Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huuhteletko etikalla tuoreet vadelmat ja mansikat?

Vierailija
12.05.2023 |

Ikäni, nyt 78, olen syönyt luonnontuotteita ja avomaalla kasvatettuja kasviksia. Ilman edes detoxeja. Tänä talvenakin jo 8 litraa mustikoita, pakastimesta kypsentämättä.

Mullahan pitäis olla altzheimer, maksa ja munuaiset pilalla kun olen kaiken lentokoneiden ruiskuttaman alumiinin nauttinut. Ilman turvatoimia ja suolihuuhteluita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä mansikat huuhtelen vedessä, jossa on teelusikallinen omenaviinietikkaa. Mansikat nostetaan sitten vaika reikäkauhalla kuivamaan paperille tai pyyhkeelle.

Kun  käyttää  kirkasta kulhoa, niin näkee pohjalta mitä kaikkea siitä mansikkarasiasta olisi tullut syötyä. Toki hiivoja ja muita bakteereita ei näe silmillä.

Tämä on ihan  yleinen menettely esim USA:ssa ja Britanniassa.

Vierailija
2/5 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä mansikat huuhtelen vedessä, jossa on teelusikallinen omenaviinietikkaa. Mansikat nostetaan sitten vaika reikäkauhalla kuivamaan paperille tai pyyhkeelle.

Kun  käyttää  kirkasta kulhoa, niin näkee pohjalta mitä kaikkea siitä mansikkarasiasta olisi tullut syötyä. Toki hiivoja ja muita bakteereita ei näe silmillä.

Tämä on ihan  yleinen menettely esim USA:ssa ja Britanniassa.

No sitten et edes tiedä miltä mansikka maistuu. Mikä on muuten parempi kuin metsämansikka aurinkoiselta rinteeltä. Ilman etikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä huuhtele yhtään mitään.

Vierailija
4/5 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite huuhtelen mansikat aina vetyperoksidilla ja sitten neutraloin natriumsulfaatilla.

Vierailija
5/5 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset marjat voi syödä sellaisenaan. Ulkomaiset marjat pitää kiehauttaa. Käytän kotimaisia marjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi