Orpo tiedotustilaisuudessa: "Suomi on pirullisessa tilanteessa" ja samaan aikaan Sari Essayah hymyilee leveästi vierellä
Varmaan voisi olla vähän tilannetajua eikä virnuilla silloin kun toinen henkilö samaan aikaan puhuu vakavaan sävyyn.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pokka ei pidä kun tietää mitä valheita kansalle ovat myynneet mukamas velka hädästä 😂, vaikka asiantuntijat ovat kertoneet kokoajan ettei mitään kriisiä edes ole ja ollaan EU tasolla sillä paremmalla puoliskolla velka asioissa jo nyt.
Monesti olen miettinyt miksi poliitikot edes kuuntelee asiantuntijoita kun kuitenkin tekevät eri tavalla? Talous, huumepolitiikka jne aina poliitikot tietää alojen asiantuntijoita paremmin. Harvinaisen viisasta tai poikkeuksellisen jääräpäistä porukkaa. Kumpaa luulette kansanedustajien olevan?
Oikeistoa tai vasemmistoa tai siinä keskellä - kaikki päättäjät ovat halutessaan sokeita ja kuuroja sille, mikä on totta ja järkevää. Toimivat ideologia edellä tai vielä mieluummin oma etu ja kavereiden etu ja taustaryhmien etu edellä. Harvassa ovat ne päättäjät, jotka oikeasti asettavat kansan ja yhteiskunnan edun etusijalle. Krista Kiuru menetteli niin taistellessaan koronapandemiaa vastaan, vaikka saikin monelta taholta kuraa niskaansa.
Mitä tulee Orpon ja kokoomuksen puheisiin, niissä on paljon valheita ja liioittelua. Onhan se hienoa esittää Suomen pelastajaa, vaikka Suomi ei mitään pelastamista tarvitsekaan.
Mikä pelastaisi suomen kokoomuksen kähminnältä? Viimeksi saivat hallituksessa ollessaan omistamisen salatuksi. Ei mulla ole mitään luottamusta tuollaisiin. Uniper ja parit muutkin kaupat kaipaisivat selvityksiä.
Orpo on itse puhunut leikkaukista hymyssä suin alusta asti. On kuin korni sammakko.
Sari hymyilee aina niin ihanan aidon omahyväisesti!
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää hyvät ihmiset näille kansanedustajille sähköpostia tai ottakaa jollain muulla tavoin yhteyttä jos olette tyytymättömiä. Itse olen lähettänyt esim. Sari Essayahille ja hän jopa vastasikin. Kritisoin häntä siitä, miksi käy esim. Hurstin joulujuhlissa näyttäytymässä ja on muka köyhien asialla mutta totuus on toinen.
No mitä hän vastasi?
Vierailija kirjoitti:
Kristillisdemokraattien tekipyhyys ja moralisointi on aivan omaa luokkaansa.
Niinhän se on. Miten ne selittää tuon toimintansa itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Orpo on itse puhunut leikkaukista hymyssä suin alusta asti. On kuin korni sammakko.
Sillä on niin kova leikkausvimma että tärisee malttamattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa sitten realistinen vaihtoehto siihen että saadaan "kaikilta yhteisesti pois"-menot kuriin eli korkomaksut katettua? Lisää veroja ja lainaa?
Sille muutamalle miljardille voisi olla parempaakin käyttöä kuin hoitaa perseillyn talouspolitiikan aiheuttamia ongelmia.
Kokkarit= entisten koulukiusaajien jatkokurssi.
Mitenhän sitä raamattua nyt tulkitaan, kun uskikset käyvät hyvillä mielin harjoittamaan kovaa oikeistopolitiikkaa?
Se Sipilän hallituksen nyrkkitervehdys oli kyllä täysin tilannetajuton. Jäbät iloisena hihkui, miten hienot kurjistukset on saatu aikaiseksi.
Se pirullisuus tuskin koskee rikkaita. Orpon masinoiman pirullisuuden tulee nahoissaan kokemaan tavallinen palkansaaja sekä yhteiskunnan heikompiosaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää hyvät ihmiset näille kansanedustajille sähköpostia tai ottakaa jollain muulla tavoin yhteyttä jos olette tyytymättömiä. Itse olen lähettänyt esim. Sari Essayahille ja hän jopa vastasikin. Kritisoin häntä siitä, miksi käy esim. Hurstin joulujuhlissa näyttäytymässä ja on muka köyhien asialla mutta totuus on toinen.
No mitä hän vastasi?
Tuskin lukevat itse kaikkia sähköpostejaan. Välissä on avustaja joka karsii postit. Myös saattaa avustaja vastata määrättyihin posteihin.
Eihän aika riittäisi kahlata ja vastata itse jokaiseen yhteydenottoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa sitten realistinen vaihtoehto siihen että saadaan "kaikilta yhteisesti pois"-menot kuriin eli korkomaksut katettua? Lisää veroja ja lainaa?
Sille muutamalle miljardille voisi olla parempaakin käyttöä kuin hoitaa perseillyn talouspolitiikan aiheuttamia ongelmia.
Sekä tämän yhteiskunnan nostaa, että vedetään yhteiskunnan palvelut minimiin? Kansalaisten hyvinvointi ja työkyky nousee?
En yhtään ihmettelisi, jos Kokoomuksen tavoite olisi tahallaan vetää julkisen puolen palvelut niin ahtaalle, että toiminta olisi mahdotonta. Näin Kokoomus saisi kansan barrikaadeille vaatimaan kaiken yksityistämistä. Kokoomuksen raharikkaat hierovat tyytyväisenä käsiään, kun pääsevät verovara-aarrearkkuun kätensä iskemään. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä tämän yhteiskunnan nostaa, että vedetään yhteiskunnan palvelut minimiin? Kansalaisten hyvinvointi ja työkyky nousee?
En yhtään ihmettelisi, jos Kokoomuksen tavoite olisi tahallaan vetää julkisen puolen palvelut niin ahtaalle, että toiminta olisi mahdotonta. Näin Kokoomus saisi kansan barrikaadeille vaatimaan kaiken yksityistämistä. Kokoomuksen raharikkaat hierovat tyytyväisenä käsiään, kun pääsevät verovara-aarrearkkuun kätensä iskemään. 🤮
Saksassa yksityinen, vakuutuksiin nojaava perusterveydenhuolto hakksa meikäläisen verovaroin pyöritetyn arvauskeskusperseilyn mennen tullen (asunut kaksi vuotta siellä), joten siitä voisi lähteä - aidosti kilpailutetut vakuutukset (jotka valtio sponssaa köyhimmille) ja terveysklinikat, ei mitään kuntien kilpailuttamia kolmen kähmintäketjun palveluita. Kummasti nousisi tehokkuus ja jopa säästöä, kun raaka ruohonjuuritason kassavirta sanelee hoidon laadun - potilaan hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan tuossa sanottiin että lopettamalla 9 euron toimenpiteet työttömille saataisi jopa 8 miljardin säästöt neljässä vuodessa. Koska se ei kelpaa kokoomukselle niin sitten jää nähtäväksi mikä tai mitkä ovat kokoomukselle vähemmän tärkeitä mistä voi leikata.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on pirullisessa tilanteessa nimenomaan Orpon takia.
Suomi on pirullisessa tilanteessa edellisen hallituksen huolettoman rahan käytön takia, jossa kaikki asiat ratkaistiin ottamalla lisää velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin naurattaisi jos tiedossa olisi ministerin paikka ja palkka.
Joo. Se pirullisuus ei kosketa hallintoa mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkeäkö pitäisi?
Ei tarvitse, mutta voihan sitä yrittää pitää vakavaa naamaa jos kerta maan tilanne on niiiiin vakava kuin mitä Petteri ja itse yrittää kansalle myydä.
Saria naurattaa, että vihdoinkin on tullut aika kurjistaa köyhiä Petterin kanssa.
Oikeistoa tai vasemmistoa tai siinä keskellä - kaikki päättäjät ovat halutessaan sokeita ja kuuroja sille, mikä on totta ja järkevää. Toimivat ideologia edellä tai vielä mieluummin oma etu ja kavereiden etu ja taustaryhmien etu edellä. Harvassa ovat ne päättäjät, jotka oikeasti asettavat kansan ja yhteiskunnan edun etusijalle. Krista Kiuru menetteli niin taistellessaan koronapandemiaa vastaan, vaikka saikin monelta taholta kuraa niskaansa.
Mitä tulee Orpon ja kokoomuksen puheisiin, niissä on paljon valheita ja liioittelua. Onhan se hienoa esittää Suomen pelastajaa, vaikka Suomi ei mitään pelastamista tarvitsekaan.