Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PANKKIEN VERTAILUKETJU

Vierailija
08.05.2023 |

Kerro plussat ja miinukset pankistasi!

Olen itse vaihtamassa pankkia ja haluan tietää kaiken. Kuukausimaksuista lähtien.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki on halvin, mutta sieltä on vaikea saada lainaa, jos sitä tarvitset. Muuten ihan ok pankki ja harvoin mitään toimintahäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, pankki vaihtuu. Kertokaa myös vakuutus- ja muut kompot. Pitäisi siis vaihtaa myös vakuutusyhtiö.

Vierailija
4/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankki halvin, mutta vaikea saada lainaa.

Vierailija
5/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pankkiasiointi Nordeassa. Ei suurempia valituksen aiheita paitsi että uusi verkkopankki ei ole tietokoneella käytettäessä yhtä hyvä kuin vanha. Minulla on Nordeasta pankki/luottokortti, verkkopankkitunnukset, neljä tiliä, arvo-osuustili ja osakesäästötili. En maksa kuukausimaksuja.

Vierailija
6/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell onni on, se onnen kätkeköön. Man har den bästa bankförbindelsen av alla i Finland, i en finsk bank, men vem vet hur det fortsätter om ni alla kommer dit?

Vierailija
7/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankkia suosittelen. Mutta mulla ei ookaan tarvetta lainoille. Kuukausimaksuton Visa on plussaa ja toimiva mobiiliappis.

Vierailija
8/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankkia suosittelen. Mutta mulla ei ookaan tarvetta lainoille. Kuukausimaksuton Visa on plussaa ja toimiva mobiiliappis.

Eikö S-pankki edellytä asiakasomistajuuden? Kommunistista hapatusta!

Vierailija
9/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut koko ikäni tili Nordeassa. Aina lainaa hakiessani olen kilpailuttanut pankit ja joka kerran Nordea on halunnut voittanut kisan. Lisäksi Premium Bankingin asiakkana ei ole palvelumaksuja. Vastaavat puheluihinkin nopeasti, jos on jotain kysyttävää.

Vierailija
10/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankki. Muuten hyvä ja toimiva, mutta palvelumaksun suuruus vähän nyppii. Sitten sanottiin että ala omistaja-asiakkaaksi ja se maksaa satasen. Mutta silloinkin maksat palvelumaksua, toki alhaisempaa. Olen harkinnut siirtymistä S-pankkiin.

Vierailija
11/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danske Bankin yritystili on kallis ja tilioikeuksien saaminen hidasta. Lisäksi tilin kuukausimaksu on yli 25 e.

Vierailija
12/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Osuuspankin asiakas enkä maksa palvelumaksuja, vaan kuittaan ne bonuspisteillä. Samoin äskettäin maksoin kiinteistönvälittäjän palkkion bonuksista.

Huonona puolena voisin mainita, että viime vuosina verkkopankissa on ollut useampi pitkä käyttökatko, joiden syystä tai kestosta ei ole tiedotettu mitään. Siksi avasinkin nyt toisen tilin S-pankkiin.

Vierailija
13/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on op ja S-pankki. Molemmat on toimineet hyvin eikä suurempia palvelukatkoja ole kymmenen vuoden aikana ollut.

Vierailija
14/26 |
08.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktia on hyvä tai Säästöpankki.

Vierailija
15/26 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelen Oma Säästöpankkia. Siinä on rehti maalaispankki, jossa palvelu on hyvää ja konttorillekin pääsee, eikä meitä pienituloisia ei-miljonäärejä katsota nenänvartta pitkin. Nettipankki on käytännöllinen ja toimiva. Veljeni tätä aikoinaan suositteli ja oikeassa oli.

Ennen olin Nordean asiakas, mutta vaihdoin koska meininki oli jokseenkin nihkeää, eikä lainaakaan saanut. Ei edes kutsuttu asiasta keskustelemaan. Onneksi vaihtamalla parani ja toisaalla asiani otettiin vakavasti.

Vierailija
16/26 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästöpankkilainen olen ollut lapsesta asti ja silloin 90-luvun lamavuosina oma pankkini meni fuusioissa ensin Suomen Säästöpankin syliin ja sieltä vielä Meritalle. Silloin vaihdoin kiireen vilkkaa Aito Säästöpankkiin. Kaikki asiat sujuvat, lainaa olen saanut sen verran, mitä tarvinnut ja kuukausimaksut ok, kun on varallisuutta kertynyt, niin ei tarvitse maksella niitä ihan tappiin asti. Verkkopankissa ei ole ikinä ollut muita käyttökatkoja kuin suunniteltuja huoltokatkoja, mutta ne ilmoitetaan hyvissä ajoin.

Vierailija
17/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Danskesta ja POP pankeista?

Vierailija
18/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa taitaa olla kaikkein useimmin häiriöitä =usein. Itse en ainakaan sitä ottaisi, ei vaikuta kovin luotettavalta, tai sitten pitäisi ehdottomasti olla varatili toisella pankilla.

T. Palkanlaskija, joka joutuu ottamaan vastaan kyselyitä siitä, miksi palkkaa ei näy tilillä...

Vierailija
19/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pankit ovat surkeita ja palvelumaksut korkeat köyhälle työttömälle, jonka tuloina on vain Kelan tukia. Haluaisinkin elää ilman pankkitiliä. Jos saan karenssin niin tekisi oikeasti mieli sulkea koko pankkitili.

Vierailija
20/26 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kokemuksia Danskesta ja POP pankeista?

Danske Bank on ollut asuntolainan myötä 13 vuotta. Ei valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän