Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku jaksaa ihmetellä jotain siilitukkaa naisella?

Vierailija
05.05.2023 |

Missä ihmeen kuplassa tällainen pöyristyjä elelee?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun otit asian esille, niin vastaan, että n ole nähnyt yhtään hyvännäköistä siilitukkaista naista. Ymmärrän toki, esim. syöpähoitojen jälkeisen tilanteen, mutta sehän on pakollista ja ohimenevää siilitukkaa. Tsemppiä kaikille heille!

Vierailija
22/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet suorastaan masentuu jos nainen leikkaa hiukset lyhyiksi. Miksi? Voiko miehet vastata.

En masennu yhtään. Ajakoot jokainen nainen halutessaan itsensä vaikka kaljuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti että lespolainen. Se on muotia nykyään.

Vierailija
24/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ultra lyhyet siksi kun hiukset ovat niin paksut että tuntuu että ois karvalakki päässä. Pään malli on hyvä ja korvat sirot ja pienet. Muutenkin olen siro ja jos on pitempi tukka esim normaali lyhyt, niin kasvot jää piiloon ja paksut hiukset pitäisi ohentaa yli puolet. Hiusmallina ollessakin aina saan hyvin lyhyet hiukset. Pese ja pidä on paras malli! Ja nuorentaakin tää..

Enkä ole lesbo. Älkäpä yleistäkö meitä lyhyt hiuksisia!

Vierailija
25/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun miehellä on parta, ja liian monella on, peitetään pientä alaleukaa ja/tai kasvatetaan satiaisia, siinä häpykarvan näköisessä reuhkassa.

Jokainen voisi kesän kunniaksi leikata kaikki karvat pois paitsi alapäästä. Kaikkea hyvää jokaiselle joka ei välitä av mielipiteistä.

Vierailija
26/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,siro olen minäkin ja pieni, hiukset super paksut ja super pitkät.

Vierailija
27/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet suorastaan masentuu jos nainen leikkaa hiukset lyhyiksi. Miksi? Voiko miehet vastata.

Ei miehet siitä masennu. Ei vaan ole naisellista ja rumentaa. Haluatko itse että miehet näyttäisivät naisellisemmilta?

ei minua haittaa pitkät hiukset miehellä. Eikä se heistä naisellisempia tee jos on muuten miehekäs.

Riippuu paljon miehestä minkälainen muuten on tekeekö pitkät hiukset naisellisen vai ei. Muu habitus ratkaisee. Tiedät sen itsekin.

Vierailija
28/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että nainen joka kääntyy lespolaisuuteen haluaa vähentää naisellisuuttaan poistamalla hiuksensa.

Vierailija
29/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen viikon välein leikkuu/ajelu kirjoitti:

Mulla on ultra lyhyet siksi kun hiukset ovat niin paksut että tuntuu että ois karvalakki päässä. Pään malli on hyvä ja korvat sirot ja pienet. Muutenkin olen siro ja jos on pitempi tukka esim normaali lyhyt, niin kasvot jää piiloon ja paksut hiukset pitäisi ohentaa yli puolet. Hiusmallina ollessakin aina saan hyvin lyhyet hiukset. Pese ja pidä on paras malli! Ja nuorentaakin tää..

Enkä ole lesbo. Älkäpä yleistäkö meitä lyhyt hiuksisia!

Vähän vaikeaa kun julkkikset

1. Julistavat olevansa lesboja/moniseksuaaleja/jne

2. Ajavat tukkansa siiliksi (kohtaa 1. korostaakseen)

Vierailija
30/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kokokananpersetukkainen nainen on ruma kuin sika

Moni mieskin on, mutta ei teidän rumuus mulle kuulu.

Vierailija
31/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun miehellä on parta, ja liian monella on, peitetään pientä alaleukaa ja/tai kasvatetaan satiaisia, siinä häpykarvan näköisessä reuhkassa.

Jokainen voisi kesän kunniaksi leikata kaikki karvat pois paitsi alapäästä. Kaikkea hyvää jokaiselle joka ei välitä av mielipiteistä.

Annatko miehille satiaisia kasvatettavaksi? Itsellä on kerran ollut häpykarvoissa moinen olento. Miksi te naiset että pidä puhtaudestanne huolta?

Vierailija
32/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta minun silmään näyttää hirveältä, jokainen pitäköön tukkansa sellaisena kuin haluaa mutta se ei tarkoita että minun pitäisi siitä pitää.

Vierailija
33/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihmettelyn avulla Kiira saa näkyvyyttä projekteilleen

Vierailija
34/34 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikatukka on suomalaisen naisen unelma.