssa parisuhteen aikana, mutta sillä ei nähdä olevan merkitystä, jos tämä kumppani on ennen tätä parisuhdetta muhinoinut täysillä menemään siellä sun täällä? Tämä yksi kerta yhtäkkiä merkitsee, mutta ne lukuisat muut eivät. Aika hemmetin absurdia.
Hieman sama kuin suuttuisi kumppanille siitä, että tämä jää kiinni myymälävarkaudesta, mutta sillä ei katsoisi olevan väliä, että sama tyyppi on jo ennen parisuhdetta varastanut kaupasta sata kertaa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset suuttuu jos niitä vähän kouluttaa tavoille.
Esim läppii naamalle ja heiluttelee pitkin talon seiniä.
Se nyt vaan on tarkoitettu opetusmielessä että ymmärtää mitä saa tehdä ja mitä ei.
Sitä on vaikea selittää olennolle, jonka on vaikea käsittää tunteita tai ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt seksitautitesteissä kaikkien noiden edellisten panojen jälkeen, ja tulokset ovat negatiivisia niin asia on ok.
Mutta jos käy keskellä suhdetta, on riski että tauteja tarttuu mikäli seksiä harrastetaan ennen uusia tuloksia.
Lisäksi mikä rakkaussuhde se sellainen on missä vieraissa käydään?
Eihän naiset rakkauteen kykene.
Sen lisäksi nainen hautoo ties mitä viruksia menneestään.Miksi kukaan mies sitten ees yrittää mitään parisuhdetta niiden kanssa?
No harvempi mies sellaista yrittääkään enään.
Mikä tässä on siis ongelma?
No lue aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Hyvä pointti. Lähdenkin tästä pettämään miestäni. Ehkä jopa raskaudun kun tuo mies on kamala tuhkamuna.
Me incelit ainakin olisimme kiitollisia. Sullekin tulisi hyvä mieli. Tauteja meistä ei voi tulla, koska emme ole olleet koskaan naisen kanssa sillä lailla.
Miksi mä nyt kokemattoman incelin ottaisin jos voin saada kunnon panoalfan joka on pannu yli 1000 naista?
Ajattelepas. Hän ei ole vielä ehtinyt kehittyä huonoille tavoille. Voisit koulia hänestä mieleisesi seksiasioissakin.
Incel = miehet jotka vihaavat naisia ja syyttävät heitä omasta seksinpuutteestaan.
Kyllä he ovat jo pilalle kehittyneitä
Itse asiassa vain pieni osa inceleistä on naistenvihaajia. He ovat vain jääneet ilman naista. Rahat eivät riitä maksullisiinkaan, jotka ovat inflaation takia nostaneet lisäksi taksojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on käynyt seksitautitesteissä kaikkien noiden edellisten panojen jälkeen, ja tulokset ovat negatiivisia niin asia on ok.
Mutta jos käy keskellä suhdetta, on riski että tauteja tarttuu mikäli seksiä harrastetaan ennen uusia tuloksia.
Sen lisäksi nainen hautoo ties mitä viruksia menneestään.Miksi kukaan mies sitten ees yrittää mitään parisuhdetta niiden kanssa?
No lue aloitus.
Miksi joku suuttuu pettämisestä.
Ei voi olla pettämistä jos ei ole parisuhdettakaan?
Älä siis mene siihen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei! Hyvä pointti. Lähdenkin tästä pettämään miestäni. Ehkä jopa raskaudun kun tuo mies on kamala tuhkamuna.
Me incelit ainakin olisimme kiitollisia. Sullekin tulisi hyvä mieli. Tauteja meistä ei voi tulla, koska emme ole olleet koskaan naisen kanssa sillä lailla.
Miksi mä nyt kokemattoman incelin ottaisin jos voin saada kunnon panoalfan joka on pannu yli 1000 naista?
Ajattelepas. Hän ei ole vielä ehtinyt kehittyä huonoille tavoille. Voisit koulia hänestä mieleisesi seksiasioissakin.
Incel = miehet jotka vihaavat naisia ja syyttävät heitä omasta seksinpuutteestaan.
Itse asiassa vain pieni osa inceleistä on naistenvihaajia. He ovat vain jääneet ilman naista. Rahat eivät riitä maksullisiinkaan, jotka ovat inflaation takia nostaneet lisäksi taksojaan.
Eikös naisten pitäisi olla kiinnostuneita köyhistä sossupummeista inceleiden oman logiikan mukaan?
No miks se pettäjä, kun jää kiinni alkaa polvillaa itkemään ja pyytämään anteeksi tekosiaan ja EI itse hyväksy, jos kumppani käy muualla, kun ei sillä pitäis olla väliä eikä pettäjällä ole mitään varaa sanoa siitä mitään. Pettäjä on pahoillaa vain, kun jää kiinni. Niin kauan se on kivaa.
Kaverin mies jäi kiinni ja oli polvilteen. Kaveri otti eron, kun sille muutenki se suhde alko käymään raskaaksi ja otti päähän, kun ei eronnu aikasemmin. Toi teko vaan laukas sen kaiken. Kaverilla on aina ollut selainen fantasia, että olis kahden miehen kanssa sängyssä. Niin hän toteutti sen ja panekeli kahden kanssa baari-illan jälkeen ja sen mies tietää sen. Se exä on ihan palasina vielä tänäkin päivänä.
Toi kosto osu ja uppos kunnolla, koska harva mies kestää sen oma vasta eronnut ex nainen on kahden miehen kansssa samaan aikaan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en lue inceleiksi miehiä, jotka eivät vihaa naisia. He lukeutuvat kunnollisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lue aloitus.
Miksi joku suuttuu pettämisestä.
Ei voi olla pettämistä jos ei ole parisuhdettakaan?
Älä siis mene siihen parisuhteeseen.
Korjaisin sen verran, että älä mene vanhanaikaiseen parisuhteeseen.
Koko tilaanteessa naiset ottavat yhden palan kakusta ja hylkäävät loput.
Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
No miks se pettäjä, kun jää kiinni alkaa polvillaa itkemään ja pyytämään anteeksi tekosiaan ja EI itse hyväksy, jos kumppani käy muualla, kun ei sillä pitäis olla väliä eikä pettäjällä ole mitään varaa sanoa siitä mitään. Pettäjä on pahoillaa vain, kun jää kiinni. Niin kauan se on kivaa.
Kaverin mies jäi kiinni ja oli polvilteen. Kaveri otti eron, kun sille muutenki se suhde alko käymään raskaaksi ja otti päähän, kun ei eronnu aikasemmin. Toi teko vaan laukas sen kaiken. Kaverilla on aina ollut selainen fantasia, että olis kahden miehen kanssa sängyssä. Niin hän toteutti sen ja panekeli kahden kanssa baari-illan jälkeen ja sen mies tietää sen. Se exä on ihan palasina vielä tänäkin päivänä.
Toi kosto osu ja uppos kunnolla, koska harva mies kestää sen oma vasta eronnut ex nainen on kahden miehen kansssa samaan aikaan sängyssä.
Ei varmaan ollut ensikertaa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tod lähtisi mihinkään testeihin kehenkään pyynnöstä. En pyytäisi sitä vastapuoleltakaan. Jos ei riitä, että on terve ja syylätön muna, joka ei vuoda kiisseliä, niin antaapa sitten olla.
Se terve syylätön muna voi olla kuitenkin kantaja mille taudille tahansa. Lisäksi kun ottaa huomioon, että kuinka helposti ja herkästi suomalainen mies menee lääkäriin, varsinkaan pippelilääkäriin niin on aika iso riski saada kupat ja kuus muuta. Meillä mies on ollut oireeton kondylooman kantaja (kuten 75 % muistakin kondylooman kantajista) ja sain ilmeisesti tartunnan häneltä. Ainut vain, että itse olen saanut nämä näkyvät syylät. Vaikka useita kuukausia on oltu yhdessä niin hänellä ei ole vieläkään mitään näkyvää. Voin sanoa tässä 9 kk hoitamisen jälkeen, että en toivo tätä vihamiehellenikään. Viheliäinen sairaus kun ei voida testata ja sitä ei pysty aina edes ehkäisemään.
Miksi joku suuttuu "pihtaamisesta"?
Ja termi pihtaaminen on tuossa tarkoituksella heittomerkeissä. Miksi siis raivoat siitä, että kumppani ei halua harrastaa seksiä kanssasi parisuhteen aikana, mutta sillä et näe olevan merkitystä, että tämä kumppani ei ennen parisuhteen alkamista harrastanut kanssasi seksiä ollenkaan, ei edes yhtä kertaa? Tämä suhteen aikana tapahtuva pihtaaminen nyt yhtäkkiä merkitsee, mutta ennen suhdetta tapahtunut ei. Aika hemmetin absurdia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en lue inceleiksi miehiä, jotka eivät vihaa naisia. He lukeutuvat kunnollisiin miehiin.
Eivätkä nämä ole välttämättä edes ns. peräkammarin poikia, vaan omassa asunnossaan olevia töissä käyviä, omillaan pärjääviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tod lähtisi mihinkään testeihin kehenkään pyynnöstä. En pyytäisi sitä vastapuoleltakaan. Jos ei riitä, että on terve ja syylätön muna, joka ei vuoda kiisseliä, niin antaapa sitten olla.
Tämä. Lähinnä nolottaisi mennä näyttämään lermaa, jossa ei ole mitään vikaa. En menisi minäkään.
En minä suuttunu, kun ex avokki petti. Se meni vaihtoon samantien. Se oli kyl helpotus, että petti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Mikäs siinä sitten ap, jos molemmat saa pettää yhtä railakkaasti! Mutta mutta kun se menee yleensö niin, että se pettäjä ei kestäkään sitä että häntä petetään😂😂😂 voi voi jussipussi kun puita nussi, pikkupoika sitten itkee kun oma nainen tekee samat temput!