Huhu nro 25
Musta taitaa olla hirveesti vääriä huhuja ja osa aika isojakin valheuta mittaluokaltaan.
Voi voi kun kaikki paljastuisi. Tarkoituksella ei ole mun korviin kantautuneet, jotta en pääsisi oikaisemaan niitä.
Sivukorvalla kuullut joitain, jotka ehkä ovay liikkuneet vuosikaisia.
Tässä kesyimmästä päästä: sain potkut ja savustettiin ulos työpaikasta, olin kiusattu.
En ollut mielestäni kiusattu. Tosin pidin muutamaa tyyppiä kieroilijoina ja ääliönä ja käyttäyivät oudosti ja tietenkin selän takana ovat voineet sumplia vaikka mitå. Henk. kohtaisesti en kokenut konkreettista kiusaamista mielestäni. Salaa kiusaamisista en tiedä, joten eipä mittavia kun en huomannut mitään.
Tässä oudoin käänne: olisin halunnut sanoa itseni irti, koska työ oli todella inhottavaa ja työtehtävät muuttuneet sekä yksinkertaistuneet, halusin opiskella tai hankkia paremman työn. Olin kyllä miettinyt tuota irtisanoutumusta jo ennen työtehtävien muuttumista. En voinut irtisanoutua, koska 3kk karenssi olisi paukahtanut ilman liiton rahoja. Mietin myös tuota vaihtoehtoa ja etsin uutta työpaikkaa.
No kerroin tuosta eräällle työkaverille ja kuinka haluaisin irtisanoutua jos vain saisin rahat normaalisti ja hän kertoi pomolle, joka sanoi että sopimukseen voidaan päästä, jos kerran en heillä halua olla työssä.
Sovin työnantajan kanssa kirjottavani sopimuksen, että irtisanotaan tuitannollisista syistä.
Sain palkan 6kk ilman työvalvoitetta ja ansiosidonnainen oli oikeasti elämäniparasta aikaa.
Olenko katunut. En päivääkään ole katunut tuosta paikasta lähtemistä. Muita asiouta olisin kyllä sitten elåmässäni voinut järjestää paremmin.
Valitetravasti vaan sain jonkun vihajengin perääni, jossa mukana jopa vaikutusvaltaisia ihmisiä, joten jotkut ovat yrittåneeet pistää våhän kapuloita rattaisiin ja järjestää sabotoimalla kaikkea epäonnea ja merkillistäkin elämän varrelle, vaikuttaneet jopa manipuloimalla sukulaisiin ja perheeseeni.
Joo ja tietenkin mä valehtelen, jos näistä kysellään muilta. Nämä jutut on kauan pysyneet sakassa ja vääriä versioita ollut vuosia liikkeellä, mutta viime vuosina onneksi jotkut ovat tajunneet, että ympärilläni on todellakin tehtailtu rikoksia ihan viranomaistenkin puolelta ja alkaa fiksuimmat tajuta, että mä kerron totuuden asioista, ei ne koulutetutut ja vaikutusvaltaisemmat, jitka jäisivät kiinni rikoksista, jos tulisi ilmi ja voitaisiin todistaa. Voi kuinka noloa heille. Heh kukkohan kertoo totuuden. Kenellä menetettävää.