Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moottoripyöräilevä nainen + ei-moottoripyöräilevä mies. Onko suhde tuhoon tuomittu?

Vierailija
12.05.2023 |

Tuleeko tuollaisesta asetelmasta yhtään mitään?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo miehestä riippuu... vaikka kuinka haluaisi antaa kaikkien kukkien kukkia ja ajatella että mitä välii, niin on se vaan vaikea nähdä mp-naista ja jotain trikoosukkula- tai pelaajamiestä toimivassa suhteessa. 

Vierailija
22/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kuka jaksaa lapsellisen naisen kanssa pelleillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että molemmilla on tatuointeja kasvoissaan.

Vierailija
24/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuhoontuomittu. Meillä liikutaan eri kulkupeleillä kesät talvet

Vierailija
25/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä ajoin mp-kortin liki 20 vuotta sitten nuorena ja pienikokoisena naisena, niin ajo-opettaja istui kyydissä "tarakalla" autokoululta radalle ja takaisin silloin kun mentiin harjoittelemaan käsittelyä. Eli opeteltiin samalla myös isomman ihmisen kyyditystä.

Nykyään ei varmaankaan noin enää tehdä?

Vierailija
26/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useita tuommoisia pariskuntia. Jostain syystä näistä itse tietämistäni mies on yleensä muusikko. Liekö helppoa, kun kumpikin reissaa "oman" porukkansa kanssa. Ei tarvitse kummankaan odottaa kotona ja miettiä surkeita.

Itsellä se ongelma, että mieskin ajaa, mutta huomattavasti kokeneempana (ja huomattavasti isompaa pyörää ajavana) yrittää välillä kannustaa minua liian vaativiin suorituksiin. En tietenkään suostu, yksi henkikulta kun on, mutta joskus mietin että jos ukolla ei olisi hajuakaan tästä harrastuksesta, jäisi muutama pinnan kiristyminen väliin. Toisaalta myös monta hauskaa juttua.

Vierailija
27/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on muutenkin komea ja miehekäs alfa. Mutta taas jos joku kuivakka ja kiltti insinööri.. ei jatkoa taida tulla. Harva mies muutenkaan pitää äijäharrastuksista naisella. 

Vierailija
28/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on jo mies ja ollaan onnellisesti naimisissa. Olen työssäni johtavassa asemassa (eli tienaan enemmän kuin normaalit tavismiehet), ajan isolla moottoripyörällä ja minulla on kaiken lisäksi vielä iso koira. Jos minun pitäisi olla parisuhdemarkkinoilla niin en varmaankaan pääsisi koskaan edes toisille treffeille jos nykymiehet on noin pelokkaita...

Vierailija
29/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä mies aika beta-roolissa jos naisella enemmän ajo-oikeuksia

Vierailija
30/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko että moni nainen haluaisi alkaa kyyditsemään todennäköisesti isompaa miestä. Jos harrastus tärkeä naiselle, ainoa vaihtoehto taitaa olla että mieskin hankkii kortin. Ei siinä mitään vaikeaa ole, itsekin hankin A-kortin vasta 32 vuotiaana muutama vuosi sitten.

Ympäristökin kiittää kun mp saastuttaa keskimäärin 40% vähemmän kuin auto.

Vierailija
31/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on muutenkin komea ja miehekäs alfa. Mutta taas jos joku kuivakka ja kiltti insinööri.. ei jatkoa taida tulla. Harva mies muutenkaan pitää äijäharrastuksista naisella. 

Ihana tuo "harva mies". Eniten miehiltä tuntuu kuitenkin tulevan positiivista huomiota joko kellomekossa tai ajokamoissa pyörän kanssa. Ei kertaa tankilla, ettei joku mies tulisi juttelemaan. Autolla kun liikkuu, saa tankkailla ihan rauhassa. Niin ja minusta on siis mukavaa, että miehet ja pojat tulevat juttelemaan ystävällisesti ja kyselemään pyörästä 😊

Vierailija
32/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän useita tuommoisia pariskuntia. Jostain syystä näistä itse tietämistäni mies on yleensä muusikko. Liekö helppoa, kun kumpikin reissaa "oman" porukkansa kanssa. Ei tarvitse kummankaan odottaa kotona ja miettiä surkeita.

Itsellä se ongelma, että mieskin ajaa, mutta huomattavasti kokeneempana (ja huomattavasti isompaa pyörää ajavana) yrittää välillä kannustaa minua liian vaativiin suorituksiin. En tietenkään suostu, yksi henkikulta kun on, mutta joskus mietin että jos ukolla ei olisi hajuakaan tästä harrastuksesta, jäisi muutama pinnan kiristyminen väliin. Toisaalta myös monta hauskaa juttua.

Isompaa ja painavampaa pyörää on oikeasti helpompi ajaa ja hallita, hanki vaan rohkeasti itsekin isompi. Minäkin aloitin pienellä ja vähätehoisella, mutta vaihdoin aina parin vuoden välein isompaan niin että 10 vuotta ajettuani mulla oli jo 1100cc alle. Isot pyörät sopii naisille todella hyvin koska ollaan miehiä vastuullisempia kuskeja.

Vierailija
33/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kiinni ihan siitä, miten tiiviisti parisuhteeseensa kaipaa toisen seuraa ja eletäänkö kuin siamailaiset kaksoset? Niin sujuu alkuvuodet, mutta jossakin vaiheessa jo ehdottaa voisko toinen joskus harrastaa ihan omia juttuja. Mielestäni siis hyvä lähtökohta, että toisella on hänelle tärkeä harrastus jo olemassa. 

Vierailija
34/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitelle sen kaasun mikä pölähtää kumihoususta helteisen ajoviikon jälkeen- pesemättömän tietysti.

Vierailija
35/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat on tuollaisia "jänniä", niin silloin voi toimia.  Mp-harrastukseen ja bänditouhuihin liittyy molempiin jännyys.

Vierailija
36/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isompaa ja painavampaa pyörää on oikeasti helpompi ajaa ja hallita, hanki vaan rohkeasti itsekin isompi. Minäkin aloitin pienellä ja vähätehoisella, mutta vaihdoin aina parin vuoden välein isompaan niin että 10 vuotta ajettuani mulla oli jo 1100cc alle. Isot pyörät sopii naisille todella hyvin koska ollaan miehiä vastuullisempia kuskeja.

On se hankinnassa, mutta kun kausia on takana 1,5, koen ison harrikan vähän turhan rouheaksi (ja raskaaksi) peliksi ja sehän se miehen mielestä pitäisi olla minullakin. Ens keväänä vaihtuu todennäköisesti 1100, mutta ei taida olla HD.

Vierailija
37/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat on tuollaisia "jänniä", niin silloin voi toimia.  Mp-harrastukseen ja bänditouhuihin liittyy molempiin jännyys.

Olen ollut sekä muusikon, että bikerin avovaimo ja siitä oli jännyys kaukana, kun ukko on lähdössä reissuun ja toisesta huoneesta kuuluu, "kuuultaaa, missä on mun korvatulpat, silmälasit, avaimet, plektrat, piuhat, ajohanskat, villasukat". Se jännittävyys taitaa olla enemmänkin harrastusporukan ulkopuolisten mielissä.

Vierailija
38/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies-motoristi ja kyllä ainakin minulle olisi hienoa saada kumppanista seuraa ajomatkoille. Ja mielummin niin että ajaa omalla prätkällä. Läheskään kaikki prätkät ei sovellu kovin hyvin kyyditsemiseen ihan jo kuormauskapasiteetin takia ja silloin pitisi ostaa joku iso 30k€ matkapyörä kunnon kantavuudella.

Eikä tämä tarkoita että kaikkea vapaa-ajalla pitisi tehdä yhdessä, mutta mp-harrastus nimenomaan on kivaa kumppanin kanssa.

Vierailija
39/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vain kuvitelle sen kaasun mikä pölähtää kumihoususta helteisen ajoviikon jälkeen- pesemättömän tietysti.

Voi höpsö. Ne on ihan eri harrastukset, joita harrastetaan kumipöksyissä 😆

Vierailija
40/52 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesupaikat nyt ovat mitä ovat, eivätkä nämä muutenkaan ole mitään hygienisiä tyyppejä. Elimen haju pinttyy - ja hien/lian. Kyllä ihmisessä jotakin pahasti vialla on, jos joku puskasuihku ajopäivän jälkeen riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan