Kaikkien aikojen kuumin kesä tulossa! Suomeen ennustetaan ennätys helleputkea!
Kommentit (88)
Joo tulis 60 lämmintä ai että olis ihana helle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes! En malta odottaa! Aion tänä kesänä viimeinkin uskaltautua rannalle. Olen pahasti ylipainoinen mutta olen päättänyt että enää tänä vuonna en anna sen ja ihmisten katseiden häiritä vaan menen rannalle uimaan ja aion liikkua kesämekossa kaupungilla.
Erittäin ylpeä sinusta!
Kiitos :D.
Miksiköhän viestini on poistettu :s mitä asiatonta siinä muka oli.
- Se joka päätti että tänä kesänä uskallan ja menen rannalle uimaan ja mekossa kaupungille.
Ikävästi ei käynyt selväksi oletko mies, vai jokin muu. Varmuuden vuoksi sitten, ei sitä möhömahaukkoja voi mekoissa päästää hillumaan.
Hah, mulle asennetaan 22 aurinkopaneelia katolle toukokuun lopussa... saa ilmalämpöpumppu viilentää asuntoa sen jälkeen ilmaiseksi 👌
Ja tarkoituksella en lämmitä enää kevään lopulla, kolme isoa kivijärkälemäistä tulisijaa pitävät talon ihanan viileänä alkukesästä.
Tulisikin pitkä ja kuuma kesä!
Sitä on odotettu masentavan pitkän rospuuttokauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mulle asennetaan 22 aurinkopaneelia katolle toukokuun lopussa... saa ilmalämpöpumppu viilentää asuntoa sen jälkeen ilmaiseksi 👌
Ja tarkoituksella en lämmitä enää kevään lopulla, kolme isoa kivijärkälemäistä tulisijaa pitävät talon ihanan viileänä alkukesästä.
Mulla on kans vastaava, Tesla tallissa ja ohjattu viilennys asuntoon hallista, kun Tesla viilentää ikkunat auki. Tankkaan töissä niin 0€.
Uusin parin viikon ennuste ei voine toteutua koska se on meitsin toivesäätä: päivän yli alle 20 astetta. Jos noin kuitenkin kävisi, kehtaisin fillaroida talvitakki päälle eikä ajoviima saisi niskaa pakottelemaan ja ristiselkää vihoittelemaan!
Tuon toivekelini toteutumisen todennäköisyys taitaa olla alle 25 prosenttia... 🤢
Voi kun tulisikin 😎 Mutta tuskin
Voi ei. Parin viime kesän helteet on olleet yhtä kärsimystä. Öisin ei saa nukuttua, ulkona ei jaksa tehdä mitään, lenkkeilystä voi vaan haaveilla. Kerrostalossa et pääse kuumuutta mihinkään pakoon.