Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram ym some, miten paljon siloittelet todellisuutta? Laitatko itsestäsi kevyesti meikatun kuvan satiinisessa aamutakissa raukeana sohvalla venytellen "flunssa, lepopäivä"

Vierailija
10.05.2023 |

Vai uskallatko näyttää punaisen rohtuneen nenän, mustat silmänaluset, 20 vuotta vanhan reikäisen yöpaidan, käytetyt nenäliinat ympäri sohvaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä filttereitä, mutta joudun joskus ottamaan useamman kuvan. Olen hottis.

Vierailija
2/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisa kännyköissä on automaattisena kauneusfiltteri. Huomasin sen kun ostin uuden puhelimen,otin kuvan uusista hiuksistani ja ihmettelin miksi näytän barbilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kuvan villasukista ja teemukista. En näe mitään syytä hakea säälipisteitä sairasselfieillä. 

Ihan samalla tavalla niillä teemukeillasi haet säälipisteitä. Miksi flunssasta täytyy infota ketään erikseen somessa?

Vierailija
4/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe tarvetta ilmoittaa naamastani kuvia räpsimällä missä olen tai mitä teen "lähdössä töihin " Ikeassa" "aamukahvi parvekkeella"  "pas""lla"

Laitan instagramiin kuvia  huonekasveista ja luonnonilmiöistä. Omia kasvokuvia ehkä yksi. Siksi kai seuraajia ei ole monta mutta en minä julkkis koeta ollakaan.

Vierailija
5/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monisa kännyköissä on automaattisena kauneusfiltteri. Huomasin sen kun ostin uuden puhelimen,otin kuvan uusista hiuksistani ja ihmettelin miksi näytän barbilta.

:DD Joo, ja kyllä näyttää iho hyvältä! Tosin tässä on tosi maltillinen filtteri mutta kuitenkin, ero on selkeä.

Vierailija
6/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä sairastan, en someta.

Vierailija
7/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutu niin usein, että koen tarvetta ottaa itsestäni kuvia someen. Jos olen kipeänä, lepään. Jos olen terve ja vastaan tulee jotain mielenkiintoista kuvattavaa, kuten maisema tai luonnon ilmiö, kuvaan.

On minusta toki kuvia ystävieni kanssa tai ystävien yllättäen ottamia, joista olen pitänyt ja pyytänyt someen. Ne on, mitä ne on.

Vierailija
8/8 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin pitäisi tehdä kun some on fantasiamaailma, joka muistuttaa tosielämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi