Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koirani haluaisi maistaa kaalikääryleitä, mutta voiko koiralle antaa kaalia?

Vierailija
05.05.2023 |

Ketään asiantuntijaa paikalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi voi olla että saa ripulin siitä.

Vierailija
2/6 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi antaa, ei kaalissa ole mitään koiralle myrkyllistä tai haitallista. Toki itse varmaan koiranomistajana tunnet koirasi herkkämahaisuuden asteen, jos on kovin herkkämahainen niin anna varovasti. Jos taas ei, niin voi aika huoletta antaa. Meillä koirat vetää kaikenlaista kaalista viinirypäleisiin ja appelsiineihin eikä mene koskaan maha sekaisin, mutta osalla koirista menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi antaa, ei kaalissa ole mitään koiralle myrkyllistä tai haitallista. Toki itse varmaan koiranomistajana tunnet koirasi herkkämahaisuuden asteen, jos on kovin herkkämahainen niin anna varovasti. Jos taas ei, niin voi aika huoletta antaa. Meillä koirat vetää kaikenlaista kaalista viinirypäleisiin ja appelsiineihin eikä mene koskaan maha sekaisin, mutta osalla koirista menisi.

Viinirypäleet ovat koiralle myrkyllisiä.

Vierailija
4/6 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira haluasi... voi jessus... koirat haluaa syödä myös paskaa että en sen haluille paljoa painoarvoa antaisi...

Vierailija
5/6 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat kovin rasvaisia niin omalle herkkävatsapystykorvalleni antaisin puolikkaan. Maksa- ja porkkanalaatikkoa se syö muutenkin ja kaalia ja porkkanaa raakana. Salaattia kaivaa suoraan maasta kesällä. Syö juurineen.

Nämä ovat niin yksilöasioita.

Vierailija
6/6 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla molemmat koirat sai aivan järkyttävän vesiripulin kaalilaatikosta.