Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulen ääniä

Vierailija
12.05.2023 |

Ihmisten pilkkapuhetta. En tiedä miten saisin ne hiljennettyä. On minulla lääkitys psykoosia vastaan, mutta ei se nyt tehoa. Psykiatria paikalla? Olanzapin aikoinaan vei äänet pois, mutta nyt on eri lääkitys.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täällä seinäsi sisällä. koputan hiljaa seinään. kuuntele tarkasti. voit kuulla minun koputtavan. kop.......kop.......kop.........

Vierailija
22/25 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei, sepä harmillista, että ovat pilkkaavia. Ole tiukkana ja sano, että kuuntelet tästä lähtien ainoastaan kehuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulin myös ja kuulen joskus vieläkin. Siis itseäni haukkuvia; naapurista ja mieheltäni. Tiedän että ne on vaan ääniä. Mua on oikeasti haukuttu läpi elämän mutta tiedostin etteivät nämä äänet nykyisin voi kaikki olla minua haukkuvia.

Minulla on huono itsetunto ja olen herkkä. Ja todella paljon on pilkattu ja puhuttu pahaa oikeastikin elämäni varrella.

Annan äänien kuulua. Joskus kun häiritsee kerron miehelle tai kysyn kuuliko hän mitään tms.

Vierailija
24/25 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulin myös ja kuulen joskus vieläkin. Siis itseäni haukkuvia; naapurista ja mieheltäni. Tiedän että ne on vaan ääniä. Mua on oikeasti haukuttu läpi elämän mutta tiedostin etteivät nämä äänet nykyisin voi kaikki olla minua haukkuvia.

Minulla on huono itsetunto ja olen herkkä. Ja todella paljon on pilkattu ja puhuttu pahaa oikeastikin elämäni varrella.

Annan äänien kuulua. Joskus kun häiritsee kerron miehelle tai kysyn kuuliko hän mitään tms.

Vähän samanlaista. Naapurien äänet pilkkaavat...mullakin huono itsetunto ja kai oon herkkäkin. Otin risperdionin ja kohta tenoxin ja menen nukkumaan. Jos pysyvät satunnaisina, niin kestän kyllä. Jos menee jatkuvaksi, niin se on pahempi juttu.

Vierailija
25/25 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kuullu koko ikäni ääniä. Enimmäkseen satunnaisia yksittäisiä sanoja tai lause joka jää kesken, lapsena "kuulin" kuinka sisko kuiskaili nimeäni vaikka hän oli koulussa. En oo juuri kenellekään tästä puhunut, sen jälkeen kun ensi säikähdys oli ohi näiden äänien toistuttua satunnaisesti joitain kertoja, lähinnä kohauttelin olkapäitäni enkä jaksa edelleenkään välittää. Vähän se hämää yhä, varsinkin kun näitä tulee useimmiten vain kun olen täysin yksin ja hyvin satunnaisesti. Ei aina edes vuosittain. En tiedä olisiko diagnoosin paikka, mutta missään nimessä en ole psykoottinen, tai sitten olisin "syntymä psykoosissa". Eikä ne häiritse tai haittaa normaalia elämää. Tiedostan kuitenkin että ne on vain ääniä, vaikka on se hiukan hassua kuulla 10 vuotta sitten loppuneen suhteen toisen osapuolen äänellä puoli lausetta joka jää kesken ja olet yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi