Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko herpes sukupuolitauti?

Vierailija
07.05.2023 |

Pitääkö tuosta edes mainita, koska kaikki sen lopulta saa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuelintauti, voi olla molemmilla sukupuolilla.

Vierailija
2/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan ei tarvitse kertoa mutta korkean moraalin omaava varmasti kertoisi partnerilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella pahoillani, jos olisin tietämättäni ollut intiimissä kontaktissa sukuelinherpestä kantavan kanssa. Siitä saa kuitenkin loppuelämän riesan itselleen, joten on vähintään kohtuullista saada edes harkita, haluaako sellaisen itselleen.

Vierailija
4/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saatava lakiin, että näistä on pakko kertoa.

Itse en irtosuhteita harrasta ja jos nyt aloittaisin uuden suhteen, niin siinä ei paljon voisi tapahtua ennen kuin molemmat osapuolet ovat käyneet testeissä. Mutta eikös herpes jää niissäkin havaitsematta, jos ei ole aktiivisessa vaiheessa?

Vierailija
5/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en irtosuhteita harrasta ja jos nyt aloittaisin uuden suhteen, niin siinä ei paljon voisi tapahtua ennen kuin molemmat osapuolet ovat käyneet testeissä. Mutta eikös herpes jää niissäkin havaitsematta, jos ei ole aktiivisessa vaiheessa?

Tarttuuko se silloin?

Vierailija
6/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verestä voi testata herpeksen vasta-aineet, mutta sitä ei tehdä rutiinisti. Yleensä testataan vain klamydia ja tippuri, ja jos vaatimalla vaatii niin HIV.

Vierailija
7/7 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttuuko se silloin?

Saattaa tarttua. Ja itsellä se on aktiivinen välillä tunnin pari ja sitten taas ei. Kai se voi olla aktiivinen silloinkin, kun sitä ei itse fyysisesti tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan