Apua tarvitaan! Parvekkeella isokokoinen käärijä
Kommentit (38)
Voi olla rinnakkaislaji, Käärijäinen, tunnetaan myös Seppona. Se on vaaraton, mutta pitää kaksin käsin kiinni tuopista
Käy lähibaarissa vetää kunnon koomat, niin käärijä lähtee karkuun, kun kuulee ja haistaa kotiutumisesi. Vale-käärijään ei ehkä tehoa tämä konsti.
Laitoin verkon parvekkeen oveen eilen. Koska yöperhoset pyrkivät joskus sisään, harvoin onneksi. Lämmin sää. Se toimii käärijöillekin ja lasitettu parveke.
Oletko varma ettei ole kehrääjä, tai siis kehrääjäntoukka? Käärijän sukulaislaji siis varmaan.
Voi se olla kehrääjäkin. Onko niillä vihreitä tuntosarvia tai jotain vihreitä ulokkeita?,Mä lähin tähän baariin oottaa et se häipyis.
Entäs jos asettaa semmosen käärijätortun houkutukseksi?
Tai mitä vaan vihreää...
Voi tosin olla, että niistä se vaan innostuu eikä lähde kulumallakaan pois.
Voi vielä olla, että kutsuu kaverinsakin paikalle ja pian siellä parvekkeella asustaa kokonainen yhdyskunta näitä käärijöitä...
Onko miten uhanalainen tämä tyyppi?
Koska silloinhan sille tarttis varmaan tehdä käärijähotelli kuten muillekin otuksille...
Entäs talvehtiminen?
Että lentääkö vai meneekö muulla tavalla lämpimään talveksi...
Mä kuuntelin täällä baarin terassilla, että kylläpä Sannis ja Mardu laulaa epävireisesti sitä Suomen euroviisukappaletta, kunnes tajusin että se ääni tulee mun parvekkeelta!!! Ei perzee, jos mä saan viel varotuksen ton käärijän takia :(
Sen lisäksi alakerran Teija laulaa samaa veisua. Onko tolla joku hypnotisointi taito tol käärijällä?
Vierailija kirjoitti:
Onko miten uhanalainen tämä tyyppi?
Koska silloinhan sille tarttis varmaan tehdä käärijähotelli kuten muillekin otuksille...
Entäs talvehtiminen?
Että lentääkö vai meneekö muulla tavalla lämpimään talveksi...
Tää on hyvä idis. Kiitti! Meidän pihalle vois tehdä käärijöille oman hotlan. Se vois olla vähän niinku Sibelius monumentin tyylinen, koska ilmiselvästi on musiikillinen tää lajike.
Sit mun partsi ois taas mun!
Ei hätää finaalin jälkeen nämä katoavat nopeasti...
Käärijä hypnotisoi sillä tansillaan, käsien liikkeet ja asuna toimivat hihat tehostavat kokonaisuutta.
Ja tietenkin neonvihreänä hohkaava väritys.
Käärijä on suht harmiton, mut odotas kun lauma käärijäbongareita tulee pörräämään sun parvekkeen alle. Sitten on tosi kyseessä. Ne on kyllä helppo tunnistaa värin, ääntelyn ja holtittoman käyttäytymisen perusteella.
Suosittelen, että viet käärijän piiloon saunaan, siellä se tykkää olla. Tai vaihtoehtoisesti houkuttelet johonkin laatikkoon, ni se rupee sinne pötköttelee ja saa olla rauhassa. Lepoa se nyt kaipaa, sillä on rankka viikko takana.
Ehkä mä annan sen yön yli hengaa ilmajoogaliinassa. Kattoo sit aamulla jos ois pörähtänyt menee.
"Keskustelu Nalan ympärillä todennäköisesti jatkuu, koska sen omistaja sanoo pitävänsä koiran kytkettynä kadulla, mutta metsässä se saa edelleen liikkua vapaana."
Onko ap jo hereillä? Kuinka käärijälle kävi?
Joko käärijä on ryöminyt kohti illan esitystä? Vai vieläkö se kuhnailee parvekkeella?
Vierailija kirjoitti:
"Keskustelu Nalan ympärillä todennäköisesti jatkuu, koska sen omistaja sanoo pitävänsä koiran kytkettynä kadulla, mutta metsässä se saa edelleen liikkua vapaana."
Ööööö🙄🙄🙄🙄🙄
Väärä rotu ja väärä ketju...
🤛🧶🧶😎🧶🧶🤜