Mikä hotelli Vaasassa?
Aikuisten kesken lomaillaan, saisi olla aika keskustassa. Mitä suosittelet?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Vaasa on tympeä kaupunki.
Mutta sinä olet yksi päivänpaiste!
Vaasa, ah tuo kaunis kesäinen kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vaasa on tympeä kaupunki.
Ooksä se joka jankkaa kiusaamisesta? Aina kun Vaasa mainitaan? Jäikö joku virka saamatta?
Vaasa on kiva kaupunki, mutta hotellitarjonta on aika surkea. Varmaan toi täällä suositeltu Astor sitten on paras, koska mä olen ollut muutamassa muussa ja niitä ei ainakaan voi suositella.
Suosittelen, ettet mene Vaasaan lainkaan. Se ON tympeä kaupunki ja majoituksetkin jotenkin nuhjuisia. Keskustassa tosin joku uudempi hotelli oli ihan siisti.
Astorin naapurissa rakennustyömaa. En suosittele. Olin työmatkalla ja yöpyminen Astorissa. En kyllä voi suositella.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, ettet mene Vaasaan lainkaan. Se ON tympeä kaupunki ja majoituksetkin jotenkin nuhjuisia. Keskustassa tosin joku uudempi hotelli oli ihan siisti.
Vaakuna ei ole nuhjuinen. Scandicin uusi puoli on uusi. Royal on remontissa. Astor on hieno. Green star on uusi mutta enemmän hostel. Ja tympeä miksi? Kauniimpi kuin moni muu kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Ma... h..n..muu...tt...a...j.ia notkuu joka paikassa, keskustakorttelit likaisia ja kolhoja eikä palvelua saa suomeksi. Ihmettelen ovatko kaikki Vaasan suomenkieliset työttömiä kun joka liikkeessä henkilökunta puhuu vain ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Oota, ootko Seinäjoelta? Tuosta peltojen helmestä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. Ma... h..n..muu...tt...a...j.ia notkuu joka paikassa, keskustakorttelit likaisia ja kolhoja eikä palvelua saa suomeksi. Ihmettelen ovatko kaikki Vaasan suomenkieliset työttömiä kun joka liikkeessä henkilökunta puhuu vain ruotsia.
No ei puhu. 🤣 75 % suomenkielisiä vaasalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oota, ootko Seinäjoelta? Tuosta peltojen helmestä. :D
Seinäjoki se vasta tympeä kaupunki onkin, mutta hotelli Lakeus on ihan hyvä. Siinä on hyvä ravintola ja pubi, jossa on iso aurinkoterassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntyperäinen vaasalainen, en osaa ruotsia käytännössä ollenkaan.
Enkä ole törmännyt yhteenkään liikkeeseen, jossa ei olisi saanut palvelua suomeksi.
Kokkolasta löytyy kaupungin kokoon nähden todella hyvää majoituspalvelua.
Henkilökunta on asiansa omaavaa, sekä pitkät perinteet erilaisten palveluiden järjestämisessä.
Astor. Tai sitten scandic. Scandicista tykkään itse.
Astor, jos tykkään ajanpatinasta. Jos ei, niin Scandic tai Sokos