Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki on niin innoissaan äitienpäivästä?

Vierailija
12.05.2023 |

Ihmiset kertoo mitä ihanaa aikoo tehdä äitienpäivänä ja hypettää someen. Kaikkialla mainostetaan äitienpäivää. Meille kaikille äitienpäivä ei ole mikään riemukas juhla koska emme voi viettää sitä. Olisiko ihan liikaa pyydetty että meidätkin huomioitaisiin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on sinulta pois jos muut juhlii?

Näin. Pitäisikö loukkaantua isänpäivästä, lemmikin päivästä, kaikkien mahdollisten nimipäivistä, kaikesta, mitä ei itse juhli.

Vierailija
22/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äitienpäivää ei saisi juhlia sen vuoksi että jollain ei ole äitiä, niin meillä ei sitten kai koskaan olisi juhlittu äitienpäivää, koska mummon äiti kuoli kun mummo oli 7v.

Katkeroituminen ei ole koskaan hyväksi eikä sillä saa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki hössötä tosiaankaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa (aikuisten äiti olen).

En minä ainakaan enkä ole kuullutkaan kenenkään puhuvan tms äitienpäivästä lukuunottamatta lehtien mainoksia mutta en olekaan somessa.

Vierailija
24/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Olisiko ihan liikaa pyydetty että meidätkin huomioitaisiin?''

Olisi. Äitien- ja isänpäivänä juhlistetaan ja huomioidaan nimenomaan äitejä ja isiä. Ennen äitienpäiväähän on lapsettomien lauantai ja lapsettomiahan voi muistaa vaikka vuoden kaikkina muina päivinä. Olisiko ihan liikaa pyydetty, että __kaksi__ päivää vuodesta on pyhitetty vanhempien juhlistamiseen?

Vierailija
25/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua sinua ankeuttamaan äitienpäivää.

Vierailija
26/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli vajaa 2 kk sitten niin en todellakaan juhli ja vähän ahdistaa, muttei ole minulta pois, että muut juhlivat. Toki jatkuvat mainokset sun muut tuntuu aika pahalta.

Vierailija
27/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että muilla ei saa olla kivaa kun sinullakaan ei ole?

Vierailija
28/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä juhlitaan äitejä.

Miten sinua pitäisi siis huomioida?

Vierailija
29/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viime viikko puhuttiin koulussa siitä rutinasta, että äitienpäiväjuttuja ei muka saisi tehdä koska kaikilla ei ole äitiä. Tämä siis koski ihan yksittäisiä oppilaita. Ei ole reilua kaikkia muita kohtaan, että jos muutamalla ei ole äitiä, niin kaikilta jäisi äitienpäiväkortit tekemättä.

Vierailija
30/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää äidittömiä juhlimasta äitienpäivää?

Vierailija
31/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini kuoli vajaa 2 kk sitten niin en todellakaan juhli ja vähän ahdistaa, muttei ole minulta pois, että muut juhlivat. Toki jatkuvat mainokset sun muut tuntuu aika pahalta.

Minunkin äiti ja isä on kuollut,jopa 6 sisarussarjastamme.Ihmisä kuolee ja ei ole pakko lukea,selata mainoksia Äitien päivänä.Jos kerran sattuu.Tee oman näköinen päivä 14-5-23- Vie haudoille kukkia tai nauti kaunista ulkoilu ilmasta.Ystäviäkin kuollut jotka olivit äitejä ja isiä.Elämä jatkuu silti myös kuoleiden lapsilla.

Vierailija
32/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä hypetä siitä missään enkä ole somessa, mutta kyllä minulle äitienpäivä on tärkeä juhla. Olen tosi huolehtivainen äiti ja hoidan lapsen viimeisen päälle hyvin, ja pistän aina hänen asiansa omieni edelle. Siksi minulle on tärkeää, että mies ja nyt esiteini-ikäinen lapsi arvostavat sitä, ja mielestäni olen ansainnut siitä yhden juhlapäivän.

Jos minä huolehdin lapsen hyvinvoinnista ja hyvästä mielestä ja harrastuksista ja koulusta 365 päivää vuodessa, niin mies ja lapsi saavat käyttää yhden päivän ja vähän vaivannäköä ja rahaa siihen, että järjestävät jotain mistä tulen iloiseksi.

Vierailija
33/33 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitää huomioida?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän