Olen 173cm kolmekymppinen nainen, voin käyttää 12v poikani 156cm vaatteita :D
Muita? On minusta hieman hassua. Toki joissain on hihat hieman lyhyet ja housuja en ole kokeillut.
Kommentit (25)
Ihanaa löytää toinen crossari!
Mä olen nelikymppinen mies ja käytän useinkin vaimoni stringejä, sukkiksia ja korkkareita.
Salaa. Tosin mua kiihottaa pukeutua täysi-ikäisten vaatteisiin, mut hei, tervetuloa!
Eli 12-vuotiaan pojan lähes 50-vuotias työtön mamma sovittelee parhaillaan pojan vaatteita kotona?
Otatko samalla vinkkua kanisterista ja tanssahtelet Kaija Koon voimaantumisbiisin tahtiin?
Eikös rouvalta löydy omia vaatteita vai miksi viet lapsesi vaatteet?
Vierailija kirjoitti:
Eli 12-vuotiaan pojan lähes 50-vuotias työtön mamma sovittelee parhaillaan pojan vaatteita kotona?
Otatko samalla vinkkua kanisterista ja tanssahtelet Kaija Koon voimaantumisbiisin tahtiin?
Nää, yöt, ei, anna, armoooooo!
Ja huomista ei, oo, taada dadda pirteen värinen, döö döö döö - döö döö *rumpusoolo*
Mäkin mahdun vaimoni Pirjon vaatteisiin. Pirjo joutuu ostamaan uusia kun on lihonu
-Martti 62
Ei siinä ole mitään erikoista. Tytöille ja pojille tehdään eri mitoituksella vaatteita vaikka kehon puolesta siihen ei olisi mitään syytä. Poikien vaatteista tehdään isompia ja paidat on esimerkiksi 10cm pitempiä pojilla kuin tytöillä samassa koossa. Jo pienestä asti tytöt tungetaan liian pieniin vaatteisiin ja siten annetaan vihjettä että he on liian isokokoisia ja pitäisi olla pienempi.
Miksi sinun pitää käyttää poikasi vaatteita? Etkö halua pukeutua naisellisesti, vai eikö sinulla ole omia? Ja miksi tästä piti tehdä aloitus ylipäätään? Olet ilmeisesti jäänyt teinin tasolle.
Poikien vaatteet ovat isompaa mitoitusta kuin tyttöjen. Meillä on pitkä ja tukeva tyttö niin ostetaan usein poikien puolelta vaatteet.
Mä uskon, että mun vaarin vaatteet menisi mulle, mutta en halua niitä kokeilla. Tuskin sekään siitä tykkäisi. N31
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään erikoista. Tytöille ja pojille tehdään eri mitoituksella vaatteita vaikka kehon puolesta siihen ei olisi mitään syytä. Poikien vaatteista tehdään isompia ja paidat on esimerkiksi 10cm pitempiä pojilla kuin tytöillä samassa koossa. Jo pienestä asti tytöt tungetaan liian pieniin vaatteisiin ja siten annetaan vihjettä että he on liian isokokoisia ja pitäisi olla pienempi.
Hienovaraisista vihjeistä, joita jo lapsesta lähtien annetaan, ei ymmärretä yskää.
Sitten kun aikuisena satakiloisena mätisäkkinä totuus tärähtää tajuntaan, suutaan ja keksitään tekosyyksi omalle tyhmyydelle termejä "voimaantuminen" ja "kehopositiivisuus". Ja eiku siiderinjuonti ja suklaan syönti jatkukoon!
Mitä siinä on ihmeellistä? 12-vuotias poika on helposti sellainen 160-165 senttinen. Tottakai voit pitää 160 -senttisen vaatteita, ne vaan jää vähän lyhyeksi, kuten itsekin kirjoitit.
Vai oliko pointtina elvistellä, että olet niin hoikka että senttikokokin menee? Newsflash, et ole ainoa. Mulle menee jopa meidän 11-vuotiaan pojan lenkkarit kun jäivät pieneksi!
Ukko40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienovaraisista vihjeistä, joita jo lapsesta lähtien annetaan, ei ymmärretä yskää.
Sitten kun aikuisena satakiloisena mätisäkkinä totuus tärähtää tajuntaan, suutaan ja keksitään tekosyyksi omalle tyhmyydelle termejä "voimaantuminen" ja "kehopositiivisuus". Ja eiku siiderinjuonti ja suklaan syönti jatkukoon!
Näin me incelit on omakohtaisesti asia koettu.
T. Pasi 160 cm, 120 kg
Muoti on tällä hetkellä reilua, nuorison vaatteissa on pääasiassa pituutta ja leveyttä, pojilla vielä enemmän kuin tytöillä.
Tyttöjen 164 ja 170 cm vaatteista löytyy tosi hyviä vaihtoehtoja myös "aikuisille naisille", lasten vaatteissa on usein parempia materiaaleja, joustoa ja mukavuutta. Olen esim. löytänyt mukavia shortseja.
Olen 170cm kolmekymppinen mies ja voin käyttää 13v tyttäreni 160cm vaatteita :D
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin me incelit on omakohtaisesti asia koettu.
T. Pasi 160 cm, 120 kg
Niinpä!
Naiset sanovat haluavansa urheilullisen miehen, mutta sitten kun olet hulluna käynyt salilla, sanotaan että oot liian lihaksikas, yök, haluan tavallisen miehen (sixpacilla)
PS. Paljon sulla penkki?
T. Ukko 40 168cm 108kg
Vierailija kirjoitti:
Mitä siinä on ihmeellistä? 12-vuotias poika on helposti sellainen 160-165 senttinen. Tottakai voit pitää 160 -senttisen vaatteita, ne vaan jää vähän lyhyeksi, kuten itsekin kirjoitit.
Vai oliko pointtina elvistellä, että olet niin hoikka että senttikokokin menee? Newsflash, et ole ainoa. Mulle menee jopa meidän 11-vuotiaan pojan lenkkarit kun jäivät pieneksi!
Hahaha mitä viestejä.
Sanoin 156 kokoisia vaatteita.
Eikös kengät ole hieman eri asia.
Mitäs poikas siihen sanoo?