Huuhteletko etikalla tuoreet vadelmat ja mansikat?
Ikäni, nyt 78, olen syönyt luonnontuotteita ja avomaalla kasvatettuja kasviksia. Ilman edes detoxeja. Tänä talvenakin jo 8 litraa mustikoita, pakastimesta kypsentämättä.
Mullahan pitäis olla altzheimer, maksa ja munuaiset pilalla kun olen kaiken lentokoneiden ruiskuttaman alumiinin nauttinut. Ilman turvatoimia ja suolihuuhteluita.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mansikat huuhtelen vedessä, jossa on teelusikallinen omenaviinietikkaa. Mansikat nostetaan sitten vaika reikäkauhalla kuivamaan paperille tai pyyhkeelle.
Kun käyttää kirkasta kulhoa, niin näkee pohjalta mitä kaikkea siitä mansikkarasiasta olisi tullut syötyä. Toki hiivoja ja muita bakteereita ei näe silmillä.
Tämä on ihan yleinen menettely esim USA:ssa ja Britanniassa.
No sitten et edes tiedä miltä mansikka maistuu. Mikä on muuten parempi kuin metsämansikka aurinkoiselta rinteeltä. Ilman etikkaa.
En mä kyllä huuhtele yhtään mitään.
Ite huuhtelen mansikat aina vetyperoksidilla ja sitten neutraloin natriumsulfaatilla.
Kotimaiset marjat voi syödä sellaisenaan. Ulkomaiset marjat pitää kiehauttaa. Käytän kotimaisia marjoja.
Kyllä mä mansikat huuhtelen vedessä, jossa on teelusikallinen omenaviinietikkaa. Mansikat nostetaan sitten vaika reikäkauhalla kuivamaan paperille tai pyyhkeelle.
Kun käyttää kirkasta kulhoa, niin näkee pohjalta mitä kaikkea siitä mansikkarasiasta olisi tullut syötyä. Toki hiivoja ja muita bakteereita ei näe silmillä.
Tämä on ihan yleinen menettely esim USA:ssa ja Britanniassa.