Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret syövät 2x enemmän psykoosilääkkeitä

Vierailija
12.05.2023 |

Kuin 10v sittu. Huh heijaa. Lääkkeitä, jotka ovat liian usein tuhoisia eikä edes ole tutkittu nuorilla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman käden käyttää lähtevien määrä on vähentynyt 80 %. Varmaan siitä saa isolta osalta kiittää sitä, että psyykenlääkkeet saavat ihmiset voimaan paremmin. Hienoa, että nuoriso hakee apua.

Joo, on hienoa, että osataan ja uskalletaan hakea apua. Silti psykoosilääke on aivan eri tasoa kuin masennuslääke ja niitä ei pitäisi ihan heppoisin perustein määrätä.

Määräilevät unilääkkeiksikin psykoosilääkkeitä nykyään. Minä en kyllä suostuisi psykoosilääkkeitä unettomuuteen syömään.

Ei kai mitään lääkkeitä ole pakko syödä? Elää ilman jos ei halua niitä syödä, ei ketään kiinnosta. Elä ja anna elää.

Vierailija
22/24 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolettaa psykoosilääkkeet alaikäisille ellei ole psykoosissa/psykoosivaarassa. Itse jouduin aloittamaan aikuisena ja huomaan selvästi miten on vaikuttanut aivotoimintaani vaikka en enää niitä syökään. Söin vuosia ja olen nykyään jotenkin hidas, tunnen oloni idiootiksi. Kognitiiviset kyvyt heikentyneet paljon. Olen jotenkin taantunut. Masennuslääkityksen ymmärrän, mutta psykoosilääkkeet on oikeasti tosi tujuja. Psykoosi muokkaa myös aivoja pysyvästi, joten siihen sen takia ymmärrän. Muutoin en.

Alkaa olla pohja saavutettu. Psykiatreja eikä hoitopaikkkoja ei ole tarpeeksi, niin pumpataan jo lapsetkin psykoosilääkkeillä zombeiksi. Aikuisi sitä on tehty jo kymmeniä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huolettaa psykoosilääkkeet alaikäisille ellei ole psykoosissa/psykoosivaarassa. Itse jouduin aloittamaan aikuisena ja huomaan selvästi miten on vaikuttanut aivotoimintaani vaikka en enää niitä syökään. Söin vuosia ja olen nykyään jotenkin hidas, tunnen oloni idiootiksi. Kognitiiviset kyvyt heikentyneet paljon. Olen jotenkin taantunut. Masennuslääkityksen ymmärrän, mutta psykoosilääkkeet on oikeasti tosi tujuja. Psykoosi muokkaa myös aivoja pysyvästi, joten siihen sen takia ymmärrän. Muutoin en.

Alkaa olla pohja saavutettu. Psykiatreja eikä hoitopaikkkoja ei ole tarpeeksi, niin pumpataan jo lapsetkin psykoosilääkkeillä zombeiksi. Aikuisi sitä on tehty jo kymmeniä vuosia.

Se on kokoomuslainen visio hyvinvoinnista se.

Vierailija
24/24 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kokoomuslainen visio hyvinvoinnista se.

Laitospaikkojen määrä minimiin, että voidaan säästää kiinteistöjen vuokra- ja ylläpitokustannuksista. Hoitsujen määrä minimiin, että voidaan säästää henkilöstökustannuksista. Välttämättömät hoitsut hommataan kehitysmaista, ettei tarvitse maksaa kunnon palkkaa eikä huolehtia työehdoista.

Hullut avohoitoon kadulle ja vanhuksilta taju kankaalle lääkkeillä. Nuorisolle psykoosilääkkeitä, jos joku valittaa murheitaan.

Suomi kuntoon!

Terveisin Kokoomus