Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 173cm kolmekymppinen nainen, voin käyttää 12v poikani 156cm vaatteita :D

Vierailija
11.05.2023 |

Muita? On minusta hieman hassua. Toki joissain on hihat hieman lyhyet ja housuja en ole kokeillut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs poikas siihen sanoo?

Vierailija
2/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa löytää toinen crossari!

Mä olen nelikymppinen mies ja käytän useinkin vaimoni stringejä, sukkiksia ja korkkareita.

Salaa. Tosin mua kiihottaa pukeutua täysi-ikäisten vaatteisiin, mut hei, tervetuloa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 12-vuotiaan pojan lähes 50-vuotias työtön mamma sovittelee parhaillaan pojan vaatteita kotona?

Otatko samalla vinkkua kanisterista ja tanssahtelet Kaija Koon voimaantumisbiisin tahtiin?

Vierailija
4/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös rouvalta löydy omia vaatteita vai miksi viet lapsesi vaatteet?

Vierailija
5/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perverssiä toimintaa

Vierailija
6/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koluat sen kaappeja ilman lupaa?

Vierailija
7/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 12-vuotiaan pojan lähes 50-vuotias työtön mamma sovittelee parhaillaan pojan vaatteita kotona?

Otatko samalla vinkkua kanisterista ja tanssahtelet Kaija Koon voimaantumisbiisin tahtiin?

Nää, yöt, ei, anna, armoooooo!

Ja huomista ei, oo, taada dadda pirteen värinen, döö döö döö - döö döö *rumpusoolo*

Vierailija
8/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mahdun vaimoni Pirjon vaatteisiin. Pirjo joutuu ostamaan uusia kun on lihonu

-Martti 62

Vierailija
9/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään erikoista. Tytöille ja pojille tehdään eri mitoituksella vaatteita vaikka kehon puolesta siihen ei olisi mitään syytä. Poikien vaatteista tehdään isompia ja paidat on esimerkiksi 10cm pitempiä pojilla kuin tytöillä samassa koossa. Jo pienestä asti tytöt tungetaan liian pieniin vaatteisiin ja siten annetaan vihjettä että he on liian isokokoisia ja pitäisi olla pienempi.

Vierailija
10/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää käyttää poikasi vaatteita? Etkö halua pukeutua naisellisesti, vai eikö sinulla ole omia? Ja miksi tästä piti tehdä aloitus ylipäätään? Olet ilmeisesti jäänyt teinin tasolle.

Vierailija
11/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien vaatteet ovat isompaa mitoitusta kuin tyttöjen. Meillä on pitkä ja tukeva tyttö niin ostetaan usein poikien puolelta vaatteet.

Vierailija
12/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon, että mun vaarin vaatteet menisi mulle, mutta en halua niitä kokeilla. Tuskin sekään siitä tykkäisi. N31

Vierailija
13/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään erikoista. Tytöille ja pojille tehdään eri mitoituksella vaatteita vaikka kehon puolesta siihen ei olisi mitään syytä. Poikien vaatteista tehdään isompia ja paidat on esimerkiksi 10cm pitempiä pojilla kuin tytöillä samassa koossa. Jo pienestä asti tytöt tungetaan liian pieniin vaatteisiin ja siten annetaan vihjettä että he on liian isokokoisia ja pitäisi olla pienempi.

Hienovaraisista vihjeistä, joita jo lapsesta lähtien annetaan, ei ymmärretä yskää.

Sitten kun aikuisena satakiloisena mätisäkkinä totuus tärähtää tajuntaan, suutaan ja keksitään tekosyyksi omalle tyhmyydelle termejä "voimaantuminen" ja "kehopositiivisuus". Ja eiku siiderinjuonti ja suklaan syönti jatkukoon!

Vierailija
14/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä on ihmeellistä? 12-vuotias poika on helposti sellainen 160-165 senttinen. Tottakai voit pitää 160 -senttisen vaatteita, ne vaan jää vähän lyhyeksi, kuten itsekin kirjoitit. 

Vai oliko pointtina elvistellä, että olet niin hoikka että senttikokokin menee? Newsflash, et ole ainoa. Mulle menee jopa meidän 11-vuotiaan pojan lenkkarit kun jäivät pieneksi! 

Vierailija
15/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienovaraisista vihjeistä, joita jo lapsesta lähtien annetaan, ei ymmärretä yskää.

Sitten kun aikuisena satakiloisena mätisäkkinä totuus tärähtää tajuntaan, suutaan ja keksitään tekosyyksi omalle tyhmyydelle termejä "voimaantuminen" ja "kehopositiivisuus". Ja eiku siiderinjuonti ja suklaan syönti jatkukoon!

Näin me incelit on omakohtaisesti asia koettu.

T. Pasi 160 cm, 120 kg

Vierailija
16/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti on tällä hetkellä reilua, nuorison vaatteissa on pääasiassa pituutta ja leveyttä, pojilla vielä enemmän kuin tytöillä. 

Tyttöjen 164 ja 170 cm vaatteista löytyy tosi hyviä vaihtoehtoja myös "aikuisille naisille", lasten vaatteissa on usein parempia materiaaleja, joustoa ja mukavuutta. Olen esim. löytänyt mukavia shortseja. 

Vierailija
17/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän aloituksen pointti on 😂

Vierailija
18/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170cm kolmekymppinen mies ja voin käyttää 13v tyttäreni 160cm vaatteita :D

Vierailija
19/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin me incelit on omakohtaisesti asia koettu.

T. Pasi 160 cm, 120 kg

Niinpä!

Naiset sanovat haluavansa urheilullisen miehen, mutta sitten kun olet hulluna käynyt salilla, sanotaan että oot liian lihaksikas, yök, haluan tavallisen miehen (sixpacilla)

PS. Paljon sulla penkki?

T. Ukko 40 168cm 108kg

Vierailija
20/25 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on ihmeellistä? 12-vuotias poika on helposti sellainen 160-165 senttinen. Tottakai voit pitää 160 -senttisen vaatteita, ne vaan jää vähän lyhyeksi, kuten itsekin kirjoitit. 

Vai oliko pointtina elvistellä, että olet niin hoikka että senttikokokin menee? Newsflash, et ole ainoa. Mulle menee jopa meidän 11-vuotiaan pojan lenkkarit kun jäivät pieneksi! 

Hahaha mitä viestejä.

Sanoin 156 kokoisia vaatteita.

Eikös kengät ole hieman eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi