Sanna Marin ja mies eronneet
Kommentit (724)
Mikä meitä suomalaisia vaivaa? Aina tyritään kaikki hommat.
Artistit lähtevät ulkomaille maailmaa valloittamaan, tulevat häntä koipien välissä takaisin.
Keksitään joku hyvä tuote ja kun se alkaa myydä maailmalla, ei enää jaksetakaan jatkaa.
Politiikolla menee kansainvälisesti hyvin vähän aikaa mutta sitten aletaan käyttäytymään kuin kylähullu.
Kauhea mediavouhotus joka asiasta etukäteen ja sitten pläts, metsään meni.
(Kauhistuttaa ajatella miten taas Eurovisioissa käy. Areenoitakin myydään jo ensi vuodeksi.)
jee, sanna on nyt vapailla markkinoilla!
Vierailija kirjoitti:
USAssa erouutisessa kerrottiin biletyksesta ja paljasrintaisten naisten suutelusta vessassa. Olin taas niin ylpea suomalaisuudestani, NOT.
Siinä mielessä ikävä, että Marinin mies luö jo lyötyä kun Marin menetti poliittisen vallansa ja nyt äitienpäivän kynnyksellä hylkää hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeasti kuinka paljon korkeammalla tasolla Sanna on. Hän saisi melkein kenet tahansa namun maailmalta. Markus on aivan liian tavis.
Marin on kassatyttö eikä mitään muuta ihmeellisen kauan mies kestikin marinin toilailuja
Marin oli kansanedustaja kun valittiin pääministeriksi, ura nousi raketinlailla.
oli sillä hetkellä liikenne- ja viestintäministeri
https://valtioneuvosto.fi/tietoa/historiaa/hallitukset-ja-ministerit/ra…
eri
Vierailija kirjoitti:
Minkähän sukupuolinen on seuraava kumppani?
Cha Cha Chaa - karma on tosi! Sanna ei ajatellut suomalaisten etua juuri missään, koronatoimetkin oli kamalia. Ihmisarvo unohdettiin. Onnellisuus ei ole titteleitä tai valtaa, se on rauhaa, yhteyttä Korkeimpaan ja rakkautta!
Ylläpito: lisätkää nyt tuo tykkäämismahdollisuus takaisin! Joka kymmenes tykkäys/ei tykkäys vaan näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ollut ilmassa, että nyt saa mieskin vähän hengähtää. Ollut todella paljon lapsen kanssa.
Mieskin voi tehdä osansa (joka tapauksessa naisen ja äidin osaa kepeämpi) kun kerran lapsen/lapsia siittää.
Tässä tapauksessa "mies" vielä kouluttamaton tusinatollo lapatossu, ja jakeli bisnessuomirahoja kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä ikävä, että Marinin mies luö jo lyötyä kun Marin menetti poliittisen vallansa ja nyt äitienpäivän kynnyksellä hylkää hänet.
En usko, että Marinille mikään ylläri oli häviönsä. Kyllä laskelmoiva opportunisti osaa katsoa vähän pitemmälle ja plan-B on jo pitkällä. Osana sitä Markuksen heivaaminen, joka jostain syystä jo alkoi heti häiden jälkeen. Ei tietenkään narsismissaan uskonut, että bilekaverit vuotaa kaiken julkisuuteen.
Viimeistään syksyllä on mahdollista, että Sanna Marin muuttaa USA:han Naton pääsihteeri koulutukseen. Tälläistä vaihtoehtoa minä olen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään syksyllä on mahdollista, että Sanna Marin muuttaa USA:han Naton pääsihteeri koulutukseen. Tälläistä vaihtoehtoa minä olen miettinyt.
Höpöhöpö. Ei mitään mahiksia. Ei myös mahiksia Eu: ssa korkeaan virkaan, sillä kielitaito ei riitä.
Pelkkä englanti ei riitä vaan on osattava joko saksaa tai ranskaa lisäksi. Sanna ei osaa edes ruotsia. Tämä on asiantuntijoiden tieto.
Nyt sitten alkaakin skaba kumpi saa enemmän huomiota mediassa, Sanna vai Sofia Belorf.
Meni vihervassareiden idoli viemäristä alas. Ei kelpaa edes eu:n johtotehtäviin, pääministeri postista suomalaiset äänestivät pois jo yhden kauden jälkeen. Ei ole kummoinen naikkonen tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein, että ostivat taannoin kalliin asunnon Helsingistä? Mitähän sille kämpälle käy?
Tuollaiset hyvän tason kämpät ostetaan heti.
Todennäköisesti perhe myy asunnon, tai Markus ostaa sen itselleen, mistä me se tiedetään.
Kun oikeus on myöntänyt avieron tämän vuoden marraskuuussa, niin puolisoiden välillä tehdään ositus.
Sen voi tehdä ihan puolisoiden kesken, tai jos haluaa, ostaa apua lakimieheltä.
Varma olen siitä, että noista kumpikin aattelee ensisijaisesti lapsen etua, kaikessa.
Räikkönen ei ole mikään tyhjätasku.
Tehnyt koko työuransa bisneksessä ja rahoitusalalla.Ei hän sijoittajana pystyisi toimimaan, ellei hänellä olisi rahaa, jota sijoittaa.
Viimeisen vuoden aikana Räikkönen on vilkkaasti matkustellut ulkomailla. Kenties hänellä on, ehkä,
myös uusi rakastettu, samalla alalla toimiva tai jonkun bisnesalan nainen.Markus Räikkönen on kokonaan jäänyt sivuun, koska Marin ei ole perhettään tuonut esiin somessa.
Mitä me tiedetään Räikkösestä ja hänen YKSITYISELÄMÄSTÄÄN liikematkoilla.
Ei yhtään mitään.
Bisneksessä pitää olla sosiaalinen, flirttailevakin, sekä osata puhua kumppanit pyörryksiin.
Markus Räikkönen toimii bisneksessä rahoitus alalla.
Ei epäilystäkään siitä, miten upea saalis hän on monille naisille.
Kiusallisen typerä ja yksinkertainen kouluttamaton ja sivistymätön 13/tusinassa jaanaajajaajo douchebag.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistanko oikein, että ostivat taannoin kalliin asunnon Helsingistä? Mitähän sille kämpälle käy?
Todennäköisesti perhe myy asunnon, tai Markus ostaa sen itselleen, mistä me se tiedetään.
Kun oikeus on myöntänyt avieron tämän vuoden marraskuuussa, niin puolisoiden välillä tehdään ositus.
Varma olen siitä, että noista kumpikin aattelee ensisijaisesti lapsen etua, kaikessa.
Tehnyt koko työuransa bisneksessä ja rahoitusalalla.Ei hän sijoittajana pystyisi toimimaan, ellei hänellä olisi rahaa, jota sijoittaa.
Viimeisen vuoden aikana Räikkönen on vilkkaasti matkustellut ulkomailla. Kenties hänellä on, ehkä,
myös uusi rakastettu, samalla alalla toimiva tai jonkun bisnesalan nainen.Markus Räikkönen on kokonaan jäänyt sivuun, koska Marin ei ole perhettään tuonut esiin somessa.
Ei yhtään mitään.
Bisneksessä pitää olla sosiaalinen, flirttailevakin, sekä osata puhua kumppanit pyörryksiin.
Kiusallisen typerä ja yksinkertainen kouluttamaton ja sivistymätön 13/tusinassa jaanaajajaajo douchebag.
Sanna!!! Nyt pakkaamaan ja yöunille. Hus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään mitään.
Voi ei! Kuka katkeroituu muiden avioerosta? Taidat olla itse Sannuli? OMG miten noloa!
Miks mä edes tulin lukemaan nämä kommentit.
Vierailija kirjoitti:
ranskaa ja saksaa pitäisi osata
Näytelmä päättyi, Verona itkee taivaan sinisen kyyneliin.. kuinka puhdas on.. ensirakkaus... se juoksee kunnes hiekka tarttuu kenkiin.. rakkaus kuoli, mutta Julia jäi henkiin. menee yksi laulu Annika Eklundilta