Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se mielestäsi traagista, jos nelikymppinen itsestään huolehtiva nainen

Vierailija
07.05.2023 |

elää lähes seksittömässä avioliitossa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä haluaako hän seksiä. Jos ei, ei ole traagista.

Vierailija
2/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole traagista, se on elämää. Ja tällä naisella on mahdollisuus vaikuttaa omaan elämäänsä ja rakentaa siitä itselleen hyvä. Jos siis tilanne vaivaa naista itseään, niin hän etsii tilanteeseen ratkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se, jos nainen haluaisi seksiä.

Vierailija
4/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos ei itsestään ns huolehdi, mitä ikinä sillä tarkoitetkaan, niin ei olisi traagista eikä ainakaan oikeus siitä kärsiä/valittaa?

🤔

Vierailija
5/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoitat tuolla huolehtimisella, mutta minä huolehdin habituksestani, hygieniastani, vaatetuksestani, olen kiinnostunut myös ehostamisesta jne, mutta en kuntoile vaikkapa salilla enkä hypi vaa'alla. En ole hoikka, mutta en myöskään lihava, olen perusnainen joka vieläpä povekas ja kyllä, pidän traagisena seksittömyyttäni jota jatkunut tänä kesänä jo 6v ajan, koska mies ei halua minua.

N46

Vierailija
6/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lisääntymisikä ja luontainen nuoruuden viehättävyys menivät jo, eli ei ole traagista.

Vierailija
7/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat tuolla huolehtimisella, mutta minä huolehdin habituksestani, hygieniastani, vaatetuksestani, olen kiinnostunut myös ehostamisesta jne, mutta en kuntoile vaikkapa salilla enkä hypi vaa'alla. En ole hoikka, mutta en myöskään lihava, olen perusnainen joka vieläpä povekas ja kyllä, pidän traagisena seksittömyyttäni jota jatkunut tänä kesänä jo 6v ajan, koska mies ei halua minua.

N46

Ei vaa'alla kuulukaan hyppiä.

Vierailija
8/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sitä huonoksi panos-tuotossuhteeksi. T 40+ laittautumaton ja laiska umpihippi hyvällä seksielämällä

Vierailija
9/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se traagista ole. Jos on tyytymätön niin muuttaa elämää.

Pitäisi aina välillä miettiä omia elämänarvoja ja tehdä elämästä sellainen, jotta arvot toteutuu. Jos arvostaa seksiä ja haluaa niin ei pidä jäädä seksittömään liittoon.

Vierailija
10/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Niin, pystyt huolehtimaan itsestäsi, päättämään siitä että miltä näytät ja miltä sinusta tuntuu. Mutta, näköjään et pysty päättämään kaikesta elämässäsi, kuten seksi elämästäsi. Miksi et? Seksitön elämä tekee katkeraksi vaikka puitteet muuten olisi kunnossa. Annan yhden neuvon: Sinun elämä, sinä päätät. Täällä ruikuttamalla mikään ei muutu.

Vierailija
11/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Olis varmaan kannattanut miettiä sitä "pomppimista".

Se pylly kun ei pysy hedelmällisen näköisenä, ehosteilla habittamalla,

Vierailija
12/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N46

Minä en paina omaa 40w eukkoa 20+ vuoden yhteiselon jälkeen kun ei vaan maistu. Näin ollut jo vuoden. Katon jynkkyä ja vetelen lapaseen jos tarttee säkit tyhjentää. Ei tartte käydä vieraissa kun kädet toimii. Emäntä kitisi yhessä vaiheessa jatkuvasti sekstailun puutteesta. Sanoin että mene vieraisiin tai hommaa dildo. Vieraista en tiedä mutta dildon se osti ja yhteiselo jatkuu vielä varmaan toiset 20 vuotta.

Välillä kyllä ihmetyttää naisen pakollinen tarve läheisyydelle ja sekstailulle. Itse pärjäisin oikein mainiosti ilman puolisoa ja läheisyyttä. Johan tässä on kerennyt 20+ vuotta hieroa samaa eukkoa.

Vierailija
13/13 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Sitä kun voisi elää seksittömänä sinkkunakin ja elämä olisi paljon parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän