Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työmatka 12 km yhteen suuntaan

Vierailija
07.05.2023 |

ostaisitko tavallisen vai sähköpyörän?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötuoli olisi oma valinta, ennemmin kuin kumpikaan noista.

Vierailija
2/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö ehdottomasti jos työpaikalla se mahdollista turvallisesti säilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsen tavallisen, kuten myös nykyiselle 23 kilometrin työmatkalleni, jonka poljen fillarilla kesät talvet. Sinun pitää itse tietää oma valintasi. Jos päädyt sähköpyörään, niin mieti onko sinulla sille turvallista säilytyspaikkaa työpaikallasi. Vai asutko seudulla jossa pyörävarkaudet eivät ole ongelma? Minulla tuo rajaa sähköpyörävaihtoehdon mahdottomaksi. Työpaikka on Hellsingin keskustassa eikä työnantaja varmasti tykkää siitä että kannan fillarini 6. kerrokseen työpisteeni viereen kokolattiamatolle.

Vierailija
4/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakin pääsee perille eikä ole matka eikä mikään. Vastatuulen varalta sähköpyörä olisi kuitenkin kiva.

Vierailija
5/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsen tavallisen, kuten myös nykyiselle 23 kilometrin työmatkalleni, jonka poljen fillarilla kesät talvet. Sinun pitää itse tietää oma valintasi. Jos päädyt sähköpyörään, niin mieti onko sinulla sille turvallista säilytyspaikkaa työpaikallasi. Vai asutko seudulla jossa pyörävarkaudet eivät ole ongelma? Minulla tuo rajaa sähköpyörävaihtoehdon mahdottomaksi. Työpaikka on Hellsingin keskustassa eikä työnantaja varmasti tykkää siitä että kannan fillarini 6. kerrokseen työpisteeni viereen kokolattiamatolle.

Mä kannan fillarin työpisteen viereen. En ole kysynyt työnantajalta mielipidettä asiaan.

Vierailija
6/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin auton.

Vierailija
7/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähkötuoli olisi oma valinta, ennemmin kuin kumpikaan noista.

Tämä kuulostaa minustakin paremmalta vaihtoehdolta kuin töihinmeno.

Vierailija
8/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella lämmitettävä koppimopo.

Vierailija
9/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen pyörän valitsisin itse. Olen huono lähtemään illalla töiden jälkeen enää liikkumaan, joten hyötyliikuntana on tultava. Nykyään kävelen 4 km suuntaansa työmatkan, säällä kuin säällä.

Vierailija
10/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä.

Vierailija
11/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista matkaa jaksa kukaan

Vierailija
12/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkis-hiki: 10-0.

10vuoden kkemuksella

Vierailija
13/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin auton.

Vierailija
14/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huono kunto sulla oikein on jos et jaksa pyöräillä 12km ja muutaman tunnin päästää uudestaan saman verran kun mäkin ylipainoinen ihminen jaksaisin tuon pyöräillä.

Vierailija
15/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka huono kunto sulla oikein on jos et jaksa pyöräillä 12km ja muutaman tunnin päästää uudestaan saman verran kun mäkin ylipainoinen ihminen jaksaisin tuon pyöräillä.

Jaksatko todella pyöräillä viitenä päivänä viikossa tuon matkan edes-takas? Mä joskus kokeilin yhden kesän pyöräillä 12,2 km suuntansa työmatkaa ja sanon, että innostus loppui parin viikon jälkeen kun oli perse niin jumissa, että piti hierojalla käydä se avaamassa. Lisäksi matkalla oli sellaisia mäkiä ja pururataa, että ei ole tosikaan. Google mapsin mukaan pyöräilyyn menee noin 45 minuuttia, mutta aamulla mulla ainakin meni noin puolitoista tuntia ja illalla melkein pari tuntia. En tiedä, että millaiselle sportti-ihmiselle tuo mapsin tarjoama aika on. 

Vierailija
16/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksatko todella pyöräillä viitenä päivänä viikossa tuon matkan edes-takas? Mä joskus kokeilin yhden kesän pyöräillä 12,2 km suuntansa työmatkaa ja sanon, että innostus loppui parin viikon jälkeen kun oli perse niin jumissa, että piti hierojalla käydä se avaamassa. Lisäksi matkalla oli sellaisia mäkiä ja pururataa, että ei ole tosikaan. Google mapsin mukaan pyöräilyyn menee noin 45 minuuttia, mutta aamulla mulla ainakin meni noin puolitoista tuntia ja illalla melkein pari tuntia. En tiedä, että millaiselle sportti-ihmiselle tuo mapsin tarjoama aika on. 

Puolitoista tuntia??? Sano nyt vielä että matka oli ylämäkeä molempiin suuntiin;)

Vierailija
17/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse poljen kuntopyörällä 16 km puoleen tuntiin eikä mulla todellakaan ole mikään hyvä kunto. Joo, kuntopyörällä on eri asia polkea kuin tiellä. Mutta on tuo puolitoista tuntia ihan älytön. Jos on mäkiä, niin on myös alamäkiä. 24 km pyöräily on ihan sopiva matka päivittäiseksi liikunnaksi.

Vierailija
18/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hiilikuitu pyörä.

Vierailija
19/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappa mallin tunturi mooppo. 😁

Vierailija
20/39 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä. Mulla oli sama valinta ja sen ratkaisi spyörän nopeus verrattuna tavalliseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi