Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on Facebookissa jos käyt katsomassa jonkun profiilia

Vierailija
06.05.2023 |

Niin ehdottaako se sua kaveriksi sille ketä kävit katsomassa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se ehdottaa,eli jos käyt jonkun profiilissa,niin näyt niissä ehdotetuissa kavereissa.

Vierailija
22/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se ehdottaa,eli jos käyt jonkun profiilissa,niin näyt niissä ehdotetuissa kavereissa.

Höpö höpö! Tehkää alter ego ja kokeilkaa! Koskaan ei ole ehdottanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä Facen on tällä perusteella tehdä kaveriehdotuksia? Kyllähän se katselija itse halutessaan voi pyytää katselemaansa profiilia kaveriksi, tai ainakin kirjoittaa yksityisviestin hänelle.

Vierailija
24/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä mistä tulee nämä kaikki uppo-oudot kaveriehdotukset? Niitäkin on paljon. Joskus olen huvikseni klikannut profiilin auki ja yrittänyt keksiä välillemme jotain yhteyttä. En vaan keksi. 

olen huomannut,että ne ovat esim. omien kavereiden kavereita tai näiden kavereita tai  vaikka olet tykännyt jostain Ilta-Sanomien uutisesta,niin siitä tykkääjien joukosta joku käy uteliaisuuttaan sinun profiilissa tai mistä tahansa facen ilmoituksesta tai kilpailusivusta käyt tykkäämässä,niin sieltä joku toinen tykkääjä käy sun profiilissa

Vierailija
25/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä mistä tulee nämä kaikki uppo-oudot kaveriehdotukset? Niitäkin on paljon. Joskus olen huvikseni klikannut profiilin auki ja yrittänyt keksiä välillemme jotain yhteyttä. En vaan keksi. 

olen huomannut,että ne ovat esim. omien kavereiden kavereita tai näiden kavereita tai  vaikka olet tykännyt jostain Ilta-Sanomien uutisesta,niin siitä tykkääjien joukosta joku käy uteliaisuuttaan sinun profiilissa tai mistä tahansa facen ilmoituksesta tai kilpailusivusta käyt tykkäämässä,niin sieltä joku toinen tykkääjä käy sun profiilissa

tai olet vaikka jossain kirppari-ryhmässä,niin sieltä joku voi käydä

Vierailija
26/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran joskus 8 vuotta sitten näin kaveriehdotuksissa työnkeikalla tapaamani työkaverin jonka kanssa meillä ei ollut yhteisiä kavereita yms. Sen jälkeen en ole stalkannut tyyppejä facessa. Tai sellaisen profiilia uskallan vilkaista jonka kanssa on yhteisiä kavereita.

Se ehdottaa ihmisiä, kenen kanssa olet ollut samassa tilassa, samassa tapahtumassa jne.

Vierailija
27/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran joskus 8 vuotta sitten näin kaveriehdotuksissa työnkeikalla tapaamani työkaverin jonka kanssa meillä ei ollut yhteisiä kavereita yms. Sen jälkeen en ole stalkannut tyyppejä facessa. Tai sellaisen profiilia uskallan vilkaista jonka kanssa on yhteisiä kavereita.

Se ehdottaa ihmisiä, kenen kanssa olet ollut samassa tilassa, samassa tapahtumassa jne.

Oikeasti? Tunnistaako Facebook missä liikut??

Vierailija
28/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUUTEN VAAN EN MÄ KETÄÄN VIITTI STALKATA. EIKÄ KIINNOSTAKKAA

Vierailija
29/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai puhelin seuraa liikkeitäsi koko ajan ja tunnistaa lähellä olevat puhelimet.

Vierailija
30/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai puhelin seuraa liikkeitäsi koko ajan ja tunnistaa lähellä olevat puhelimet.

Oikeasti?????

Vierailija
31/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako

Vierailija
32/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikata

Vierailija
33/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook joskus ehdotti mulle kaveriksi henkilöä jota en tunnistanut nimestä enkä profiilikuvastakaan.

Itse kiinnostuin ks profiilista ainoastaan sen vuoksi että tyyppi näytti jotenkin tutulta.

Meillä ei ollut yhteisiä kavereita. Ei oltu samoissa ryhmissä, eikä tykätty samoista asioista facetietojen perusteella.

Kaiken lisäksi hän oli ulkomaalainen ja asui toisessa maassa.

Yhdestä julkisesta kuvasta tunnistin hänet "pelikaverikseni" koska tässä kuvassa oli myös hänen vaimonsa.

Kyseisessä pelissä hänen profiilikuvanaan oli yhteiskuva hänestä ja vaimostaan.

Ei tarvittu muuta kuin kaksi eri sovellusta ja älyluuri. Toistemme kanssa olimme jutelleet paljonkin (enimmäkseen peliin liittyvistä asioista) koska kuuluimme samaan tiimiin.

En usko että face ehdotti kaverikseni siksi että olisi käynyt katsomassa profiiliani koska hänellä ei ollut mitään minkä avulla olisi profiilini löytänyt. En ole varma tiesikö minun olevan nainen, En minäkään hänen oikeaa nimeään tiennyt entuudestaan.

Mutta minä sain selville hänen nimensä pelkän kaveriehdotuksen perusteella ja julkisella yhteiskuvalla. En tosin tee kyseisellä tiedolla mitään. Mutta jos yhtään tietoturva mietityttää niin sellaista turvaa ei ole kenelläkään.

Vierailija
34/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa on tullut kaveriehdotuksena yhen kaverin vaimo. Ja nämä silloin kun vaimo on epäillyt kaverisuhdetta joksikin muuksi eli epäilen, että on tutkinut profiilia, ajoitus on täydellinen, muulloin ei ole näkynyt kaveriehdotuksissa.

Vierailija
35/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jääkö jälki on kysymys? Itse en näe kuka tonkii minun fb sivuja.

Ei suoraan näekään, mutta juuri kaveriehdotusten muodossa esim.

Minulle ehdottelee jotain julkkiksia kaveriksi. Ei ole yhteisiä kavereita. Kai sitten kyttäävät minua?

Vierailija
36/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh nyt oikeesti. Kirjaudun aina ulos facebookista kun en käytä sitä, enkä ole antanut lupaa mihinkään sijainin käyttöön yms. Muutenkin puhelimesta sijainti aina pois ettei mikään sovellus käytä.

Vierailija
37/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ehdota.

Vierailija
38/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos klikkaan ihastusta, joka asiakkaani, niin näkeekö hän että olen stalkannut häntä? Olisi tosi noloa jos näkisi.

Vierailija
39/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdota ainakaan silloin jos et ole antanut lupaa käyttää puhelimen sijaintia.

Vierailija
40/49 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos klikkaan ihastusta, joka asiakkaani, niin näkeekö hän että olen stalkannut häntä? Olisi tosi noloa jos näkisi.

Ei näe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi