Miten joku jaksaa ihmetellä jotain siilitukkaa naisella?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Miehet suorastaan masentuu jos nainen leikkaa hiukset lyhyiksi. Miksi? Voiko miehet vastata.
En masennu yhtään. Ajakoot jokainen nainen halutessaan itsensä vaikka kaljuksi.
Mulla on ultra lyhyet siksi kun hiukset ovat niin paksut että tuntuu että ois karvalakki päässä. Pään malli on hyvä ja korvat sirot ja pienet. Muutenkin olen siro ja jos on pitempi tukka esim normaali lyhyt, niin kasvot jää piiloon ja paksut hiukset pitäisi ohentaa yli puolet. Hiusmallina ollessakin aina saan hyvin lyhyet hiukset. Pese ja pidä on paras malli! Ja nuorentaakin tää..
Enkä ole lesbo. Älkäpä yleistäkö meitä lyhyt hiuksisia!
Aina kun miehellä on parta, ja liian monella on, peitetään pientä alaleukaa ja/tai kasvatetaan satiaisia, siinä häpykarvan näköisessä reuhkassa.
Jokainen voisi kesän kunniaksi leikata kaikki karvat pois paitsi alapäästä. Kaikkea hyvää jokaiselle joka ei välitä av mielipiteistä.
Jaa,siro olen minäkin ja pieni, hiukset super paksut ja super pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet suorastaan masentuu jos nainen leikkaa hiukset lyhyiksi. Miksi? Voiko miehet vastata.
Ei miehet siitä masennu. Ei vaan ole naisellista ja rumentaa. Haluatko itse että miehet näyttäisivät naisellisemmilta?
ei minua haittaa pitkät hiukset miehellä. Eikä se heistä naisellisempia tee jos on muuten miehekäs.
Riippuu paljon miehestä minkälainen muuten on tekeekö pitkät hiukset naisellisen vai ei. Muu habitus ratkaisee. Tiedät sen itsekin.
Se on jännä että nainen joka kääntyy lespolaisuuteen haluaa vähentää naisellisuuttaan poistamalla hiuksensa.
Kolmen viikon välein leikkuu/ajelu kirjoitti:
Mulla on ultra lyhyet siksi kun hiukset ovat niin paksut että tuntuu että ois karvalakki päässä. Pään malli on hyvä ja korvat sirot ja pienet. Muutenkin olen siro ja jos on pitempi tukka esim normaali lyhyt, niin kasvot jää piiloon ja paksut hiukset pitäisi ohentaa yli puolet. Hiusmallina ollessakin aina saan hyvin lyhyet hiukset. Pese ja pidä on paras malli! Ja nuorentaakin tää..
Enkä ole lesbo. Älkäpä yleistäkö meitä lyhyt hiuksisia!
Vähän vaikeaa kun julkkikset
1. Julistavat olevansa lesboja/moniseksuaaleja/jne
2. Ajavat tukkansa siiliksi (kohtaa 1. korostaakseen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kokokananpersetukkainen nainen on ruma kuin sika
Moni mieskin on, mutta ei teidän rumuus mulle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun miehellä on parta, ja liian monella on, peitetään pientä alaleukaa ja/tai kasvatetaan satiaisia, siinä häpykarvan näköisessä reuhkassa.
Jokainen voisi kesän kunniaksi leikata kaikki karvat pois paitsi alapäästä. Kaikkea hyvää jokaiselle joka ei välitä av mielipiteistä.
Annatko miehille satiaisia kasvatettavaksi? Itsellä on kerran ollut häpykarvoissa moinen olento. Miksi te naiset että pidä puhtaudestanne huolta?
Anteeksi nyt vaan mutta minun silmään näyttää hirveältä, jokainen pitäköön tukkansa sellaisena kuin haluaa mutta se ei tarkoita että minun pitäisi siitä pitää.
Kun otit asian esille, niin vastaan, että n ole nähnyt yhtään hyvännäköistä siilitukkaista naista. Ymmärrän toki, esim. syöpähoitojen jälkeisen tilanteen, mutta sehän on pakollista ja ohimenevää siilitukkaa. Tsemppiä kaikille heille!