Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että suurin osa lapsettomista hankkisi lapsen jos löytyisi unelmien kumppani?

Vierailija
10.05.2023 |

Minä näin kävisi suurimmalle osalle pariskunnista.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko koska olen löytänyt unelmieni kumppanin jo vuosia sitten, ja koska olen vapaaehtoisesti lapseton niin unelmieni kumppani on myös vapaaehtoisesti lapseton.

Vierailija
62/65 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hankkisi, vaikka vähän vähemmänkin täydellisen kumppanin kanssa, koska isän osa on vaan nauttia. Naisetkin tekisivät, jos saisivat isän osan (ei synnytystä, teko nautinnollista, ei isoa vastuuta, kukaan ei odota mitään sinulta, vaikka ole LAPSESI vanhempi). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hankkia lapsia jos löytäisin kumppaniksi tyyliin prinssin tai muun upporikkaan. Ei olisi "tavallisen lapsiperheen" huolia rahasta tai oman ajan puutteesta kun voisi usein palkata hoitoapua. Joo, voihan hoitoapua palkata kuka vaan, mutta 50 euroa parin kolmen tunnin hoidosta on liian suolainen hinta minun tuloillani, saati että haluaisin lapsen välillä hoitoon viikonlopuksikin.

Vierailija
64/65 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän niin että ku hommaat lapsen nii sen jälkeen ei kumppania helposti enään löydä..

Vierailija
65/65 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän naiset tekevät nytkin hankkiutuvat salaa raskaaksi ja jättää miehen. Lähtiessään vie vielä puolet miehen hankkimasta omaisuudesta ja saa pakotettua miehen velkavankeuteen syyn vuoksi mihin miehellä ei ole mitään valtaa

Eli miehet

- valitsevat täysin varattoman ja tulottoman naisen

- menevät ko. naisen kanssa naimisiin ilman avioehtoa

- harrastavat ko. naisen kanssa seksiä ilman ehkäisyä

--> itkevät kuinka kaikki tämä tapahtui ilman mitään mahdollisuutta vaikuttaa asioiden kulkuun?

Miehet taitavat olla aika tyhmiä, jos näin tapahtuu sankoin joukoin, eikö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi