Jani Halmeen ja Jari Tervon "hauskuus"
Kommentit (28)
Muulipäitä ne on, kuka niiden ohjelmaa edes katsoo.
Jani ja Jari ne yhteen soppii, . ..
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näissä vähän erilaista sisältöö kuin Kummelissa tai Putouksessa... jos ymmärrät mitä tarkoitan.
En tiiä. Tervo yrittää olla varsisaapikkaineen joku jätkä, mutta ei siitä jätkää tule vaikka voissa paistais.
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, eiköhän Jari Tervon parhaat hetket olleet parikymmentä vuotta sitten, Halmeella niitä viedä odotellaan.
Tervon kirjat muuten karmeaa kuraa, suosio on täysi mysteeri.
Ja omat kirjalliset ansiosi ovat...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nojoo, eiköhän Jari Tervon parhaat hetket olleet parikymmentä vuotta sitten, Halmeella niitä viedä odotellaan.
Jokaisen kirjoja arvostelevan on itsekin oltava kirjailija? Täh?
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Tervo yrittää olla varsisaapikkaineen joku jätkä, mutta ei siitä jätkää tule vaikka voissa paistais.
Tervo pitäisi laittaa yhdeksi kevääksi vanhanaikaiseen tukinuittoon vaikka Iijoelle, niin josko siitä tulisi jonkinlainen jätkä. Vai kävisikö kuitenkin niin, että Tervo iitrailisi ja hohhailisi omine ajatuksineen kannonnokassa koko uiton ajan ja muut joutuisivat tekemään uittohommat?
Tervo on niin itseriittoinen persoona, että on aina etonut minua. Hämärä muistikuva löytyy, että olen jotain hänen kirjaansa aloittanut lukemaan, mutta en viitsinyt edes sadan sivun rajapyykille asti antaa mahdollisuutta. Paska on hyvää jos miljoona kärpästä tykkää siitä. Paskan kiillotuksen mestari tämä Tervo, jos jotenkin tarvitsee kehua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut yhtään Jarin kirjaa? Yksi harvoista kirjailijoista Suomessa, joka pystyy tekemään tyyliltään toisistaan täysin poikkeavia kirjoja. Suurin osa kirjailijoista suoltaa aina samanoloisia tekeleitä, nimet ja paikat vain vaihtuvat.
Jari Tervo on aikamme suuria suomalaisia ajattelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko lukenut yhtään Jarin kirjaa? Yksi harvoista kirjailijoista Suomessa, joka pystyy tekemään tyyliltään toisistaan täysin poikkeavia kirjoja. Suurin osa kirjailijoista suoltaa aina samanoloisia tekeleitä, nimet ja paikat vain vaihtuvat.
Ehhehee, nyt väittelet väärän ihmisen kanssa, mutta pidä toki tuo mielipiteesi.
Tervon kirjat on kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olen kirjallisesti aika hyvä, sen tiedän. Mutta olen monessa muussa paljon parempi kuin Jari Tervo. Soori :)
Harmillisesti todettiin, että Jari Tervon kirjat ovat täyttä paskaa :D
Tervo on naapurivihaa lietsova älykääpiö.
Niiden hauskuus on liian älykästä teille ja sekös meitä fiksumpia naurattaa!
🤛🧶🧶😎🧶🧶🤜
Persuja ottaa päähän kun ne eivät tajua 😂
Ajoittain vaikuttaa aivan siltä kuin Tervo ihan liikuttuisi siitä kuinka nokkelia kommentteja hän keksiikään.