Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Olisi kaikkien kannalta helpotus saada ratkaisu tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hahmottelen sinuun unelmiani.
Hahmotusharjoituksia. 👍
En tiedä, oletko täällä vai et (todennäköisempi vaihtoehto tuo jälkimmäinen). Joka tapauksessa: Kaipaan sua turkoosineuleinen. Sinua joka tulit varovasti samaan kahvipöytään aamulla.
t. musta t-paitainen
Ehkä tässä sittenkin on toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kaikkien kannalta helpotus saada ratkaisu tähän asiaan.
Minusta tuntuu samalta. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla ranskalaistyylistä samettiverhoin koristettua huonetta, jossa olisi korkeat ikkunat ja upottavat sohvat, miellyttävät koristeelliset tapetit sekä tyylikkäälle rokokoo-pöydälle aseteltu tarjoiluvati, jossa olisi oliiveja, parmankinkkua, suolakurkkuja, viinirypäleitä, vadelmia ja puolitettuja viikunoita?
Valitettavasti ei mutta voin osallistua näihin bileisiin jos joltakin löytyy. 👋
Jotenkin tuntui, että sulla olisi ollut asiaa. Sanot vaan reilusti, että tuuks kattomaan yhtä juttua tai sulla on asiaa. Ei kukaan siitä ajattele mitään sen kummempia.
En haluaisi luopua kahdesta asiasta, mutta toisesta varmaan täytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla ranskalaistyylistä samettiverhoin koristettua huonetta, jossa olisi korkeat ikkunat ja upottavat sohvat, miellyttävät koristeelliset tapetit sekä tyylikkäälle rokokoo-pöydälle aseteltu tarjoiluvati, jossa olisi oliiveja, parmankinkkua, suolakurkkuja, viinirypäleitä, vadelmia ja puolitettuja viikunoita?
Jos olisi varaa, niin kyllä olis just tuollainen huone! Oliivit vaan jättäisin pois. Huoneen värimaailma olisi viininpunainen.
Tuollaiseen huoneeseen kuvittelen meidät keskustelemaan. Koska keskustella meidän täytyisi.
Haluatko keskustella miehen vai naisen kanssa?
Mielenkiintoisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi luopua kahdesta asiasta, mutta toisesta varmaan täytyy.
Kerrot varmaan vaihtoehdot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun kanssa voitaisiin yhdessä selvitä kaikesta, mutta kun sinä et halua yhteistä elämää. Sulla on se entinenkin ihan hyvä. Minulla ei ole.
Mistä päättelit etten halua yhteistä elämää? Kyllä Haluan. Pelkään muutoksia, varsinkin nopeita. Anna mulle aikaa.
Ketä kaipaat? Kirjain?
M
Osuu. Tuskin oikea M kuitenkaan.
Milloin nähtiin viimeksi? T. Ap
Ruoka ei maita, kun on niin paha olla. Sinä et tiedä onneksi tästä mitään.
Jos oikeasti haluat jutella, niin sopii.
Olen niin naatti, että melkein voisi luovuttaa jo tästä elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
T-miehelle
Vierailija kirjoitti:
Olen niin naatti, että melkein voisi luovuttaa jo tästä elämästä.
Jos se tarkoittaa muutoksia, go for it. Jos elämän lakkaamista, älä kiirehdi. Ennättää sitä myöhemminkin. Väsymys menee ohi. Varmasti. Halit!
Tuollaiseen huoneeseen kuvittelen meidät keskustelemaan. Koska keskustella meidän täytyisi.