Instagram ym some, miten paljon siloittelet todellisuutta? Laitatko itsestäsi kevyesti meikatun kuvan satiinisessa aamutakissa raukeana sohvalla venytellen "flunssa, lepopäivä"
Vai uskallatko näyttää punaisen rohtuneen nenän, mustat silmänaluset, 20 vuotta vanhan reikäisen yöpaidan, käytetyt nenäliinat ympäri sohvaa?
Kommentit (8)
Monisa kännyköissä on automaattisena kauneusfiltteri. Huomasin sen kun ostin uuden puhelimen,otin kuvan uusista hiuksistani ja ihmettelin miksi näytän barbilta.
Vierailija kirjoitti:
Laitan kuvan villasukista ja teemukista. En näe mitään syytä hakea säälipisteitä sairasselfieillä.
Ihan samalla tavalla niillä teemukeillasi haet säälipisteitä. Miksi flunssasta täytyy infota ketään erikseen somessa?
En koe tarvetta ilmoittaa naamastani kuvia räpsimällä missä olen tai mitä teen "lähdössä töihin " Ikeassa" "aamukahvi parvekkeella" "pas""lla"
Laitan instagramiin kuvia huonekasveista ja luonnonilmiöistä. Omia kasvokuvia ehkä yksi. Siksi kai seuraajia ei ole monta mutta en minä julkkis koeta ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Monisa kännyköissä on automaattisena kauneusfiltteri. Huomasin sen kun ostin uuden puhelimen,otin kuvan uusista hiuksistani ja ihmettelin miksi näytän barbilta.
:DD Joo, ja kyllä näyttää iho hyvältä! Tosin tässä on tosi maltillinen filtteri mutta kuitenkin, ero on selkeä.
En muutu niin usein, että koen tarvetta ottaa itsestäni kuvia someen. Jos olen kipeänä, lepään. Jos olen terve ja vastaan tulee jotain mielenkiintoista kuvattavaa, kuten maisema tai luonnon ilmiö, kuvaan.
On minusta toki kuvia ystävieni kanssa tai ystävien yllättäen ottamia, joista olen pitänyt ja pyytänyt someen. Ne on, mitä ne on.
Miksi niin pitäisi tehdä kun some on fantasiamaailma, joka muistuttaa tosielämää?
En käytä filttereitä, mutta joudun joskus ottamaan useamman kuvan. Olen hottis.