Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Hän asuu yhdessä lastensa isän kanssa, vaikka parisuhde päättyi eroon vuosia sitten. Nykyisin kotona asuu myös isän kumppani."

Vierailija
10.05.2023 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä lukenut artikkelia, mutta itse olen sen verran omissa oloissa viihtyvä, että minkäänlainen kommuuniasuminen ei sovi minulle. Mutta jos tuolla lailla on jääty eksän kanssa asumaan samaan asuntoon, se tarkoittanee sitä, että ero on tapahtunut sovinnollisesti ja molemmat ovat eron suhteen ok. Tällaisessa tilanteessa se varmasti voi toimia, ja voisi sinänsä toimia omallakin kohdalla, jos olisi todella, todella suuri talo, jossa saisi olla omissa oloissaan. Ei minulla muuten olisi tuon suhteen ongelmaa, mutta tykkään vaan nykyisin asua itsekseni (tai no lasten kanssa, mutta en siis kaipaa muita aikuisia samaan talouteen). Jos on itsekin halunnut erota, niin eihän silloin eksää kohtaan ole tunteita eikä mustasukkaisuutta - tai ne tunteet voivat olla enemmän ystävyyttä. Sinänsä minusta ihan kiva ja käytännöllinen järjestely niille, joille se sopii. Introverteille tosin ei sovi eikä muille, joita ei kommuunielämä kiinnosta.

Vierailija
2/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi.

Jos ero tulisi, niin olisi osoitekin eri.

No mutta, kukin tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand lokkeilija.

Vierailija
4/4 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grand lokkeilija.

Tai sitten fiksu pariskunta. Lasten ei tarvi muuttaa tai vaihtaa viikottain asuntoja, molemmat vanhemmat on läsnä eikä kummankaan tarvi valittaa elareista tai kulujen kasvamisesta.