Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketipinor

Vierailija
06.05.2023 |

Onko vaikutuksen alku yhtä nopea ketipinor depot 200 mg:lla ja lyhytvaikutteisella tabletti 200 mg:lla?

Olen ottanut aiemmin 75-100 mg ketipinor ennen nukkumaan menoa (väsytti, rauhoitti), ja nyt vaihtui 200 mg depot ketipinoriin ja lähinnä tuntuu piristävältä vaikutus.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lääkäri sanoi, että mitä pienempi -annos, sitä enemmän tuo väsyttää

Vierailija
2/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetää viinaa samalla, niin jytisee paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan toimi noin, 25mg ei välttämättä edes väsytä, 500mg taas oli kuin nuijanukutus, en olisi voinut pysyä hereillä yrittämälläkään ja nukuin 15h putkeen.

Vierailija
4/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On psykoosilääke ei unilääke.

Monilla lääkäreillä on pakkomielle kirjoittaa Ketipinor tai Mirtazapin unettomuuteen.

Unettomuuteen löytyy täsmälääkkeitä, kuiteinkin tyrkytetään psykoosilääkkeitä ihmisille, unettomuuteen!?

Vierailija
5/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla lääkäreillä on pakkomielle kirjoittaa Ketipinor tai Mirtazapin unettomuuteen.

Unettomuuteen löytyy täsmälääkkeitä, kuiteinkin tyrkytetään psykoosilääkkeitä ihmisille, unettomuuteen!?

Mitä nuo täsmälääkkeet ovat?

Vierailija
6/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilääkkeitä en kyllä popsisi, ellei olisi psykoottisia oireita. Hullujen pillereitä kun vetelee, niin ties mitä niistä päänupille seuraa.

Vierailija
7/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on ketipinor 200 mg tabletilla ja ketipinor 200 mg depotilla? (Vaikutuksen alku, kesto tms.).

Voiko ketipinor 200 mg olla piristävämpi kuin 75-100 mg ketipinor? Vai olenko vain tottunut noihin ei-depot muotoisiin, lyhytvaikutteisiin tabletteihin? Kuvittelenkohan vain tuon piristävän vaikutuksen?

Vierailija
8/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkkeitä.

Vierailija
9/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ainakaan toimi noin, 25mg ei välttämättä edes väsytä, 500mg taas oli kuin nuijanukutus, en olisi voinut pysyä hereillä yrittämälläkään ja nukuin 15h putkeen.

Ihan 500 mg, ettei vain olisi 50 mg. Oliko tabletti vai pitkävaikutteinen depottabletti.

Vierailija
10/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorin sisältämä ketiapiini tuhoaa aivokudosta ja pienentää aivojen tilavuutta 1% vuosivauhdilla. Googlettakaa "quetiapine brain damage"

Vierailija
11/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkkeitä.

Ongelma on siinä, että unilääkkeisiin kasvaa toleranssi tosin kuin Ketipinoriin. Olen syönyt Ketipinoria unettomuuteen jo 20 vuotta ja edelleen toimii hyvin, annos ei ole kasvanut, enkä ole saanut mitään sivuvaikutuksia. 

Tiedän toki, että eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Minäkin kokeilin ennen Ketipinoria muutamaa muuta valmistetta.

Vierailija
12/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkkeitä.

esimerkkejä?

Vierailija
13/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. unilääkkeet: Stilnoct, Imovane, Tenox.

Muitakin löytyy.

Vierailija
14/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkkeitä.

esimerkkejä?

Googlaa hakusanalla unilääkkeet.

Vierailija
15/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan 500 mg, ettei vain olisi 50 mg. Oliko tabletti vai pitkävaikutteinen depottabletti.

No ihan 500mg. Ne muista.

Vierailija
16/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinorin sisältämä ketiapiini tuhoaa aivokudosta ja pienentää aivojen tilavuutta 1% vuosivauhdilla. Googlettakaa "quetiapine brain damage"

Sillä lailla. 

Ei jatkoon.

Vierailija
17/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit eivät edes useasti kerro potilaalle että Ketipinor ja Mirtazapin eivät ole unilääkkeitä, vaan psykoosiläkkeitä.

Moni potilas luulee niitä unilääkkeiksi.

Vierailija
18/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avun saanut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unilääkkeitä.

Ongelma on siinä, että unilääkkeisiin kasvaa toleranssi tosin kuin Ketipinoriin. Olen syönyt Ketipinoria unettomuuteen jo 20 vuotta ja edelleen toimii hyvin, annos ei ole kasvanut, enkä ole saanut mitään sivuvaikutuksia. 

Tiedän toki, että eri lääkkeet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Minäkin kokeilin ennen Ketipinoria muutamaa muuta valmistetta.

Mikä annostus sulla on? Onko depot?

Vierailija
19/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
20/44 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. unilääkkeet: Stilnoct, Imovane, Tenox.

Muitakin löytyy.

Kumpi on tehokkaampi Imovane vai Tenox?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä