Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutin täysin vieraalle paikkakunnalle ja Joo-kodit tuntui luotettavammalta yritykseltä vuokrata koti kuin

Vierailija
06.05.2023 |

yksityinen vuokranantaja. Vuokra-asunnon kuvassa oli parveke. Ihan kunnon parveke. Ei täällä ole mitään. Sopparissa lukee ranskalainen parveke, mutta ei ole sitäkään. Lisäksi soitin erikseen parkkipaikasta ja minulle sanottiin, että parkkipaikka on jo sopimuksessa, mutta se alkaa vasta kuukauden kuluttua. Missä minun olisi tarkoitus pitää autoa siihen asti? Itsehän olin tyhmä ja luotin enkä lukenut pieniä pränttejä. Ovelasti kyllä tämän hoitivat. Autopaikan sopimuskin tulee varsinaisen tekstin jälkeen eikä sitä huomaa. En oikeastaan ole edes vihainen. Olen todella surullinen ja pettynyt, että tälla tavalla taotaan rahaa. Kyse on ihmisten elämistä. Miksi piti valehdella? Että vuokraan kohteen? No, lain mukaan minun on kai tässä pakko nyt asua kaksi kuukautta. Sekö on kaiken tämän arvoista? Eivätkö he ymmärrä, että ihmiset puhuvat.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä paikkakunnalla oot? 

Vierailija
22/34 |
20.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä pesurättejä. Muuta en osaa neuvoa, ei taida olla uimahallia lähistöllä.

Ei toimi tuollainen.

Ap

Tukan voi pestä lavuaarissa ja pesuliinalla kehon. Isoon juomapulloon vettä ja sillä huuhtelet pytyllä istuessasi alapään, jos ei bideesuihkua ole. Kunhan on lattiakaivo, voi sen päällä hieman huolettomammin roiskia vettä, kunhan kuivaa hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon vuokrannut aina mieluummin yksityiseltä, on sama asunto ja usein vähän halvempi

Vierailija
24/34 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-kämpät on parhaimpia. Taloissa on rento meininki, kun suurin osa naapureista on teinejä ja narkkareita. Kukaan ei katso paheksuvasti sinun tekemisiäsi. Poliisit käyvät kyllä melko usein talossa.

Vierailija
25/34 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallekoo kirjoitti:

Mää oon vuokrannut aina mieluummin yksityiseltä, on sama asunto ja usein vähän halvempi

Miten voi olla sama asunto joo-kodit ja yksityisellä?

Vierailija
26/34 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Himanka on joo kotien joku kehitysjohtaja tms. Eli kuuluisa kokki Hanna Gullichsen. Saanut tuon työn jotenkin suhteilla joten uskon että joo kodit on huono vaihtoehto

Joo-kotien  KAHVILAN kehitysjohtaja.

Vierailija
27/34 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanna Himanka on joo kotien joku kehitysjohtaja tms. Eli kuuluisa kokki Hanna Gullichsen. Saanut tuon työn jotenkin suhteilla joten uskon että joo kodit on huono vaihtoehto

Miten niin suhteilla?  Joo-kodit omistaa ruotsalainen pörssiyhtiö.  N. 20 % omistaa se suomalainen mies, jika alunperin perusti tämän vuokrayhtiön.

Joo-kotien vuokra-asuntoihin ei tarvita vuokravakuutta.

Vierailija
28/34 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietenkin saat sen autopaikan heti, kun sellainen vapautuu. Eivät tuollaiset talot pidä autopaikkoja vapaina.

Niistä täytyy saada maksu koko ajan.  

Jos tietyssä asunnossa asuvalla ei ole autoa, eikä hän näin ollen tarvitse autopaikkaa, paikka annetaan esim. talouteen, jossa kaksi autoa.

Nämä autopaikka asiat ovat erilaisia, eri vuokrayhtiöissä.

Vierailija
29/34 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten illalla, että suihkukaan ei toimi. Eivät tule kuulemma ennen huomista sitä katsomaan.

Ap

Mistä tämän tiedät kun aiemmin sanoit ettei aspa ole auki?

Vierailija
30/34 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Suomessa pystyi vähän paremmin luottamaan asuntoihin ja joihinkin ihmisiin. Nyt näyttää että nuori sukupolvi johtaa uusia yrityksiä?

Vierailija
31/34 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto huoltoyhtiöön ehkä?

Vierailija
32/34 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin muuten illalla, että suihkukaan ei toimi. Eivät tule kuulemma ennen huomista sitä katsomaan.

Ap

Mistä tämän tiedät kun aiemmin sanoit ettei aspa ole auki?

Siis tässä ehkä soitettu huoltoyhtiöön, mutta parvekkeen puuttumisesta sitte aspaan?

Vierailija
33/34 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele JOO koteja. Todella huonoa asiakaspalvelua. Huolto ei pelaa. Asunnot siivoamatta. Päälle saat ilkeilyt.

Vierailija
34/34 |
21.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kodit laatii sopimukset niin omaksi edukseen kuin pystyvät ja nuoret eivät huomaa kaikkia pikkupränttejä.

En suosittele firmaa kenellekään. Asiakaspalvelu huonoa.

Toimintana on huonoa mainosta heille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi