Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatiiko mies vai sittenkin nainen itse/muut naiset, naiselta karvattomuutta?

Vierailija
06.05.2023 |

Mitä mieltä tästä?
Onko karvattomuuden vaade peräisin miehiltä vai sittenkin naisilta itseltään? Mediahan on viimeiset vuosikymmenet suoltaneet mielikuvaa kuinka hieno nainen sheivaa kaiken silmisyä alaspäin.
Sheivausmainoksessakin muuten sheivataan valmiiksi karvatonta jalkaa ja kainaloa! Eikö ole lähes sairasta, että naisen karvallista kainaloa ei voi kuvata televisioon?
Ainahan on mainostettu esimerkiksi kauniita vaatteita naisille, mutta viimeiset 30-vuotta on mainostettu myös mielikuvaa missä itse nainen on epäkelpo. Tee jotain itsellesi!
Nykypäivänä kainalokarvoitus ja häpykarvoitus on ehkä eniten naista rumentava seikka. Nainen voi olla vaikka työtön, tyhmä, laiska, läski tai luihuvan laiha mutta auta jos et karvoja ajele niin olet ihan haiseva ja ruma.

Ajatuksia aiheesta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen itse. Exä suuttui mulle siitä, kun mulla ei ollut mitään karvattomuusvaatimuksia tai vastaavia :D

Vierailija
2/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan vaatinut että sheivaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenä vaadin naiselta karvattomuutta tietyissä kehon kohdissa, karva-apinat ei oo mun juttu.

Mutta ei huolta, kyllä niillekin löytyy ottajia.

Vierailija
4/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti vaati ja sisko kun olin jotain 14v. Sanoivat että nolaan itteni kun en ajele karvoja. :/

Vierailija
5/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnollinen nainen tajuaa olla posliini kulmakarvoista alaspäin!

Mies

Vierailija
6/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Jännä ei oo kyl koskaan miehiä kiinnostunut. Karvani ovat muutenkin sellaista "haituvaa". Siitäkösitten kyse?

Vierailija
7/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on eninmäkseen naisten itsensä ylläpitämä juttu. Ei minunkaan mieheni ole koskaan vaatinut minua sheivaamaan, eikä huomautellut sängestä tms. Joskus ihmetteli että miten jaksan edes sheivata niin usein.

En pidä karvoja epähygieenisiä tai edes rumina, mutta koen silti itseni naisellisemmaksi ja seksikkäämmäksi karvat sheivattuna. Eli kyllä, tämä on täysin oman pääni sisällä oleva juttu.

Vierailija
8/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää, ettei häntä haittaisi jollen sheivaisi. En ole halukas ottamaan selvää, tarkoittaako hän oikeasti sitä. En kestä itse itseäni.

Vierailija
9/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies väittää, ettei häntä haittaisi jollen sheivaisi. En ole halukas ottamaan selvää, tarkoittaako hän oikeasti sitä. En kestä itse itseäni.

Minä otin selvää ja mies puuhailee innoissaan alakerrassa!!

Vierailija
10/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ankkahuulet on naisten karmea keksintö.

Vierailija
11/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ripsetkin pitää siis nyppiä pois... 🤪

Vierailija
12/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kenellekään karva- tai karvattomuusvaatimuksia. En millään tajua miten normaalista asiasta tehdään niin suuri numero. Seksikkäintä on muutenkin se että tekee omaa kehoa koskevat päätökset ihan itse.

N31

Vierailija
13/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni ei ikinä ole vaatinut sheivaamaan, vaikka olen monesti kysynyt että haluaisiko. Kuulemma "ihan sama". Itseni takia ajelen kainalot ja kesällä sääret jos jaksan, muuten en mitään. Tämä systeemi on toiminut 16 vuotta.

Vierailija
14/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaativat. En ymmärrä, miksi tässäkin asiassa pitää yrittää vääntää mustaa valkoiseksi? Palstalla tuntuu olevan jokin ihmeellinen päähänpinttymä, että kaikki paha on naisistä lähtöisin, ja hyvä miehistä.

Vierailija
15/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset itse pitävät tätä yllä, koska sheimaavat naisia, jotka eivät ajele, koska projisoivat ja häpeävät oikeasti itse sitä että eivät uskalla olla ajelematta.

Harvalla suomalaisella on niin tuuheaa karvoitusta, että sitä pitäisi kesäkuumalla oikeasti muista kuin pinnallisista syistä pois ajella.

Vierailija
16/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan vaatinut, ja jos joku vaatisi, niin minua ei kiinnosta pa*kan vertaa hänen mielipiteet. Sheivaan jos haluan ja sheivaan silloin kun haluan ja mistä haluan.

N.21

Vierailija
17/21 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Ripsetönkin, höpsö.

Vierailija
18/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti vaati ja sisko kun olin jotain 14v. Sanoivat että nolaan itteni kun en ajele karvoja. :/

Tämmöinen on kyllä surullista. Oikein korostetaan naisen alisteista asemaa.

Ei auta vaikka miehenä arvostan naisia ihmisinä, ihailen luomua naisvartaloa mahdollisine läskeineen ja karvoineen sekä olen kateellinen naisten kyvystä saada useita orgasmeja seksissä.

Ei auta kun naiset lyttäävät itseään ja toisiaan epäkelpoina.

Vierailija
19/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vaadi. Omassa kuplassani naiset ikään katsomatta tekee karvoilleen mitä haluavat tai ovat tekemättä, eikä se kiinnosta KETÄÄN.

En vissiin vaan sitten liiku niin latteissa piireissä, että aiheet pyörisivät karvoituksen ympärillä. Hiuksista kyllä joskus puhutaan. 

Vierailija
20/21 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja on poistettu eri kulttuureissa vuosituhansia. Länsimaissa on ollut eritysesti miehille tiukat vaatimukset siitä, mitä tulee kasvojen karvoitukseen. Suuri osa miehistä ajaa partaansa päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi