Mistä loukkaannuit viimeksi peukutusketju?
Kerro mistä loukkaannuit viimeksi ja muut antaat yläpeukun jos oli aiheellista loukkantua ja alapeukun jos oli aiheetonta.
Kommentit (9)
Kysyin mieheltäni, näytänkö lihavalta uudessa mekossani ja hän vastasi rehellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltäni, näytänkö lihavalta uudessa mekossani ja hän vastasi rehellisesti.
Ja mikä oli miehen vastaus?
Oma pomo kun oli lomaa viettämässä kysyin neuvoa vara pomolta hän vastasi en osaa/pysty kahden päivän päästä hän oli neuvomassa omaa alaistaan samasta asiasta silloin alkoi harmittaa ja riskisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä tarkennuksia vaadi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näytät lihavalta niin onhan se hieman eri vivahde sanooko mies, että joo näytät tosi lihavalta tuossa vai sanooko, että näytät upealta missä tahansa, mutta tuo mekko ei ehkä ole kaikista imartelevin valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näytät lihavalta niin onhan se hieman eri vivahde sanooko mies, että joo näytät tosi lihavalta tuossa vai sanooko, että näytät upealta missä tahansa, mutta tuo mekko ei ehkä ole kaikista imartelevin valinta.
Sehän oli kyllä tai ei -kysymys. Miehet vastaavat niihin kyllä tai ei.
En loukkaantunut paljoa mutta viimeisin kerta, jolloin tunsin kevyttä loukkaantumista.
Olin käymässä kylässä sukulaisella ja olin etukäteen sopinut olevani siellä 3 tuntia, koska on muutakin ohjelmaa päivän aikana. Sitten kun ruokailu ja kahvi venyi ja oli kulunut jo lähemmäs 4 tuntia ja tuli sopiva aika kahvien jälkeen lähteä, ensimmäinen kommentti oli että mihinkäs nyt on kiire? Ei esimerkiksi että kiva kun kävit, olipa mukava nähdä, ollaan yhteyksissä, mukavaa päivänjatkoa jne.
Olen hyvä kirjoittamaan ja autoin kaverin pyynnöstä häntä erään hänelle tärkeän asia kirjoittamisessa.
Ei tullut kaverilta minkäänlaista kiitoksen sanaakaan.