Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!
Kommentit (27486)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ilmeisesti yksi tapaus, joka näkee kaikessa kieroilua, valhetta ja narskuja.
Ei kaikessa vaan kaikkialla muualla muttei itsessään. Mäkämäkämäkä, jäkäjäkäjäkä. Nillinnallin. Tillintallin. Poks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna jo olla. Ei tätä ikuisuuksiin jaksa.
Hyvin tunnut jaksavan silti. Sinä.
-sivusta
Mitä muuta kuin pettymystä. Olen ollut vedettävissä. Toivottavasti löydät omasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukat ameebat
Jonninjoutava aie on
Tie perikatoonTässä on jo luovuutta! Melkein tekisi mieleni kysyä oletko kirjailija? 😂 Okei, ei nyt sentään. Vakavasti ottaen pidin tästä oikeasti. Tässä on hyvää energiaa, jotakin mielenkiintoista. Nyt lisää! Jos haluat, olisi mielenkiintoista kuulla tämän runon(?) synnystä. Onko se runo vai miksi sitä sanoisit vaikka runouttahan se kyllä tietenkin kuitenkin on. 🤔 Kunhan pohdin.
Päinvastainen kokemus energiasta ja luovuudesta, luin tuon vain ylimielisenä toteamuksena
Okei, minä taas enemmänkin positiivisena. Miksi koit siinä olevan ylimielisyyttä? Ehkä se riippuu lisäksi siitä kuka sen tulkitsee ja miten.
Ihme kysymys. Jos koet tuollaiset sanat kuin "moukat ameebat" ja "jonninjoutava" sekä "perikato" jotenkin positiivisiksi, niin mikäs siinä.
En tulkitse negatiivisuutta positiiviseksi.
Tottakai tulkitsen sillä ymmärränhän minä elämästä! Perikatoon joutuminen lieneekö valintoja jonkun toisen, sen moukan ja niiden ameebojen?
Positiivisuus ei ole sama kuin yhtä mieltä oleminen. Se siitä, joku totesi oman näkemyksensä negatiiviseen sävyyn, ymmärrän. Kaikkia joskus ärsyttää, etenkin täällä.
Luovuus on jotain muuta, kuin tuollaiset toteamukset. Tosin kyllähän Kiirankin ajatukset myytiin runokirjana.
On myös ihmisiä jotka ovat avoimia ja vastaanottavat taidetta sekä kokemuksia. Joskus käy niin että lukee jotakin eikä tulkitse sitä oikeastaan mitenkään ja kysyy jos on mahdollista. Aina ei ole pakko tulkita tai analysoida. Tällaiset ihmiset ymmärtävät ja hyväksyvät sen että tulkintoja voi olla useita mutta hyväksyvät myös taiteilijan näkemyksen. Näkemyksistäkin voi keskustella. Täytyy olla suhteellisen tyhmä jos ei ymmärrä että kaikki eivät näe tai koe samoin. Taide myös elää ja kokemusta karttuu, sen turvin ihminen voi nähdä asioita eri tavalla myöhemminkin elämässään. Oppia ikä kaikki. Jos pidät vain näpäytellä ihmisiä saat nenillesi aivan varmasti sillä mikä sinä olet aina muita arvostelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Osaatko haaveilla ja nähdä visioita?
Koko ajan olen jossain visioissa. Tällä hetkellä fantasioin saavani vielä joskus sellaista kuin oli yhden edesmenneen ihmisen kanssa, siis seksuaalisesti. Menen huomenna sen haudalle ekaa kertaa, en yleensä käy ihmisten haudoilla ja jään aina pois kun muut menee haudoille esim. jouluna, mutta nyt olen rohkea ja menen vihdoin sinne haudalle.
Kerran olen jo käynyt kyseisen hautausmaan laidalla, mutta en mennyt sisälle. Tuosta on jo aikaa.
Voimia. Hänen on täytynyt olla iso menetys.
"Iso menetys" sopii kuvaamaan jotain sellaista, kun pitkäaikainen elämänkumppani tai oma, läheinen vanhempi kuolee, eikä ollut kyse sellaisesta. Ja tietysti oma lapsi.
Kukin määrittelee itse ne tasot omalla kohdallaan.
Niin on. Eli ei voi toisen palstalaisen puolesta sanoa. On ihmisiä joiden kuolema ei ole varsinaisesti iso menetys välttämättä kenellekään, mutta heitä voidaan silti muistella hyvällä.
Se siitä ihmisarvosta. Oksennus nousi jo ruokatorveeni. Maistoin jo sen pahan maunkin.
Jospa keskittyisit vain omiin asioihisi etkä tuntemattomien viestien dramatisoimiseen
Sinua ei luultavasti kukaan halua muistella edes eläessäsi. Äläkä nyt sitten taas itke. :)
IMOhan se siellä taas rääkymässä, taitaa olla lähes kaikki viime sivujenkin riidan haastamiset IMOn käsialaa
Kamalan ilkeitä osaa kaipaajat olla. Aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Kamalan ilkeitä osaa kaipaajat olla. Aikuiset ihmiset.
Tota se Dickens ennusti.
mun sukunimen eka kirjain on samakuin sun etunimen eka kirjain ja molempien sukunimien viimeinen kirjain päättyy samaan kirjaimeen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukat ameebat
Jonninjoutava aie on
Tie perikatoonTässä on jo luovuutta! Melkein tekisi mieleni kysyä oletko kirjailija? 😂 Okei, ei nyt sentään. Vakavasti ottaen pidin tästä oikeasti. Tässä on hyvää energiaa, jotakin mielenkiintoista. Nyt lisää! Jos haluat, olisi mielenkiintoista kuulla tämän runon(?) synnystä. Onko se runo vai miksi sitä sanoisit vaikka runouttahan se kyllä tietenkin kuitenkin on. 🤔 Kunhan pohdin.
Ammentaisko sanonnanasta: tie helvettiin on katettu hyvillä aikomuksilla.
T:kirjallisuuskriitikkoArvon kriitikko on hakoteillä minun tulkitsemisesta. Nimenomaan puhtailla viattomilla aikeilla liikkuessaan (vrt. jonninjoutavat moukkamaiset aikeet) ihminen on synneistä vapaa kuin taivaan lintu.
Sillä sanonnalla tarkoitetaan että hyvätkin aikeet voivat johtaa huonoon lopputulokseen, etenkin jos aikeet eivät konkretisoidu teoiksi.
Et siis halunnut ymmärtää itse runon rustaajan näkemyksiä? Ok!
Paljon haleja ja pusuja sinulle lähetän. 🥰😘
Iltapäivän helliä halauksia ja suukkoja ihastuttavalle unelmieni naiselle 🤗🤗🤗😘😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Osaatko haaveilla ja nähdä visioita?
Koko ajan olen jossain visioissa. Tällä hetkellä fantasioin saavani vielä joskus sellaista kuin oli yhden edesmenneen ihmisen kanssa, siis seksuaalisesti. Menen huomenna sen haudalle ekaa kertaa, en yleensä käy ihmisten haudoilla ja jään aina pois kun muut menee haudoille esim. jouluna, mutta nyt olen rohkea ja menen vihdoin sinne haudalle.
Kerran olen jo käynyt kyseisen hautausmaan laidalla, mutta en mennyt sisälle. Tuosta on jo aikaa.
Voimia. Hänen on täytynyt olla iso menetys.
"Iso menetys" sopii kuvaamaan jotain sellaista, kun pitkäaikainen elämänkumppani tai oma, läheinen vanhempi kuolee, eikä ollut kyse sellaisesta. Ja tietysti oma lapsi.
Kukin määrittelee itse ne tasot omalla kohdallaan.
Niin on. Eli ei voi toisen palstalaisen puolesta sanoa. On ihmisiä joiden kuolema ei ole varsinaisesti iso menetys välttämättä kenellekään, mutta heitä voidaan silti muistella hyvällä.
Se siitä ihmisarvosta. Oksennus nousi jo ruokatorveeni. Maistoin jo sen pahan maunkin.
Jospa keskittyisit vain omiin asioihisi etkä tuntemattomien viestien dramatisoimiseen
Sinua ei luultavasti kukaan halua muistella edes eläessäsi. Äläkä nyt sitten taas itke. :)
IMOhan se siellä taas rääkymässä, taitaa olla lähes kaikki viime sivujenkin riidan haastamiset IMOn käsialaa
Ei muuten ole! Ihanaa kuinka sää kaipasit mua. Kutikuti! 🧡😍
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa päivää kultasiiville ja muillekin siivekkäille.🌼
Kiitti, päivä on ollut kiireinen.
Kotiin tultua nautin kupin kahvia ja pari miniä munkkia, joista toffee valui rinnuksille joka puraisulla. Jostakin syystä tulit mies ajatuksiini.
Toivottavasti päiväsi on ollut hyvä.
Naisen rakkaus on huomattavasti miehen rakkautta kevyempää.
Vierailija kirjoitti:
Paljon haleja ja pusuja sinulle lähetän. 🥰😘
Kiitos 🤗 Tässä myös sinulle: 💕💕💕
Ok. Jos mut on jätetty nii löytyskö täältä muita naisia ketkä haluais ikävöidä ensin ja sitten myöhemmin jopa nähtäis!
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko sun ja kaivatun etu- tai sukunimessä samoja alku- ja loppukirjaimia? Rohkelikoille lisäkysymys: mitä ne kirjaimet on?
Sun etunimi päättyy samaan kirjaimeen kuin mun sukunimi ja mun etunimi päättyy samaan kuin sun sukunimi 💕
Moi söpö, on ikävä. Olet 🧸.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NaMuKssi... 🥰
😘🧡Onko noi sun nimikirjaimet isolla?
Ei. Hän tietää kyllä mikä juttu.
Haluaisin sun vastaavan nyt rehellisesti. Mitä sä minusta nykyään ajattelet? n>m
Mä en anna, anna ite. En ole luovuttaja.