Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokanopettajia paikalla?

Vierailija
11.05.2023 |

Moi! Olen aikuisopiskelija, tavoitteena luokanopettajan ammatti. Tänä keväänä opintoja on suoritettu noin 70op. Kannattaako hakea töihin? Saan opintoihin vain toimeentulotukea ja jollain pitäisi alkaa pian elättää itsensä. Onko realistista toivoa saavansa pidempää sijaisuutta tällä pätevyydellä? Minulla on työkokemusta kylläkin muulta alalta, esimerkiksi varhaiskasvatuksesta.

Kiitos

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsen koulussa on epäpätevä opettaja, joka ei ole edes alan opiskeljija, ja on opettanut siellä ainakin 20 v. Päätellen siitä, että opetti jo kaverini lasta, joka on päälle kolmenkymmenen. Kyseinen nainen ei ole käynyt edes lukiota, ja merkitsee aina sanakokeissa virheen, jos kaksikielinen lapseni on käyttänyt sanaa, joka on oikein, mutta ei synonyymeista juuri se sama mikä on ollut kappaleessa.

Jos tämä on totta, rehtori menettelee erittäin väärin. Hänen pitäisi avata virka päteville hakijoille, joita on myös työttömänä vaikka on tutkinto.

Ap

Vierailija
22/22 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja hyvä, sinusta tulee opettaja - se on tyypillisesti itsenäistä tiedonhakua edellyttävä ammatti. Tämä avuttomuutesi opiskeluaikaisen työnteon selvittämiseksi tällä palstalla kiinnittää huomiota. Opiskelijajärjestö ja kurssikaverit sekä omatoimisuus kuntiin päin ovat normaalimpia tapoja toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi