Nyt oikeasti tuo Cittarin uusi mainoskamppis
Missä piipittävä lapsiääni lässyttää. Tekis mieli heittää läppäri seinään ja repiä tärykalvot korvista joka kerta kun se tulee eikä ehdi painaa mutea ajoissa.
JÄRKYTTÄVÄ!! Ja saa ennestään välttämään Citymarketia. Kalliit hinnat eivät yksin näköjään riittäneet.
Kommentit (56)
Meidän äiti hotkii teiän äitien pruu'at.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sillä lapsella on ihan hyvä ääni mainokseen.
Ikävää, että pientä ihmistä haukutaan äänensä takia.
Saat ihailla läzZzyinfantiilidebiilisössötystä, mutta muiden eriäviin mielipiteisiin et voi vaikuttaa. Mitäs läksi, ikävämpää se on normeille, jotka joudumme sietämään ja vielä tukahduttamaan välittömät itutusaggressiot.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi ei puhu mainoksessa vaan Suomen tunnetuin lapsenääninäyttelijä.
Kuvottava on myös se "KyLLä, kaikki koijaukset aLLkavat kooLLa -ääniterroristiakka.
Joku linkki nyt, että mikä mainos kun siellä on ihan hirveästi kamalia cittarin mainoksia
Vierailija kirjoitti:
Joku linkki nyt, että mikä mainos kun siellä on ihan hirveästi kamalia cittarin mainoksia
Katso mikä tahansa video juutuupista.
Luulin, että jokaisen mainoksen pakollinen nöökeri, ja lihavat ihmiset alusvaatemainoksissa selluliittitakapuolineen olivat jo pohjanoteeraus, mutta kyllä tämä yltää vähintään yhtä alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat ihailla läzZzyinfantiilidebiilisössötystä, mutta muiden eriäviin mielipiteisiin et voi vaikuttaa. Mitäs läksi, ikävämpää se on normeille, jotka joudumme sietämään ja vielä tukahduttamaan välittömät itutusaggressiot.
En ole mitään "ihailemassa" enkä vaikuttamassa toisten mielipiteisiin. Myöskään sinun mielipiteesi ei liikuta minua.
Miksei minulla saisi olla mielipidettä? Sinunko on se "oikea"?
Toisten haukkumisesta en kyllä pidä, olkoonkin kohde aikuinen tai lapsi. Lapsen haukkuminen tuntuu vieläkin pahemmalta, varsinkin kun haukkujana on aikuiset.
Miehen tytöllä on paaaljon kimeämpi ja ärsyttävämpi ääni. Ja vielä vinkuu ja kiljuu koko ajan. Todellista uusperheonnea joka toinen viikko.
En käy ikinä Citymarketissa. En ennen, enkä jälkeen tämän mainoksen, jota en ole edes nähnyt. Välttelen myös Prismaa. K- Marketissa on pakko käydä välillä, kun se on ainoa kauppa kymmenen kilometrin säteellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitään "ihailemassa" enkä vaikuttamassa toisten mielipiteisiin. Myöskään sinun mielipiteesi ei liikuta minua.
Miksei minulla saisi olla mielipidettä? Sinunko on se "oikea"?
Toisten haukkumisesta en kyllä pidä, olkoonkin kohde aikuinen tai lapsi. Lapsen haukkuminen tuntuu vieläkin pahemmalta, varsinkin kun haukkujana on aikuiset.
Sinulla saa olla mielipiteesi, mutta turhaan haukut väärää tahoa "haukkumisesta", syy/vastuu on tekijöillä.
Kiusaaminenkin alkaa koolla ja teillä koijarimarketissa on tosiaan mistä valita senkin suhteen.
Musta se on ihana! Oli jossain elokuvassakin toi poika ja katoin jo sillon et onpas söpö. Ootte ihan p*****stä ite kaikki! 😛
Vierailija kirjoitti:
Musta se on ihana! Oli jossain elokuvassakin toi poika ja katoin jo sillon et onpas söpö. Ootte ihan p*****stä ite kaikki! 😛
Putouksen nöpöfelix oli sentään karikatyyri ja parodia. Tämä nollanönnö taas aiheuttaa m u r h a n h i m o n.
Lapsi ei puhu mainoksessa vaan Suomen tunnetuin lapsenääninäyttelijä.