Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Espoon asunnot Nuottaniementie

Vierailija
05.05.2023 |

Onko tällä tuolta tarjouksen saanutta? koulut on aika huonoja kuulemma vaikka alueet ok. en tiedä otanko asunnon vai ei. nykyisen alueen koulu on ihana ja pieni alakoulu Helsingissä. Matinkylässä jättiloulu.

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistereita tuettuihin asuntoihin, kiitos.

Pärjäävät kyllä omalla rahalla.

mulla nettopalkka 2000 e kk...

Mun nettopalkka on1000- 1200€/kk joten voisitko maisteri hakea muualta asuntoa?

miten maksaisit yli 1000 euron vuokran?

Vierailija
102/120 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei maistereita tuettuihin asuntoihin, kiitos.

Pärjäävät kyllä omalla rahalla.

mulla nettopalkka 2000 e kk...

Mun nettopalkka on1000- 1200€/kk joten voisitko maisteri hakea muualta asuntoa?

miten maksaisit yli 1000 euron vuokran?

Minulla on puoliso joka tienaa enemmän, muttei ole akateeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kasvatustieteen maisteri saa 2000€/ kk? En tiedä yhtään opea tai lastentarhanopea joka saisi noin vähän palkkaa, vai teetkö lähärin hommia?

Provohan tämä.

nettopalkka...bruttona toki melkein 2800 e kk.olen eskariope.

t: ap

Sinua on vedetty nenästä palkan suhteen.

Vierailija
104/120 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan sun ap pitää päättää otatko tarjouksen vastaan vai ei. Itse asiassa ihmeen monta päivää olet saanut jahkailuaikaa. Meidän piti ilmoittaa kahden päivän kuluessa.

Vierailija
105/120 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kasvatustieteen maisteri saa 2000€/ kk? En tiedä yhtään opea tai lastentarhanopea joka saisi noin vähän palkkaa, vai teetkö lähärin hommia?

Provohan tämä.

nettopalkka...bruttona toki melkein 2800 e kk.olen eskariope.

t: ap

Sinua on vedetty nenästä palkan suhteen.

kyllä se 2862 mun bruttopalkka on päiväkodissa. nettopalkka on se n.2000. onko Espoon asuntojen hakeminen kiellettyä tietyllä koulutuksella millä palkka ei koskaan nouse paremmaksi?

Vierailija
106/120 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan sun ap pitää päättää otatko tarjouksen vastaan vai ei. Itse asiassa ihmeen monta päivää olet saanut jahkailuaikaa. Meidän piti ilmoittaa kahden päivän kuluessa.

varmaan vaikuttaa se kun tuo on uudiskohde

Vierailija
107/120 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pysyy siellä Helsingissä. Ihme kermaperseilyä, sitä Espoossa riittäät jo ihan tarpeeksi ennestään.

Vierailija
108/120 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti pysyy siellä Helsingissä. Ihme kermaperseilyä, sitä Espoossa riittäät jo ihan tarpeeksi ennestään.

joo en ole tottunut omilla kulmilla baareihin ja känniääliöihin. tuossa Matinkylässä niitä kyllä riittää...

Vierailija
109/120 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joo en ole tottunut omilla kulmilla baareihin ja känniääliöihin. tuossa Matinkylässä niitä kyllä riittää...

Missä Matinkylässä on nykyään baareja? Toki Isossa Omenassa on pari urheilubaaria, mutta Ompun ulkopuolelta ei löydy yhtään baaria. Lähimmät löytyvät Olarista tai Haukilahdesta. Kannattaa tutusta alueeseen nyt, eikä perustaa mielipidettään historiasn ja huhuihin.

Vierailija
110/120 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä Matinkylässä on nykyään baareja? Toki Isossa Omenassa on pari urheilubaaria, mutta Ompun ulkopuolelta ei löydy yhtään baaria. Lähimmät löytyvät Olarista tai Haukilahdesta. Kannattaa tutusta alueeseen nyt, eikä perustaa mielipidettään historiasn ja huhuihin.

Jep, sen jälkeen kun vanha ostari purettiin niin jäljelle jäi vain Sports Academy ja O'Learys Omppuun. Ja noistakin O'Learys on enemmän ravintola.

Eli en ntt ihan tiedä mitä salakapakoita kommentoija (ap?) on Matinkylästä löytänyt. Toki joku tarpeeksi fiini voi kokea Nokkalan Majakankin baarina kai jos oikein yrittää.🤷

Vierailija
111/120 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matinkylä on ainakin nykyään kiva asuinalue. Olen asunut pari vuotta. Tykkään todella! Asuin aiemmin Helsingissä ns. hyvällä rivarialueella. Täällä kaikki palvelut lähellä. Urheilukenttiä, metsää, merta, rantakahviloita ja uimahalli. En hevillä muuta täältä pois.

Vierailija
112/120 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n oikeinkirjoitustaidot eivät kyllä vastaa maisterintutkinnon suorittanutta.

Vierailija
113/120 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä? Eipä ole näkynyt sitten ostarin pukutöiden.

Vierailija
114/120 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap? Mitä päätit? Jäädä Käpylään?

Vierailija
115/120 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saanut asuntojen lottovoiton ja silti inisee😂

Vierailija
116/120 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saanut asuntojen lottovoiton ja silti inisee😂

Oikotiellä on asuntoja tuolta vieläkin haettavana...ilmeisesti eivät ole menneet kaupaksi

Vierailija
117/120 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku muuttamassa tuonne? Me otimme tarjouksen vastaan ja löysin tämän keskustelun. Ainoa mikä mietityttää on autotien läheisyys ja asuntojen oudot tilaratkaisut.

Vierailija
118/120 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä Facebook ryhmissä näkyy keskustelua uudiskohteista,tästä kohteesta ei mitään. Outoa.Onko niin paljon tyhjiä asuntoja?

Vierailija
119/120 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mukavat ulkoilumaastot löytyy ja uimaranta läheltä.

merestä en niin välitän ja Matinkylän läheisyys pelottaa...

Sieltä on jyrätty pois se vanha ostari, jossa oli 3 kaljabaaria. Luulisi rähinäremmien siirtyneen jonnekin muualle.

Ei tässä kukaan kaljaremmejä pelkää, vaan tiemiehiä, joita Matinkylä on täynnä.

Mitä nää tiemiehet on?

Olen asunut ennen nuottaniemessä ja myös matinkylässä (rivarissa). Tiistilän koulu oli kamala, Matinlahdessa silloin ainakin mun käsiin osui järkky luokka, en tiedä muuten. Ulkoilumaastot kivat, meri lähellä. Toi autojuttu on vähän niin että mä maksan kalliimpaa vuokaa Hesassa koska autoilukuluihin menis se koko hyöty mikä jäisi halvemmasta vuokrasta. Plus ajankäyttö, tää lähempänä mun työtä. Me pysytään vielä Helsingissä.

Vierailija
120/120 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mukavat ulkoilumaastot löytyy ja uimaranta läheltä.

merestä en niin välitän ja Matinkylän läheisyys pelottaa...

Sieltä on jyrätty pois se vanha ostari, jossa oli 3 kaljabaaria. Luulisi rähinäremmien siirtyneen jonnekin muualle.

Ei tässä kukaan kaljaremmejä pelkää, vaan tiemiehiä, joita Matinkylä on täynnä.

Mitä nää tiemiehet on?

Olen asunut ennen nuottaniemessä ja myös matinkylässä (rivarissa). Tiistilän koulu oli kamala, Matinlahdessa silloin ainakin mun käsiin osui järkky luokka, en tiedä muuten. Ulkoilumaastot kivat, meri lähellä. Toi autojuttu on vähän niin että mä maksan kalliimpaa vuokaa Hesassa koska autoilukuluihin menis se koko hyöty mikä jäisi halvemmasta vuokrasta. Plus ajankäyttö, tää lähempänä mun työtä. Me pysytään vielä Helsingissä.

Tuo koulu kyllä pelottaa. Se on suurin miinus koko alueessa.