Haluaisin lähteä ns radalle ja pukeutua kauniisti ja hieman seksikkäästi, mitä siis puen päälleni?
Eli kesäilta/yö, ravintola/basri-kierros ja ei haittaisi, jos olisi flirttiä tai hieman muutakin..
En halua olla tyrkky enkä mauton, olen kuitenkin aikuinen 4kymppinen nainen.
Olisko antaa neuvoja vaatteista, en ole vuosiin käynyt missään vastaavissa menoissa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut kenenkään puhuvan radalle lähdöstä sitten 2000- luvun. Taidat todellakin jäänyt jälkeen nykyajasta. Nahkashousut on todella mauttomat, ei ainakaan niitä. Laita housut ja jakku. Tai jakku ja hame. Tai mekko.
Et siis ole kuullut Suomen euroviisuehdokasta vm 2023, jossa lauletaan mielessä olevan pina colada ja rata?
Kaikesta sitä pitääkin päteä. Ehkäpä et itse ole kuullut enää radasta, koska istut kotona?
Joko näytät sääret tai tissit
Ei molempia
Tissivakoa esiin, lyhyttä hametta korkokenkää ja iloista kikattelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kesäyö on riittävän lämmin niin pue minihame mutta ilman pikkareita. Se toimii aina.
Älkää pliiis tehkö noin. Kukaan ei halua istua penkille mihin on hinkattu likanen pillu.. 🤢
Eikä kukaan halua istua penkille jossa on roikotettu nysä nakki, yök
Missä näkyy miehiä ilman housuja? Ei missään. Sitä pillua ei tarvi julkisilla paikoilla esitellä ja levitellä. 🤮 Kunnon sikailua.
Suosin itse pinkkiä mekkoa ja korkkareita. T. Jorma 58v
Laita joku mekko, jossa on joko lyhyt helma ja pitkät hihat tai lyhyet hihat/avonainen yläosa ja pitkä helma.
Nuo farkut, korkkarit ja poolo -tyyppiset ehdotukset parhaita. N
Sellaiset vaatteet että reikien kohdilla on reiät, jotta elimen saa mahdollisimman helposti työnnettyä kiihkossa sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Suosin itse pinkkiä mekkoa ja korkkareita. T. Jorma 58v
Jorkku, sää oot kuuma. Mulla tulee orkku kun ajattelenkin sua.
Aloitus juuri sen oloinen että persettä on menossa jakamaan.
Jotain, mikä korostaa kroppasi parhaita puolia näyttämättä kuitenkaan liikaa ihoa tai kaikkia muotoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kesäyö on riittävän lämmin niin pue minihame mutta ilman pikkareita. Se toimii aina.
Älkää pliiis tehkö noin. Kukaan ei halua istua penkille mihin on hinkattu likanen pillu.. 🤢
Eikä kukaan halua istua penkille jossa on roikotettu nysä nakki, yök
Missä näkyy miehiä ilman housuja? Ei missään. Sitä pillua ei tarvi julkisilla paikoilla esitellä ja levitellä. 🤮 Kunnon sikailua.
Se on kiva istua terassilla ja katsella ympärilleen, kun nämä housuttomat istuu jalat levällään ja tussu loistaa kilometrien päähän. 🤣🤢
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset vaatteet että reikien kohdilla on reiät, jotta elimen saa mahdollisimman helposti työnnettyä kiihkossa sisälle.
Ei edes hauska. Mene tumpulle.
Parempi on ettet lähde yhtään minnekään, jos kerta täältä pitää tuon ikäisen ihmisen kysyä neuvoa.
n39v
Laita ihoa myötäilevä t-paita ja tiukat housut jos olet hoikka. Jos tukevampi niin nätti yksivärinen mekko. Satsaa näyttäviin kenkiin ja laukkuun ja jotkut korvikset.
Kiiltolegginsit ja kireä poolopaita toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut kenenkään puhuvan radalle lähdöstä sitten 2000- luvun. Taidat todellakin jäänyt jälkeen nykyajasta. Nahkashousut on todella mauttomat, ei ainakaan niitä. Laita housut ja jakku. Tai jakku ja hame. Tai mekko.
Eikö Käärijä laula Cha Cha Cha -biisissä kiinnostuksen kohteena olevan rata.
Vierailija kirjoitti:
Marin ja kesärata 2022
Onko sinulla jokin vartaloasi imarteleva mekko, joka ei ole liian juhlava esimerkiksi materiaaliltaan? Hyvin istuvat, kapeat farkut, korkkarit ja vähän avarakaulaisempi yläosa on toinen vaihtoehto. Ja tosiaan punainen tehoaa ihan tutkitusti.